Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia fantomów osoby dorosłej, dziecka i niemowlęcia do nauki zaawansowanych czynności resuscytacyjnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.69.2019

Załącznik opublikowano: 2019-11-19

Sprawa znak: 141.2711.69.2019

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.69.2019/6

Kraków, dnia 19.11.2019r.

 

Adresaci:

  1. Laerdal Medical Poland Sp. z o. o.; Hutnicza 6; 40-241 Katowice, e-mail: lmp@laerdal.com

  2. Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, e-mail: p.zawadzka@simedu.pl

  3. REAGO TRAINING Sp. z o. o.; ul. Chełmżyńska 180; 04-464 Warszawa, e-mail: przetargi@reago.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia fantomów osoby dorosłej, dziecka i niemowlęcia do nauki zaawansowanych czynności resuscytacyjnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2019/S 170-414788 z dnia 04.09.2019r.

     

    INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy: Laerdal Medical Poland Sp. z o. o.; Hutnicza 6; 40-241 Katowice, cena brutto: 218 325,00 zł.

     

    Uzasadnienie

    Oferta Firmy Laerdal Medical Poland Sp. z o. o.; Hutnicza 6; 40-241 Katowice jest najkorzystniesza, jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała 100,0000 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); gwarancja – 5% (5,0000 pkt); parametry techniczno – użytkowe – 35%  (35,0000 pkt)).

     

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postępowaniu:

    Oferta Firmy Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra, jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała 51,2892  pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (25,0392 pkt); gwarancja – 5%  (0,0000 pkt); parametry techniczno – użytkowe – 35%  (26,2500 pkt)).

    Oferta Firmy REAGO TRAINING Sp. z o. o.; ul. Chełmżyńska 180; 04-464 Warszawa, jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego i otrzymała 45,0508 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (18,0508 pkt); gwarancja – 5%  (2,5000 pkt); parametry techniczno – użytkowe – 35%  (24,5000 pkt)).

     

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.

    Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp, umowa może zostać zawarta po upływie 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.




Powrót