Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak : 141.2711.73.2019

Załącznik opublikowano: 2019-09-20

Sprawa znak: 141.2711.73.2019                                                                   Kraków, dnia 20.09.2019r.

Nr wew. pisma: 141.2711.73.2019/2

wg rozdzielnika

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 597965-N-2019 w dniu 17.09.2019r.

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ ZMIANY TREŚCI SIWZ

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu jw. wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie 4

Część 1 pozycja 2

Pytanie nr 1

Czy Zamawiający mógłby sprecyzować do jakiego trzonu pipety będą wykorzystywane końcówki: szerokiego czy wąskiego?

Odpowiedź nr 4:

Zamawiający w cz. 1 w poz. 2 wymaga Końcówek uniwersalnych do pipet automatycznych o pojemności 20ul bez filtra w worku*,zatem nie jest w stanie jednoznacznie określić, czy końcówki będą wykorzystywane w pipetach o trzonie szerokim czy wąskim, ponieważ końcówki te będą używane w wielu jednostkach UJ CM, a każda z jednostek w trakcie badań posługuje się pipetami różnych producentów. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

 

Pytanie 5

Część 3 pozycja 2

Pytanie nr 1

Czy Zamawiający mógłby sprawdzić i sprecyzować czy nie wkradł się błąd w formularzu.

W pierwszej kolumnie jest nie więcej niż 250 a w kolejnym opisie nie więcej niż 200.?

Odpowiedź nr 5 :

Zamawiający informuje, iż w kolumnie B - Nazwa przedmiotu zamówienia wpisał błędnie ilość końcówek typu eppendorf w 1 worku.

W związku z tym Zamawiający zmienia zapisy SIWZ z:

 

2

Końcówki typu eppendorf do pipet automatycznych o pojemności 10ml w worku (ilość końcówek w 1 worku nie więcej niż 250 sztuk)*

20 000 szt.

Zamawiane końcówki o pojemności 10 ml:

*muszą być przezroczyste
*muszą być typu eppendorf
*muszą być bez filtra
* muszą być pakowane w workach
(ilość końcówek w 1 worku nie więcej niż 200 sztuk)

 

Na:

 

2

Końcówki typu eppendorf do pipet automatycznych o pojemności 10ml w worku (ilość końcówek w 1 worku nie więcej niż 200 sztuk)*

20 000 szt.

Zamawiane końcówki o pojemności 10 ml:

*muszą być przezroczyste
*muszą być typu eppendorf
*muszą być bez filtra
* muszą być pakowane w workach
(ilość końcówek w 1 worku nie więcej niż 200 sztuk)

 

 

 

 

Pytanie 6

Część 3 pozycja 2

Pytanie nr 2

Czy Zamawiający mógłby doprecyzować do jakich modeli pipet końcówka ma pasować?

Odpowiedź nr 6 :

W cz. 3 w poz. 2 Zamawiający wymaga końcówek typu eppendorf do pipet automatycznych o pojemności 10ml w worku.

 

Pytanie 7

Zwracamy się z zapytaniem, czy w trosce o zachowanie uczciwej konkurencji Zamawiający wydzieli z części nr 1 pozycje nr: 1, 3, 4 oraz 5 (bez pozycji nr 2 tj. końcówek o pojemności 20 µl) w jeden osobny pakiet (np. część nr 1a) i umożliwi składanie ofert wyłącznie na ten asortyment, a w razie odmowy umożliwi złożenie oferty na poszczególne pozycje w obrębie tej części. Wydzielenie pozycji nr: 1, 3, 4 oraz 5 do osobnej części pozwoli na startowanie w przetargu większej liczbie wykonawców, a przez to Zamawiający uzyska najbardziej korzystną cenę.

Odpowiedź nr 7 :

Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielenie z części 1, pozycji nr 1 tj., Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności  10ul bez filtra w worku niesterylne*; pozycji nr 3 tj., Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 200ul bez filtra w worku*; pozycji nr 4 tj., Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności  300ul bez filtra w worku* oraz pozycja nr 5 tj., Końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o pojemności 1000ul bez filtra w worku* do osobnego pakietu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty pochodziły od jednego dostawcy. Zamawiane produkty są produktami ogólnie dostępnymi.

Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ, stanowią jej integralną część, a w związku wpłynięciem kolejnych pytań do przedmiotowego postępowania, na które odpowiedzi  w najbliższym czasie zostaną opublikowane i przesłane Wykonawcom, aby mogli je uwzględnić przy przygotowaniu ofert, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert na dzień 27.09.2019r., przy czym godziny składania ofert i ich otwarcia oraz miejsca pozostają bez zmian.

 

Stosowna zmiana w aspekcie terminu składania i otwarcia ofert zostanie również dokonana w ogłoszeniu o zamówieniu.

 

 

Zamawiający informuje, że na swojej stronie internetowej: www.dzp.cm-uj.krakow.pl, zamieścił załącznik C do Formularza oferty – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty po zmianach z dnia 20.09.2019r.

 

 

 


Powrót