Załącznik do ogłoszenia


Dostawa fantomów (manekiny, modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.57.2019

Załącznik opublikowano: 2019-08-09

Sprawa znak: 141.2711.57.2019

Nr. wew. pisma: 141.2711.57.2019/1

Kraków, dnia 09.08.2019r.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANA TREŚCI SIWZ I ZMIANA OGŁOSZENIA

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) w zakresie dostawy fantomów (manekiny, modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00”, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2019/S 141-346902 z dnia 24.07.2019r.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

Pytanie 1 z dnia 05.08.2019r.

Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia
Pytania dotyczą punktu V (B):
Pytanie 1:
Prosimy Zamawiającego o umożliwienie złożenia ofert wyłącznie na pozycję B z Części V, poprzez wydzielenie pozycji B z Części V i utworzenie nowej Części X.
Umożliwi to zło konkurencyjnych ofert.
 

Odpowiedź nr 1:

Nie. Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielenie pozycji B z Części V i utworzenie nowej Części X. Zamawiający na etapie szacowania wartości zamówienia rozeznał rynek, z którego wynika, że na rynku są Wykonawcy, którzy dysponują modelami do zakładania zgłębnika u dziecka (A) i (B). Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
w przedmiotowym zakresie.

 

Pytanie 2 z dnia 05.08.2019r.

Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia
Pytania dotyczą punktu V (B):

Pytanie 2:
3. Ruchome ręce i nogi w min. stawach kolanowym, biodrowym, łokciowym i barkowym
Czy Zamawiający uzna za równoważne ruchome ręce w stawach: barkowym oraz ruchome nogi w stawach: biodrowym, kolanowym a także ruchomą głowę?

Nie ogranicza to funkcjonalności symulatora.

 

Odpowiedź nr 2:

Tak. Zamawiający dopuszcza ruchome ręce w stawach: barkowym oraz ruchome nogi w stawach: biodrowym, kolanowym a także ruchomą głowę. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zmienia treść SIWZ w przedmiotowym zakresie.

 

Pytanie 3 z dnia 05.08.2019r.

Pytania dotyczące: Projektu Umowy
Ad §1 pkt. 6

Zwracamy się o usunięcie zapisu: „Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia mienia Zamawiającego przed uszkodzeniem lub zniszczeniem, w tym niezwiązanego z wykonywaniem przedmiotu umowy” oraz Zapisu „W razie uszkodzenia lub zniszczenia tego mienia przez Wykonawcę lub osoby, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonywaniu umowy, Wykonawca jest obowiązany do naprawienia szkody przed dokonaniem odbioru przedmiotu umowy”
Zapisy wprowadzają niejasności, nie rozumiemy, co Zamawiający miał na myśli, zgodnie z ustawową definicją ryzyko przypadkowej utraty i uszkodzenia przedmiotu dostawy jest po stronie Wykonawcy, aż do momentu odbioru przez Zamawiającego.

 

Odpowiedź nr 3:

Zamawiający nie wyraża zgody na usunięciu zapisu w §1 ust. 6. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zapis w §1 ust. 6 wzoru umowy ulega modyfikacji.

 

Pytanie 4 z dnia 05.08.2019r.

Ad §7 pkt. 3 projektu Umowy
Proponujemy zmianę poniszych zapisów:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) Za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% stosownej części wynagrodzenia umownego brutto ustalonego w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki.
2) Za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie rękojmi lub gwarancji w wysokości 0,2% stosownej częśći wynagrodzenia umownego brutto ustalonego w § 2 ust. 1, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na ich usunięcie.
3) Za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy w wysokości 10 % stosownej części wynagrodzenia umownego brutto, ustalonego w § 2 ust. 1.
4) Za brak reakcji serwisu gwarancyjnego w terminie o którym mowa w § 5 ust. 4 lit. a) w wysokości 0,02% stosownej częśći wynagrodzenia umownego brutto ustalonego w § 2 ust. 1, za każdą godzinę zwłoki.
5) Za brak dostarczenia zastępczego przedmiotu umowy w terminie o którym mowa w § 5 ust. 4 lit. b) w wysokości 0,2% stosownej częśći wynagrodzenia umownego brutto ustalonego w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki”
Aktualne zapisy byłyby nieproporcjonalnym obciążeniem dla wykonawcy.
 

