Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.88.2019

Załącznik opublikowano: 2019-11-14

Kraków dnia 14.11.2019r.

 

Sprawa znak: 141.2711.88.2019

Nr wew. pisma: 141.2711.88.2019/1

 

 

 

wg rozdzielnika

 

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ I OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 620296-N-2019 z dnia 08.11.2019r.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1:

W punkcie 1.6.11 SIWZ oczekujecie Państwo iż "Wszystkie materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta". Produkty z części 1 z pozycji: 92-96, 98-117 nie są sprzedawane w oddzielnych opakowaniach po 1 sztuce przez żadnego z producentów. W związku z tym czy Zamawiający zgodzi się zmienić jednostkę miary na:

 •opakowanie 50 sztuk dla pozycji: 92, 93, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110

•opakowanie 20 sztuk dla pozycji: 94, 115, 116, 117

•opakowanie 500 sztuk dla pozycji: 95, 111

•opakowanie 10 sztuk dla pozycji: 96, 98, 99, 100, 101, 102

•opakowanie 25 sztuk dla pozycji: 112, 113, 114

Odpowiedź nr 1:

Po przeanalizowaniu Państwa pytania Zamawiający informuje, że nie przychyla się do prośby Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.

 

W pkt. 3) 1.6.11 SIWZ

z: Wszystkie materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta.

na: Wszystkie materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, dostarczane
w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta, nie dotyczy materiałów biurowych zamawianych przez Zamawiającego w ilościach mniejszych niż oryginalne opakowania producenta.

 

W § 1 pkt 12 Wzoru umowy

z: Wszystkie dostarczane materiały biurowe będące przedmiotem umowy są fabrycznie nowe, dostarczane są w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta.

na: Wszystkie dostarczane materiały biurowe będące przedmiotem umowy są fabrycznie nowe, dostarczane są w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta, nie dotyczy materiałów biurowych zamawianych przez Zamawiającego w ilościach mniejszych niż oryginalne opakowania producenta.

 

W § 5 pkt 2 Wzoru umowy

z: Wykonawca gwarantuje, że wszystkie materiały biurowe będą dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwą lub znakiem firmowym producenta.

na: Wykonawca gwarantuje, że wszystkie materiały biurowe będą dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwą lub znakiem firmowym producenta, nie dotyczy materiałów biurowych zamawianych przez Zamawiającego w ilościach mniejszych niż oryginalne opakowania producenta

 

Pytanie nr 2:

Czy zgodzicie się Państwo na przedłużenie terminu składania ofert o co najmniej tydzień w celu zwiększenia konkurencyjności składanych ofert?

Odpowiedź nr 2:

Tak. Zamawiający pierwotnie przewidział dłuższy niż ustawowy termin na składanie ofert, jednakże wychodząc naprzeciw Wykonawcy zgadza się na przedłużenie terminu składania ofert do dnia 22.11.2019 r. Jednocześnie Zamawiający zmienia zapis SIWZ.

 

Ponadto informujemy, iż Zamawiający dokonuje następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

 

pkt. 11) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, pkt. 1, 3 i 6 SIWZ na następujące brzmienie:

1. Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 245, do dnia 22.11.2019r. do godz. 10:00.

3. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 11)1. SIWZ, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, w odniesieniu do …….. części zamówienia, sprawa znak 141.2711.88.2019 - nie otwierać przed dniem 22.11.2019r. godz. 11:00.” oraz opatrzyć kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.

6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 22.11.2019r. o godzinie 11:00 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 245.

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi oraz wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ, stanowią jej integralną część i w ich wyniku zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajduje się:

- Wzór Umowy – po zmianach z dnia 14.11.2019r.

uwzględniający dokonane zmiany.

 

 


Powrót