Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2016-10-04

Polska-Kraków: Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

2016/S 191-343382

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.cm-uj.krakow.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Wykonanie pakietu badań laboratoryjnych w próbkach krwi i materiałach hodowlanych oraz wymiana danych przy wykorzystaniu systemów informatycznych Zamawiającego i Wykonawcy.

 

Numer referencyjny: 141.2711.100.2016
II.1.2)Główny kod CPV
85145000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem postępowania jest wykonanie pakietu badań laboratoryjnych w próbkach krwi i materiałach hodowlanych oraz wymiana danych przy wykorzystaniu systemów informatycznych Zamawiającego i Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pakietu badań laboratoryjnych w próbkach krwi i materiałach hodowlanych oraz wymiana danych przy wykorzystaniu systemów informatycznych Zamawiającego i Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

Zamówienia realizowane jest w związku z realizacją projektu „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 702 400.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonanie pakietu badań laboratoryjnych w próbkach krwi oraz wymiana danych przy wykorzystaniu systemów informatycznych Zamawiającego i Wykonawcy

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
85145000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Transplantologii, Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Instytutu Pediatrii, Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania pakietu badań laboratoryjnych w próbkach krwi oraz wymiana danych przy wykorzystaniu systemów informatycznych Zamawiającego i Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje odbieranie i transportowanie próbek przez Wykonawcę, poddawanie próbek badaniom jedną z metod wskazanych w tabeli, zapewnienie możliwości bezpośredniej komunikacji systemów IT zgodnie z protokołem HL7 w wersji 2.0 lub CDA z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa wymiany i przechowywania danych stosowanych w tym zakresie. Opis przedmiotu zamówienia określający dopuszczalne metody badań, maksymalne czasy oczekiwania na wynik oraz maksymalne ilości badań zawiera załącznik A do Formularza oferty.

I. Zakres zamówienia obejmuje:

1 Sukcesywne przekazywanie próbek przez cały okres trwania umowy.

2 Badanie próbek jedną z metod wskazaną w załączniku A do formularza oferty.

3 Badania próbek wykonywane będą na podstawie każdorazowego zlecenia złożonego przez Zamawiającego faxem/mailowo i potwierdzonego telefonicznie.

4 W okresie do 3 miesięcy od zawarcia umowy, zapewnienie możliwości bezpośredniej komunikacji systemów IT zgodnie z protokołem HL7 w wersji 2.0 lub CDA z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa wymiany i przechowywania danych stosowanych w tym zakresie. Wymiana danych odbywać się będzie w zakresie zlecenia wykonania badań oraz importowania wyników wykonanych oznaczeń.

5 Próbki po uprzedniej informacji od Zamawiającego będą odbierane i transportowane przez Wykonawcę i poddane analizie do 24 godzin od złożenia zlecenia, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

6 Zapewnienie przez Wykonawcę właściwego transportu próbek w odpowiednich warunkach niemających wpływu na wyniki badań.

7 Jako miejsce odbioru próbek wskazuje się Zakład Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków.

8 Przekazanie przez Zamawiającego wraz z próbkami zleceń badań w wersji papierowej.

9 Próbki wydawane do transportu i przekazywane do Wykonawcy zostaną przez Zamawiającego stosownie zabezpieczone, opisane i oznakowane.

10 Przekazywanie wyników badań przez Wykonawcę w wersji elektronicznej niezwłocznie po ich uzyskaniu, a po integracji systemów IT przekazanie wyników badań będzie odbywało się również poprzez system informatyczny.

11 Przekazywanie wyników do Zamawiającego w terminach zadeklarowanych w pkt 1.1 formularza oferty* warunek dodatkowo punktowany.

II. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę.

1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy Koordynatora badań na podstawie umowy o pracę,

w rozumieniu przepisów ustawy z 26.6.1974 – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2014 poz. 1502 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy.

2 Opis zadań koordynatora badań:

1) koordynacji wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia

2) koordynacji pracami osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,

3) zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,

4) monitorowanie terminowości przy realizacji każdego z etapów umowy oraz przy zachowaniu innych terminów określonych umową,

5) bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 496 100.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/05/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia od dnia zawarcia umowy do 15.5.2018 lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia do 15.11.2018, w przypadku uwzględnienia przez NCBiR złożonego przez Zamawiającego wniosku.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonanie pakietu badań laboratoryjnych w materiałach hodowlanych

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
85145000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Transplantologii, Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Instytutu Pediatrii, Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków.

II.2.4)Opis zamówienia:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania pakietu badań laboratoryjnych w materiałach hodowlanych. Zakres zamówienia obejmuje odbieranie i transportowanie próbek przez Wykonawcę, poddawanie próbek badaniom jedną z metod wskazanych w tabeli. Opis przedmiotu zamówienia określający dopuszczalne metody badań, maksymalne czasy oczekiwania na wynik oraz maksymalne ilości badań zawiera załącznik B do Formularza oferty.