Odpowiedź nr 4:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów §7 ust. 3 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
w przedmiotowym zakresie.

 

Pytanie 5 z dnia 05.08.2019r.

Dotyczy: Część 7 - Trenażer - badanie gruczołu piersiowego kobiet (B) - 2 sztuki

  1. Zamawiający wymaga dla przedmiotowego trenażera 2 różnych rodzajów zmian patologicznych w okolicy piersi. Prosimy Zamawiający potwierdzenie czy dopuści trenażer zawierający następujące zmiany: raki (w trzech rozmiarach), cysta, torbiel włóknista, gruczolakowłókniak.

     

    Odpowiedź nr 5:

    Tak. Zamawiający dopuszcza trenażer zawierający następujące zmiany: raki (w trzech rozmiarach), cysta, torbiel włóknista, gruczolakowłókniak. Zamawiający pozostawia w tym zakresie dowolność Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że muszą to być 2 różne rodzaje zmian. Zaoferowanie trenażera zawierającego tylko zmiany w postaci raków w trzech rozmiarach nie spełniałoby wymagań Zamawiającego, gdyż byłoby zaoferowaniem modelu dającego możliwość symulacji tylko jednej zmiany patologicznej – raka. 

     

    Pytanie 6 z dnia 05.08.2019r.

    Dotyczy: Część 9 – IX.1 Trenażer – iniekcje podskórne –  5 szt.

                                      IX.2  Trenażer – iniekcje domięśniowe –  5 szt.

  2. Czy Zamawiający dopuści trenażer w formie wypukłej prostokątnej podkładki do iniekcji (podskórnych, śródskórnych, domięśniowych) o wym. 17x12 cm?

     

    X Zamawiający usunął zdjęcie poglądowe przysłane przez Wykonawcę

     

    Odpowiedź nr 6:

    Tak. Zamawiający dopuszcza trenażer w formie wypukłej prostokątnej podkładki do iniekcji (podskórnych, śródskórnych, domięśniowych) o wym. 17x12 cm. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zmienia treść SIWZ w przedmiotowym zakresie.

     

    Pytanie 7 z dnia 05.08.2019r.

    Dotyczy SIWZ / umowy (dla Części 7 i Części 9)

    Prosimy Zamawiającego o zmianę okresu gwarancji z co najmniej 24 miesięcy na co najmniej 12 miesięcy, z uwagi na fakt, iż jest to standardowa gwarancja udzielana przez producent na przedmiotowe trenażery. Wydłużenie gwarancji wpłynie znacząco na zwiększenie wartości oferty.

    Odpowiedź nr 7:

    Nie. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę okresu gwarancji z co najmniej 24 miesięcy na co najmniej 12 miesięcy dla części 7 i 9. Zgodnie z zapisami pkt 3) ppkt. 5 SIWZ „Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji dla części 8 i co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 9 przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dla części 7 i 9 wymaga okresu gwarancji co najmniej 24 miesięcy i taki koszt uwzględnił przy szacowaniu wartości zamówienia. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

     

    Pytanie 8 z dnia 05.08.2019r.

    Dotyczy SIWZ / umowy (dla Części 7 i Części 9)

    Prosimy Zamawiającego o potwierdzenie, że przedmiot umowy obejmuje tylko i wyłącznie dostarczenie trenażerów, bez wymogu ich uruchomienia, instalacji, montażu, dokonywania przeglądów technicznych. Postanowienia umowy w tym zakresie są sprzeczne – np. w § 1 ust. 2 projektu umowy jest mowa o dostarczeniu sprzętu, zaś w § 1 ust. 10 projektu umowy  oraz w § 2 ust. 3 projektu umowy jest mowa o instalacji, montażu, uruchomieniu, przeglądach gwarancyjnych. Utrzymanie postanowień umownych w zakresie wymogu instalacji, montażu, uruchomienia i przeglądów gwarancyjnych może doprowadzić do bezzasadnego zawyżenia oferowanej ceny. Nadto, wskazać należy, że trenażery są sprzętem szkoleniowym, który nie wymaga instalacji, montażu i uruchomienia. Producent również  nie wymaga dokonywania przeglądów technicznych tego typu sprzętu, dlatego też prosimy o rezygnację z ww. postanowień oraz wykreślenie postanowień zawartych w § 5 ust. 7 i w § 7 ust. 3 pkt 6) – kara umowna za przeglądy gwarancyjne. Prosimy o dokonanie stosownych zmian w SIWZ oraz projekcie umowy.

