Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.88.2019

Załącznik opublikowano: 2019-11-18

Kraków dnia 18.11.2019r.

Sprawa znak: 141.2711.88.2019

Nr wew. pisma: 141.2711.88.2019/3

 

wg rozdzielnika

PYTANIA I ODPOWIEDZI ORAZ ZMIANY TREŚCI SIWZ

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 620296-N-2019 z dnia 08.11.2019r. oraz zmienionego ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 540244603-N-2019 z dnia 14.11.2019r.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

Pytanie nr 4:

Część 1 – materiały biurowe

Poz.64 - Identyfikator/ kieszonka typu PLM z otworem do klipsa- otwarta z boku dla łatwiejszego wsuwania karty identyfikacyjnej lub wizytówki, wymiary: 57x90mm – proszę o zmianę wymiarów identyfikatora. Według katalogu producenta kieszonka typu PLM ma wymiary wewnętrzne 86x50 mm, zewnętrzne 92x60 mm.

Odpowiedź nr 4:

Tak. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wymiaru Identyfikatora. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.

- Załącznik A do Formularza oferty poz. 64

z: Identyfikator/ kieszonka typu PLM z otworem do klipsa- otwarta z boku dla łatwiejszego wsuwania karty identyfikacyjnej lub wizytówki, wymiary: 57x90mm

na: Identyfikator/ kieszonka typu PLM z otworem do klipsa- otwarta z boku dla łatwiejszego wsuwania karty identyfikacyjnej lub wizytówki, wymiary: wymiary wewnętrzne 86x50 mm, zewnętrzne 92x60 mm.

 

Pytanie nr 5:

Część 1 – materiały biurowe

Poz.130 - Koszulki z klapką A5 na dokumenty, multiperforowane, pasuje do każdego segregatora, wykonane z wzmocnionej folii PP o grubości min. 100 um, boczna klapka na całej długości koszulki, (opakowanie 10 szt.)- proszę o zmianę opisu na: opakowanie 25 szt., ponieważ producent wycofał się z produkcji tej koszulki w opakowaniach po 10 sztuk i w bieżącej sprzedaży posiada tylko opakowania po 25 sztuk.

Odpowiedź nr 5:

Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę wielkości opakowania zbiorczego. Zgodnie z posiadaną wiedzą Zamawiającego w ofercie handlowej różnych producentów występują opakowania w wielkości wskazanej w opisie przedmiotu  zamówienia. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

 

Pytanie nr 6:

Część 1 – materiały biurowe

Poz.155 - Nawilżacz glicerynowy do palców, na bazie gliceryny, bezzapachowy, bezbarwny, antybakteryjny, nietoksyczny, nie pozostawiający tłustych plam na papierze, posiadający atest PZH, zawartość min. 20 ml – czy Zamawiający dopuszcza wycenę nawilżacza glicerynowego o delikatnym zapachu?

Odpowiedź nr 6:

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie nawilżacza o delikatnym zapachu. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.

- Załącznik A do Formularza oferty poz. 155

z: Nawilżacz glicerynowy do palców, na bazie gliceryny, bezzapachowy, bezbarwny, antybakteryjny, nietoksyczny, nie pozostawiający tłustych plam na papierze, posiadający atest PZH, zawartość min. 20 ml

na: Nawilżacz glicerynowy do palców, na bazie gliceryny, bezbarwny, antybakteryjny, nietoksyczny, nie pozostawiający tłustych plam na papierze, posiadający atest PZH, zawartość min. 20 ml

 

Pytanie nr 7:

Część 1 – materiały biurowe

Poz.228 - Sprężone powietrze w spray'u, przeznaczone do czyszczenia z kurzu trudno dostępnych miejsc np. klawiatura komputera, środek niepalny, bezpieczny, pojemność min. 400ml – proszę o zmianę opisu na : pojemność min. 350 ml. Niestety wielu
z producentów sprężonego powietrza niepalnego wycofało się z produkcji tego powietrza z powodu zaostrzenia wymogów unijnych dotyczących emisji gazów cieplarnianych do atmosfery w procesie produkcji. Do tej pory dostępny produkt został zastąpiony przez nowe sprężone powietrze niepalne o pojemności 350ml.

