Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak : 141.2711.73.2019

Załącznik opublikowano: 2019-10-16

Kraków dnia 16.10.2019r.

Sprawa znak: 141.2711.73.2019

Pismo nr wew.:141.2711.73.2019/11

 

 

Adresaci:

1. Sarstedt Sp. z o.o. ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego 05-082 Stare Babice,

e-mail : info.pl@sarstedt.com

2. Biokom Sp. z o.o., sp. k, ul. Wspólna 3 , 05-090 Janki, e-mail: info@biokom.com.pl

3. VWR International Sp. z o. o.ul. Limbowa 5, 80 - 175 Gdańsk, e-mail : marcin.gorski@vwr.com

4. Equimed Hołda Lenk Trembecki Sp. Jawna, ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków, e-mail: krakow@equimed.com.pl

5. Smartlab s.c. Izabela Bereza-Smagacz, Paulina Komorowska, Ul. Jana Pawła II 67, Zelków 32 -082 Bolechowice, e-mail : office@smart-lab.com.pl

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 597965-N-2019 w dniu 17.09.2019r.

 

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 1, 2, 3  PPRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jako najkorzystniejsza w zakresie:

-  części 1 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy: Equimed Hołda Lenk Trembecki Sp. Jawna, Ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków, cena brutto dla części 1: 16 644,00 zł.

- części 2 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy VWR International, Sp. z o. o., ul. Limbowa 5, 80 - 175 Gdańsk, cena brutto dla części 2: 79 378,16 zł

- części 3 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy Sarstedt Sp. z o.o. ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego 05-082 Stare Babice , cena brutto dla części 3: 15 424,20 zł

 

Uzasadnienie dla części 1:

Oferta Firmy Equimed Hołda Lenk Trembecki Sp. Jawna, Ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków, jest najkorzystniejsza, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 1: 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt))

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 1 zamówienia:

         Oferta Firmy Sarstedt Sp. z o.o. ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego 05-082 Stare Babice, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 1 : 99,6987  pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (59,6987pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt))

Oferta Firmy VWR International, Sp. z o. o., ul. Limbowa 5, 80 - 175 Gdańsk, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 1: 78,1758 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (38,1758pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt))

Oferta Firmy Smartlab s.c. Izabela Bereza-Smagacz, Paulina Komorowska, Ul. Jana Pawła II 67, Zelków 32 -082 Bolechowice, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała  w zakresie części
1 : 94,7788 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (54,7788 pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt)).

Ponadto informujemy, iż oferta firmy Biokom Sp. z o.o., sp. k, ul. Wspólna 3 , 05-090 Janki podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia w pozycji 2 wymagał końcówek uniwersalnych do pipet automatycznych o pojemności 20 µl bez filtra, w worku.

Wykonawca zaoferował produkt o nr kat. 5130070 producenta Capp. Z wiedzy Zamawiającego wynika, iż zaoferowane przez Wykonawcę końcówki uniwersalne do pipet automatycznych o nr kat. 5130070 mają pojemność 200 µl. W związku z tym, Wykonawca zaoferował w pozycji 2 produkt niezgodny z SIWZ. tj. o pojemności innej niż wskazana przez Zamawiającego w kolumnie „D – Minimalna jakość produktu wg specyfikacji”, tj.20 µl.

Zdaniem Zamawiającego poprawienie oferty ww. zakresie byłoby uznane za niedopuszczalne negocjacje dotyczące treści złożonej oferty i doprowadziły de facto do uzupełnienia oferty, co jest niedopuszczalne po upływie terminu składania i otwarcia ofert.

Takie działanie doprowadziłoby również do naruszenia zasad wynikających między innymi z art. 7 ustawy Pzp, tj. złamania zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.

Mając na uwadze powyższe oraz stan faktyczny w przedmiotowej sprawie, tj. brak zgodności treści oferty złożonej przez wskazanego Wykonawcę z zapisami SIWZ dowodzi bezsprzecznie, iż decyzja Zamawiającego jest w pełni uzasadniona. Dlatego też, Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia oferty firmy Biokom Sp. z o.o., sp. k, ul. Wspólna 3 , 05-090 Janki w oparciu o przywołaną podstawę prawną wynikającą z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.

Uzasadnienie dla części 2:

Oferta nr firmy VWR International, Sp. z o. o., ul. Limbowa 5, 80 - 175 Gdańsk jest najkorzystniejsza, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 2: 100pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt.); Termin płatności faktur – 40% - (40,0000 pkt.)).

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 2 zamówienia:

Oferta firmy Sarstedt Sp.z o.o. ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego 05-082 Stare Babice                spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 2: 84,9137 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (44,9137 pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt)).

 

Oferta Firmy Equimed Hołda Lenk Trembecki Sp. Jawna, Ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 2: 83,7106 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (43,7106 pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt)).

Oferta Firmy Smartlab s.c. Izabela Bereza-Smagacz, Paulina Komorowska, Ul. Jana Pawła II 67, Zelków 32 -082 Bolechowice, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 2: 98,3821pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60% (58,3821pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt)).

 

Uzasadnienie dla części 3:

Oferta Firmy Sarstedt Sp. z o.o. ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego 05-082 Stare Babice jest najkorzystniejsza, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 3: 100pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt.); Termin płatności faktur – 40% - (40,0000 pkt.)).

 Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 3 zamówienia:

Oferta Firmy Equimed Hołda Lenk Trembecki Sp. Jawna, Ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 3: 88,3795pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (48,3795 pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt)).

Oferta Firmy VWR International, Sp. z o.o., ul. Limbowa 5, 80 - 175 Gdańsk najkorzystniejsza, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 3: 71,5276 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60% (31,5276 pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt)).

Oferta Firmy Smartlab s.c. Izabela Bereza-Smagacz, Paulina Komorowska, Ul. Jana Pawła II 67, Zelków 32 -082 Bolechowice, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała w zakresie części 3: 87,7647 pkt(kryterium: cena oferty brutto – 60% (47,7647pkt); Termin płatności – 40% - (40,0000 pkt)).

 

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, odpowiednio w odniesieniu do części 1, części 2 i części 3  przedmiotu zamówienia.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowy mogą zostać zawarte po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia.

 

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

 

 


Powrót