    Odpowiedź nr 8:

    Nie. Zamawiający nie wyraża zgody na zmiany zapisów w projekcie umowy oraz SIWZ. Zapisy umowy należy czytać całościowo. Zamawiający potwierdza, że zgodnie z § 2 ust. 3 umowy „Cena zawiera w szczególności: wartość przedmiotu umowy, VAT, cło, koszt odprawy celnej, koszty dostawy, transportu, opakowania, wniesienia, instalacji, montażu wraz z uruchomieniem, serwis gwarancyjny, przeglądy gwarancyjne wynikające z warunków gwarancji producenta”. W przypadku przeglądów gwarancyjnych, Zamawiający zwraca uwagę, że nie wymaga żadnych dodatkowych przeglądów gwarancyjnych, tylko wymaga tych przeglądów, które wynikają z warunków gwarancji producenta (jeśli dotyczą). Postanowienia umowy zostały skonstruowane tak, by obejmowały swoim zakresem wszystkie czynności, które mogą obejmować przedmiot zamówienia we wszystkich częściach i nie narażały Zamawiającego na dodatkowe koszty, które Wykonawca powinien wycenić w ramach realizacji umowy.  Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

     

    Pytanie 9 z dnia 05.08.2019r.

    Dotyczy SIWZ / umowy (dla Części 7 i Części 9)

    Prosimy Zamawiającego o rezygnację z wymogu osobistej obecności przedstawiciela Wykonawcy w trakcie dostawy towaru, albowiem wymóg ten może doprowadzić do bezzasadnego zawyżenia oferowanej ceny, oraz dopuszczenie możliwości podpisania protokołu odbioru w formie korespondencyjnej. W oparciu o dostarczone przez Wykonawcę dokumenty (instrukcje obsługi) Zamawiający sam będzie w stanie zweryfikować kompletność dostawy. Prosimy o dokonanie stosownych zmian w SIWZ/projekcie umowy (w szczególności w zakresie § 3 ust. 6 projektu umowy).

    Odpowiedź nr 9:

    Nie. Zmawiający nie zrezygnuje z wymogu osobistej obecności przedstawiciela Wykonawcy w trakcie dostawy przedmiotu zamówienia. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

     

    Pytanie 10 z dnia 05.08.2019r.

    Dotyczy SIWZ / umowy (dla Części 7 i Części 9)

    Prosimy Zamawiającego o rezygnację z wymogu tzw. transportu wewnętrznego sprzętu wskazanego w § 3 ust. 7 projektu umowy (rozładunek i wniesienie), albowiem wymóg ten może doprowadzić do bezzasadnego zawyżenia oferowanej ceny. Trenażery nie są sprzętem ciężkim, który wymagałby zapewnienia jakiś szczególnych warunków transportowych oraz dużego zaplecza kadrowego. Jest to sprzęt sprowadzany z zagranicy i powszechną praktyką jest, że Wykonawcy korzystają z usług firm kurierskich w zakresie dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego. Prosimy o dokonanie stosownych zmian w SIWZ/projekcie umowy.

    Odpowiedź nr 10:

    Nie. Zamawiający nie zrezygnuje z wymogu tzw. transportu wewnętrznego sprzętu wskazanego w § 3 ust. 7 projektu umowy (rozładunek i wniesienie przedmiotu umowy w miejsce przeznaczenia). Zdarzają się sytuacje, że firmy kurierskie zostawiają przesyłki na portierni lub w szatni, przez co Zamawiający nie jest w stanie sprawdzić stanu przesyłki, a późniejsze dochodzenie roszczeń z tytułu uszkodzenia są trudne do wyegzekwowania. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

     

    Pytanie 11 z dnia 05.08.2019r.

