Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sterylizatora parowego z wyposażeniem dla Zwierzętarni Wydziału Farmaceutycznego UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.46.2019

Załącznik opublikowano: 2019-06-10

Sprawa znak: 141.2711.46.2019                                                                                                      Kraków, dnia 10.06.2019r.

Nr wew. pisma: 141.2711.46.2019/7

 

Adresaci:

     1. Sterimed Sp. z o.o.

ul. Żwirki I Wigury 47/7, 02-091 Warszawa

adres do korespondencji:

Wola Polska 60A, 05-307 Dobre

e-mail: biuro@sterimed.com.pl

2. MMM Muenchener Medizin Mechanik Polska Sp. z o.o.

ul. Poleczki 30, 02-822 Warszawa

     e-mail: office.krakow@mmmpolska.com

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), w zakresie zakupu i dostawy sterylizatora parowego z wyposażeniem dla Zwierzętarni Wydziału Farmaceutycznego UJ CM w Krakowie, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 544888-N-2019 z dnia 08.05.2019r. oraz zmienionego ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540096280-N-2019 z dnia 16.05.2019r.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 

Zamawiający - Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w  Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Nr 2 Firmy MMM Muenchener Medizin Mechanik Polska Sp. z o.o., ul. Poleczki 30, 02-822 Warszawa, cena brutto oferty: 409 027,26 zł.

Uzasadnienie:

Oferta Nr 2 Firmy: MMM Muenchener Medizin Mechanik Polska Sp. z o.o., ul. Poleczki 30, 02-822 Warszawa spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 100,0000 pkt. W poszczególnych kryteriach punkty przyznano następująco: kryterium: cena – 50 % - 50,0000 pkt, Dodatkowe parametry (wg. specyfikacji technicznej) – 40%  - 40,0000 pkt, gwarancja - 10% - 10,0000 pkt. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 409 027,26 zł brutto, zaoferowany termin płatności: do 21 dni, zaoferowany okres gwarancji: 24 miesiące oraz dodatkowo 24 miesiące na sterylizator parowy.

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:

Oferta nr 1 Firmy: STERIMED Sp. z o.o., ul. Żwirki Wigury 47 lok. 7, 02-091 Warszawa spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego.  W ocenie punktowej otrzymała łącznie 73,4114 pkt. W poszczególnych kryteriach punkty przyznano następująco: kryterium:  cena – 50 % - 39,9948 pkt, Dodatkowe parametry (wg. specyfikacji technicznej) - 40 % - 28,0000 pkt, gwarancja - 10% - 5,4166 pkt). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 511 350,00 zł brutto, zaoferowany termin płatności: do 21 dni, zaoferowany okres gwarancji: 24 miesiące oraz dodatkowo 13 miesięcy na sterylizator parowy.

Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy PZP umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od  dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. 12 433 27 28.

 


Powrót