Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2016-09-27

Polska-Kraków: Pomoce dydaktyczne

2016/S 186-333620

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.cm-uj.krakow.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Dział Zamówień Publicznych UJ CM
ul. Grzegórzecka 20
Kraków
31-531
Polska
Osoba do kontaktów: Bożena Murdza-Stypińska
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

 

Numer referencyjny: 141.2711.91.2016
II.1.2)Główny kod CPV
39162100
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie,odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwunastu części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem,zwanych dalej urządzeniami wyładunek,wniesienie,ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwunastu części zamówienia,oraz ponadto wyłącznie w odniesieniu do części 3 zamówienia przeszkolenie z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy,w terminie przewidzianym dla realizacji zamówienia,a szczegółowo uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w ZałącznikachA, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, i L do Formularza oferty.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 421 039.09 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa aparatu EKG – 3 szt

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33121500
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu EKG – 3 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 16 307.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa Aparat KTG – 2 szt

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33123210
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Podstaw Opieki Położniczej, ul. Zamoyskiego 58, 30-526 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu KTG – 2 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik B do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 11 560.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa Aparat USG – 1szt.

 

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33112200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparat USG – 1 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzenia wraz z wyposażeniem, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, oraz przeszkolenie z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy, w terminie przewidzianym dla realizacji zamówienia, a szczegółowo uzgodnionym z Zamawiającym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik C do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 58 641.98 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa defibrylatora manualnego ze stymulacją przez skórną – 2 szt.

 

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33182100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy defibrylatora manualnego ze stymulacją przez skórną – 2 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń, wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik D do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 48 446.67 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa paneli medycznych nadłóżkowych – 4 szt.

 

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy paneli medycznych nadłóżkowych – 4 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik E do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 18 266.67 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa pomp infuzyjnych/strzykawkowych – 12 szt

 

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33194110
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków oraz Pracownia Podstaw Opieki Położniczej, ul. Zamoyskiego 58.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pomp infuzyjnych/strzykawkowych – 12 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik F do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 44 036.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa pomp objętościowych- 2 szt.

 

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33194110
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków;

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pomp objętościowych- 2 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik G do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 10 673.33 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa respiratora- 1 szt.

 

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
44611200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy respiratora- 1 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik H do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 60 389.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa respiratora transportowego – 2 szt.

 

Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
44611200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy respiratora transportowego – 2 szt. dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik I do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 63 090.67 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa Ssaka elektrycznego- 6 szt

 

Część nr: 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33190000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy ssaka elektrycznego- 6 szt., dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik J do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 15 377.78 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa stanowiska resuscytacji noworodków – 2 szt

 

Część nr: 11
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33172200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, Pracownia Podstaw Opieki Położniczej, ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy stanowiska resuscytacji noworodków – 2 szt, dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik K do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 61 516.67 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa urządzenia do przepływowego podgrzewania krwi i płynów infuzyjnych – 2 szt.

 

Część nr: 12
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33194100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Podstaw Opieki Położniczej, ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków, Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia do przepływowego podgrzewania krwi i płynów infuzyjnych – 2 szt., dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik L do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 12 733.33 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 40
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w JEDZ.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w JEDZ.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w JEDZ.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Określone we wzorze umowy.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/11/2016
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 01/01/2017
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 03/11/2016
Czas lokalny: 11:15
Miejsce:

 

Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do 12 zamówienia wynoszącą 12 000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych, 00/100),

1.1 przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 400 PLN (słownie: czterysta 00/100 złotych),

1.2 natomiast dla części 2 zamówienia kwotę 300 PLN (słownie: trzysta 00/100 złotych)

1.3 przy czym dla części 3 zamówienia kwotę 1 700 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100 złotych),

1.4 przy czym dla części 4 zamówienia kwotę 1 400 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 złotych),

1.5 przy czym dla części 5 zamówienia kwotę 500 PLN (słownie: pięćset 00/100 złotych)

1.6 przy czym dla części 6 zamówienia kwotę 1 300 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 złotych)

1.7 przy czym dla części 7 zamówienia kwotę 300 PLN (słownie: trzysta 00/100 złotych)

1.8 przy czym dla części 8 zamówienia kwotę 1 800 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 złotych)

1.9 przy czym dla części 9 zamówienia kwotę 1 800 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 złotych)

1.10 przy czym dla części 10 zamówienia kwotę 400 PLN (słownie: czterysta 00/100 złotych)

1.11 przy czym dla części 11 zamówienia kwotę 1 800 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 złotych)

1.12 przy czym dla części 12 zamówienia kwotę 300 PLN (słownie: trzysta 00/100 złotych).

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Zamawiający informuje, iż szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art. 179 – 198g Pzp.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

22/09/2016



Powrót