    Dotyczy SIWZ / umowy (dla Części 7 i Części 9)

    Prosimy Zamawiającego o rezygnację z wymogu zapewnienia sprzętu zastępczego wskazanego w § 5 ust. 3 projektu umowy w razie przedłużającej się naprawy gwarancyjnej. Trenażery są sprzętem szkoleniowym sprowadzanym z zagranicy i powszechną praktyką w zamówieniach publicznych jest, że wykonawcy nie dysponują tego typu sprzętem zastępczym. Prosimy o dokonanie stosownych zmian w SIWZ/projekcie umowy.

    Odpowiedź nr 11:

Nie. Zamawiający nie zrezygnuje z obowiązku zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku przedłużającej się naprawy gwarancyjnej. Zamawiający określił czas naprawy w okresie gwarancyjnym do 21 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. faxem lub mailem) od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, co w ocenie Zamawiającego jest okresem wystarczająco długim, by Wykonawca mógł wywiązać się z obowiązku naprawy bez dodatkowych zobowiązań. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie 12 z dnia 05.08.2019r.

Dotyczy SIWZ / umowy (dla Części 7 i Części 9)

Prosimy Zamawiającego o zmniejszenie wysokości kar umownych przewidzianych w § 7 ust. 3 pkt 1), 2), 4), 5), 6) z poziomu 0,3% do poziomu 0,2% za każdy dzień zwłoki. Powszechną praktyką w zamówieniach publicznych jest stosowanie kar umownych na poziomie 0,1-0,2% za każdy dzień opóźnienia, stąd też wysokość kar przyjęta przez Zamawiającego jest zawyżona. Prosimy także Zamawiającego o modyfikację kary przewidzianej w § 7 ust. 3 pkt 1) w taki sposób, aby kara umowna była naliczana od wartości brutto niezrealizowanej terminowo części zamówienia. Możliwa jest bowiem taka sytuacja, że dostawa trenażerów będzie realizowana partiami (częściami) i zwłoka w dostawie będzie dotyczyć tylko części sprzętu, a zatem brak będzie podstaw do obciążania wykonawcy karami umownymi za zrealizowaną część zamówienia. Kary umowne są zryczałtowaną formą odszkodowania i nie powinny prowadzić do bezzasadnego wzbogacenia Zamawiającego. Prosimy o dokonanie stosownych zmian w SIWZ/projekcie umowy.

Odpowiedź nr 12:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów §7 ust. 3 wzoru umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
w przedmiotowym zakresie.

 

Pytanie 13 z dnia 06.08.2019r.

Pytanie nr 1 – Dotyczy terminu realizacji zamówienia dla Części 5

Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o wydłużenie terminu realizacji do 70 dni. Producenci Modeli spełniających opisane przez Zamawiającego parametry posiadają magazyny poza Unią Europejską, co znacznie wydłuża czas potrzebny na dostawę

 

Odpowiedź nr 13:

Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu realizacji do 70 dni kalendarzowych w ramach Części 5. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zmienia treść SIWZ w przedmiotowym zakresie.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następujących zmian treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

 

  1. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt 3) ppkt 2 jest:

     

  2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminach i z uwzględnieniem jego zapisów, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, dla poszczególnych części zamówienia, tj.:

  3. dla części 1 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 70 dni kalendarzowych,

  4. dla części 2 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 90 dni kalendarzowych,

  5. dla części 3, części 4, części 5, części 6, części 9 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 56 dni kalendarzowych,

  6. dla części 7, części 8 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 42 dni kalendarzowych.

 

Powinno być:

 

  1. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminach i z uwzględnieniem jego zapisów, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, dla poszczególnych części zamówienia, tj.:

  2. dla części 1, części 5 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 70 dni kalendarzowych,

  3. dla części 2 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 90 dni kalendarzowych,

  4. dla części 3, części 4, części 5, części 6, części 9 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 56 dni kalendarzowych,

  5. dla części 7, części 8 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 42 dni kalendarzowych.

 

 

  1. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt 4) ppkt 1 jest:

     

    1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminach zawartych w SIWZ, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, dla poszczególnych części zamówienia, tj.:

  2. dla części 1 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 70 dni kalendarzowych,

  3. dla części 2 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 90 dni kalendarzowych,

  4. dla części 3, części 4, części 5, części 6, części 9 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 56 dni kalendarzowych,

  5. dla części 7, części 8 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 42 dni kalendarzowych.