I. Zakres zamówienia obejmuje:

1 Sukcesywne przekazywanie próbek przez cały okres trwania umowy.

2 Badanie próbek jedną z metod wskazaną w załączniku B do formularza oferty.

3 Badania próbek wykonywane będą na podstawie każdorazowego zlecenia złożonego przez Zamawiającego faxem/mailowo i potwierdzonego telefonicznie szczegółowo wskazującego rodzaj zleconego badania, a po integracji systemów IT (jeżeli zostanie zaoferowany przez Wykonawcę–warunek dodatkowo punktowany) przekazanie wyników badań będzie odbywało się również poprzez system informatyczny.

4 W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w pkt 1.4 formularza oferty możliwości integracji systemów IT, wymagane jest w okresie do 3 miesięcy od zawarcia umowy, zapewnienie możliwości bezpośredniej komunikacji systemów IT zgodnie z protokołem HL7 w wersji 2.0 lub CDA z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa wymiany i przechowywania danych stosowanych w tym zakresie. Wymiana danych odbywać się będzie w zakresie zlecenia wykonania badań oraz importowania wyników wykonanych oznaczeń* warunek dodatkowo punktowany.

5 Próbki po uprzedniej informacji od Zamawiającego będą odbierane i transportowane przez Wykonawcę i poddane analizie do 24 godzin od złożenia zlecenia, przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00–15:00.

6 Zapewnienie przez Wykonawcę właściwego transportu próbek w odpowiednich warunkach niemających wpływu na wyniki badań.

7 Jako miejsce odbioru próbek wskazuje się Zakład Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków.

8 Przekazanie przez Zamawiającego wraz z próbkami zleceń badań w wersji papierowej.

9 Próbki wydawane do transportu i przekazywane do Wykonawcy zostaną przez Zamawiającego stosownie zabezpieczone, opisane i oznakowane.

10 Przekazywanie wyników badań przez Wykonawcę w wersji elektronicznej niezwłocznie po ich uzyskaniu, a po integracji systemów IT (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę integracji systemów IT) przekazanie wyników badań będzie odbywało się również poprzez system informatyczny.

11 Przekazywanie wyników do Zamawiającego w terminach zadeklarowanych w pkt 1.3 formularza oferty* warunek dodatkowo punktowany.

II. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę.

1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy Koordynatora badań na podstawie umowy o pracę,

w rozumieniu przepisów ustawy z 26.6.1974 – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2014 poz. 1502 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy.

2 Opis zadań koordynatora badań:

1) koordynacji wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia

2) koordynacji pracami osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,

3) zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,

4) monitorowanie terminowości przy realizacji każdego z etapów umowy oraz przy zachowaniu innych terminów określonych umową,

5) bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 206 300.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/05/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia od dnia zawarcia umowy do 15.5.2018 lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia do 15.11.2018, w przypadku uwzględnienia przez NCBiR złożonego przez Zamawiającego wniosku.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia.

Zamawiający na podstawie ustawy z 27.7.2001 o diagnostyce laboratoryjnej (t.j. Dz.U. 2014 poz. 1384, z późn. zm.) wymaga:

1 W zakresie części 1 – aby laboratorium spełniało podstawowe standardy stawiane medycznym laboratoriom diagnostycznym i było zarejestrowane w Krajowej Izbie Diagnostów Laboratoryjnych.

2 W zakresie części 2 – aby laboratorium spełniało podstawowe standardy stawiane medycznym laboratoriom diagnostycznym i było zarejestrowane w Krajowej Izbie Diagnostów Laboratoryjnych i wykonuje oznaczenia zgodnie z wymaganiami dla tego typu badań.

Ocena spełnienia opisanego warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w JEDZ.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia. Zamawiający wymaga w zakresie części 1, aby laboratorium posiadało certyfikat wdrożenia systemu zarządzania jakością (np. Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 2008 w zakresie medycznej diagnostyki laboratoryjnej, ISO 15189 w zakresie wymagań dotyczących jakości i kompetencji laboratoriów medycznych), a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w JEDZ.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Określone we wzorze umowy.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 10/11/2016
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 08/01/2017
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 10/11/2016
Czas lokalny: 11:15
Miejsce:

Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do 2 zamówienia wynoszącą

18 000 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych, 00/100),

1.1 przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 13 000 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych, 00/100),

1.2 natomiast dla części 2 zamówienia kwotę 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100)

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

2.1 pieniądzu;

2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2.3 gwarancjach bankowych;

2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.100.2016 – cz. ..... .

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Zamawiający informuje, iż szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art. 179 – 198g Pzp.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

29/09/2016



Powrót