Odpowiedź nr 7:

Zamawiający dopuszcza Sprężone powietrze w spray'u o pojemność min. 350 ml. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.

- Załącznik A do Formularza oferty poz. 228

z: Sprężone powietrze w spray'u, przeznaczone do czyszczenia z kurzu trudno dostępnych miejsc np. klawiatura komputera, środek niepalny, bezpieczny, pojemność min. 400ml

na: Sprężone powietrze w spray'u, przeznaczone do czyszczenia z kurzu trudno dostępnych miejsc np. klawiatura komputera, środek niepalny, bezpieczny, pojemność min. 350 ml

 

Pytanie nr 8:

Część 1 – materiały biurowe

Poz.295 - Blok szkolny A5 w kratkę 80 kartek, notatnik spirala od góry, kołozeszyt – proszę
o zmianę opisu, ponieważ producent tych bloków szkolnych zmienił ilość kartek na 70 .

Odpowiedź nr 8:

Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę ilości kartek w bloku. Zgodnie z posiadaną wiedzą Zamawiającego w ofercie handlowej różnych producentów występują bloki
o wskazanej w opisie zamówienia ilości stron tj. 80.

Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

 

Pytanie nr 9:

Część 1 – materiały biurowe

Poz.306- Zszywki typu K6 pasujące do zszywacza 5551 – proszę o informację czy Zamawiający umieszczając jednostkę miary – opakowanie, ma na myśli pojedynczą kasetkę zszywek czy opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K6 po 210 sztuk.

Odpowiedź nr 9:

Zamawiający informuje, że ma na myśli opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K6 po 210 sztuk. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.

- Załącznik A do Formularza oferty poz. 306

z: Zszywki typu K6 pasujące do zszywacza 5551

na: Zszywki typu K6 pasujące do zszywacza 5551(opakowanie 5x kasetka zszywek K6
po 210 szt).

 

Pytanie nr 10:

Część 1 – materiały biurowe

Poz.307 -Zszywki typu K8 pasujące do zszywacza 5551 - proszę o informację czy Zamawiający umieszczając jednostkę miary – opakowanie ma na myśli pojedynczą kasetkę zszywek czy opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K8 po 210 sztuk.

Odpowiedź nr 10:

Zamawiający informuje, że ma na myśli opakowanie sprzedażowe 5x kasetka zszywek K8 po 210 sztuk. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy
z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.

- Załącznik A do Formularza oferty poz. 307

z: Zszywki typu K8 pasujące do zszywacza 5551

na: Zszywki typu K8 pasujące do zszywacza 5551(opakowanie 5x kasetka zszywek K8
po 210 szt).

 

Pytanie nr 11:

Część 2- papiery

Poz. 3 - Papier, format A4, gramatura 160/m², białość CIE 161, opak 250 ark. -czy Zamawiający dopuszcza wycenę papieru o wyższej białości np. CIE 164?

Odpowiedź nr 11:

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie papieru w bieli CIE 164. Jednocześnie Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zmienia zapis SIWZ.

- Załącznik B do Formularza oferty poz. 3

z: Papier, format A4, gramatura 160/m², białość CIE 161, opak 250 ark.

na: Papier, format A4, gramatura 160/m², białość min. CIE 161, opak 250 ark.

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi stanowią integralną część SIWZ oraz nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Ponadto z uwagi na jej zakres i charakter nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.

 

 

Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajduje się:

- Załącznik A i B do Formularza oferty – po zmianach z dnia 18.11.2019r.

uwzględniający dokonane zmiany.

 


Powrót