 

Powinno być:

 

  1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminach zawartych w SIWZ, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, dla poszczególnych części zamówienia, tj.:

  2. dla części 1, części 5 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 70 dni kalendarzowych,

  3. dla części 2 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 90 dni kalendarzowych,

  4. dla części 3, części 4, części 5, części 6, części 9 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 56 dni kalendarzowych,

  5. dla części 7, części 8 przedmiotu zamówienia: w terminie do max. 42 dni kalendarzowych.

 

 

  1. W pkt 16) SIWZ – Wzorze umowy jest:

    § 1. Przedmiot umowy

    (...)

    6.      Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia mienia Zamawiającego przed uszkodzeniem lub zniszczeniem, w tym niezwiązanego z wykonywaniem przedmiotu umowy. W razie uszkodzenia lub zniszczenia tego mienia przez Wykonawcę lub osoby, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonywaniu umowy, Wykonawca jest obowiązany do naprawienia szkody przed dokonaniem odbioru przedmiotu umowy.

    (...)

     

    Powinno być:

    § 1. Przedmiot umowy

    (...)

    6.      Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia mienia Zamawiającego przed uszkodzeniem lub zniszczeniem, w tym niezwiązanego z wykonywaniem przedmiotu umowy, podczas wnoszenia, montażu, instalacji lub wykonywania serwisu lub przeglądów gwarancyjnych. W razie uszkodzenia lub zniszczenia tego mienia przez Wykonawcę lub osoby, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonywaniu umowy, Wykonawca jest obowiązany do naprawienia szkody przed dokonaniem odbioru przedmiotu umowy.

    (...)

     

  2. W Formularzu oferty w pkt 5.4 jest:

     

    1. Deklarujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 56 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

       

      Powinno być:

       

    2. Deklarujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

       

  3. W Załączniku E do Formularza oferty – FUNKCJE, PARAMETRY TECHNICZNE I WARUNKI WYMAGANE ORAZ DODATKOWO PUNKTOWANE – część V przedmiotu zamówienia, w pkt. V.2. Model do zakładania zgłębnika
    u dziecka (B)
    – 1 szt.  jest:

    (...)

     

Lp.

Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane

Opis funkcji, parametrów

i warunków oferowanych

(wypełnia Wykonawca)

1

2

3

1

Model pielęgnacyjny do nauki zakładania zgłębnika u dziecka

 

2

Model w formie pełnej postaci, odzwierciedlający budową dziecko w wieku 6 miesięcy – 1 rok

 

3

Ruchome ręce i nogi w min. stawach kolanowym, biodrowym, łokciowym i barkowym

 

4

Możliwość wprowadzania, pielęgnacji i usuwania zgłębnika żołądkowego

 

5

Możliwość karmienia przez sondę

 

6

Możliwość wymiany narządów rodnych

 

7

Możliwość cewnikowania pęcherza moczowego

 

8

Możliwość wykonania iniekcji domięśniowych

 

9

Torba lub walizka transportowa

 

(...)

 

Powinno być:

 

Lp.

Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane

Opis funkcji, parametrów

i warunków oferowanych

(wypełnia Wykonawca)

1

2

3

1

Model pielęgnacyjny do nauki zakładania zgłębnika u dziecka

 

2

Model w formie pełnej postaci, odzwierciedlający budową dziecko w wieku 6 miesięcy – 1 rok

 

3

Ruchome ręce i nogi w min. stawach kolanowym, biodrowym, łokciowym i barkowym

 

4

Możliwość wprowadzania, pielęgnacji i usuwania zgłębnika żołądkowego

 

5

Możliwość karmienia przez sondę

 

6

Możliwość wymiany narządów rodnych

 

7

Możliwość cewnikowania pęcherza moczowego

 

8

Możliwość wykonania iniekcji domięśniowych

 

9

Torba lub walizka transportowa

 

 

(...)

 

  1. W Załączniku I do Formularza oferty – FUNKCJE, PARAMETRY TECHNICZNE I WARUNKI WYMAGANE ORAZ DODATKOWO PUNKTOWANE – część IX przedmiotu zamówienia jest:

     

    IX.1.

    Pełna nazwa urządzenia, ilość: Trenażer – iniekcje podskórne –  5 szt.

    Typ, model: ...................................................................................................................................

    Producent: .....................................................................................................................................

     

Lp.

Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane

Opis funkcji, parametrów

i warunków oferowanych

(wypełnia Wykonawca)

1

2

3

  1.  

Trenażer do nauki wstrzyknięć podskórnych

 

  1.  

Trenażer mocowany fabrycznie za pomocą paska do ramienia/uda lub trenażer w formie kwadratowej podkładki do iniekcji o boku min. 15 cm

 

  1.  

Możliwość wykonywania iniekcji z użyciem wody

 

  1.  

Wymienny naskórek. W zestawie min. 2 szt.

 

 

 

(…)

 

IX.2.

Pełna nazwa urządzenia, ilość: Trenażer – iniekcje domięśniowe –  5 szt.

Typ, model: ...................................................................................................................................

Producent: .....................................................................................................................................

 

Lp.

Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane

Opis funkcji, parametrów

i warunków oferowanych

(wypełnia Wykonawca)

1

2

3

1.

Trenażer do nauki wstrzyknięć domięśniowych

 

2.

Trenażer mocowany fabrycznie za pomocą paska do ramienia/uda lub trenażer w formie kwadratowej podkładki do iniekcji o boku min. 15 cm

 

3.

Możliwość wykonywania iniekcji z użyciem wody

 

4.

Wymienny naskórek. W zestawie min. 2 szt.

 

 

(…)

 

Powinno być:

 

IX.1.

Pełna nazwa urządzenia, ilość: Trenażer – iniekcje podskórne –  5 szt.

Typ, model: ...................................................................................................................................

Producent: .....................................................................................................................................

 

Lp.

Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane

Opis funkcji, parametrów

i warunków oferowanych

(wypełnia Wykonawca)

1

2

3

  1.  

Trenażer do nauki wstrzyknięć podskórnych

 

  1.  

Trenażer mocowany fabrycznie za pomocą paska do ramienia/uda lub trenażer w formie kwadratowej podkładki do iniekcji o boku min. 15 cm lub trenażer w formie wypukłej prostokątnej podkładki do iniekcji (podskórnych, śródskórnych, domięśniowych) o wym. 17x12 cm

 

  1.  

Możliwość wykonywania iniekcji z użyciem wody

 

  1.  

Wymienny naskórek. W zestawie min. 2 szt.

 

 

 

(…)

 

IX.2.

Pełna nazwa urządzenia, ilość: Trenażer – iniekcje domięśniowe –  5 szt.

Typ, model: ...................................................................................................................................

Producent: .....................................................................................................................................

 

Lp.

Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane

Opis funkcji, parametrów

i warunków oferowanych

(wypełnia Wykonawca)

1

2

3

1.

Trenażer do nauki wstrzyknięć domięśniowych

 

2.

Trenażer mocowany fabrycznie za pomocą paska do ramienia/uda lub trenażer w formie kwadratowej podkładki do iniekcji o boku min. 15 cm lub trenażer w formie wypukłej prostokątnej podkładki do iniekcji (podskórnych, śródskórnych, domięśniowych) o wym. 17x12 cm

 

3.

Możliwość wykonywania iniekcji z użyciem wody

 

4.

Wymienny naskórek. W zestawie min. 2 szt.

 

 

(…)

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe odpowiedzi na pytania i zmiany treści SIWZ stanowią integralną część SIWZ. Z uwagi na ich zakres i charakter powodują zmianę ogłoszenia o zamówieniu, nie powodując konieczności przedłużenia terminu składania ofert.

Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian. Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian.

Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:

- Wzór umowy po zmianach z dnia 09.08.2019r.

- Formularz oferty po zmianach z dnia 09.08.2019r.

- Załącznik E do Formularza oferty po zmianach z dnia 09.08.2019r.

- Załącznik I do Formularza oferty po zmianach z dnia 09.08.2019r.

 

Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian.

 

Prosimy o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania czytelnego pisma poprzez przesłanie faksu na nr 12 398 37 01 lub na adres mailowy: dzp@cm-uj.krakow.pl.

Potwierdzam odbiór czytelnego pisma

............................................ dnia .....................

(pieczątka firmy i podpis)




Powrót