Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 przedmiotu zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.1Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2Zakres zamówienia obejmuje zakup, opakowanie, dostawę przedmiotu zamówienia, wyładunek, wniesienie, ustawienie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawierają Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.4Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie (meble medyczne), według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1: a)Drabinka gimnastyczna - 1 szt. b)Fotel do pobierania krwi - 2 szt. c)Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. d)Stolik zabiegowy - 4 szt. e)Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. f)Podest jednostopniowy - 3 szt. g)Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. CZĘŚĆ 2: a)Szafka przyłóżkowa - 3 szt. CZĘŚĆ 3: a) Szafa medyczna wolnostojąca I, 1 szt. b) Szafa medyczna wolnostojąca II, 3 szt. CZĘŚĆ 4: a)Stołek porodowy - 2 szt. CZĘŚĆ 5: a)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. b)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. CZĘŚĆ 6: a)Wkłady do wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety 1.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.6Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. lub 2016r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami: w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia (szafka przyłóżkowa- 3szt.), tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). 1.7Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.7.1 Dostawę wraz z opakowaniem, transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: Pracownia Podstaw Opieki Położniczej ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków Część 1 zamówienia: Drabinka gimnastyczna - 1 szt. Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. Część 3 zamówienia: Szafa medyczna wolnostojąca I - 1 szt. Szafa medyczna wolnostojąca II - 3 szt. Część 4 zamówienia: Stołek porodowy - 2 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. Zakład Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków Część 1 zamówienia: Podest jednostopniowy - 3 szt. Część 6 zamówienia: Wkłady do posiadanych wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków Część 1 zamówienia: Fotel do pobierania krwi - 2 szt. Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. Stolik zabiegowy - 4 szt. Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. Część 2 zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 3 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. 1.7.2 Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.3 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski (w wersji papierowej lub elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.*dotyczy części 1-4 1.7.4 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.6 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzorów stanowiących Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca może złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy |
25,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia, musi zostać wykonany w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w treści oferty, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. dnia zawarcia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 przedmiotu zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.1Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2Zakres zamówienia obejmuje zakup, opakowanie, dostawę przedmiotu zamówienia, wyładunek, wniesienie, ustawienie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawierają Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.4Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie (meble medyczne), według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1: a)Drabinka gimnastyczna - 1 szt. b)Fotel do pobierania krwi - 2 szt. c)Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. d)Stolik zabiegowy - 4 szt. e)Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. f)Podest jednostopniowy - 3 szt. g)Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. CZĘŚĆ 2: a)Szafka przyłóżkowa - 3 szt. CZĘŚĆ 3: a) Szafa medyczna wolnostojąca I, 1 szt. b) Szafa medyczna wolnostojąca II, 3 szt. CZĘŚĆ 4: a)Stołek porodowy - 2 szt. CZĘŚĆ 5: a)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. b)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. CZĘŚĆ 6: a)Wkłady do wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety 1.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.6Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. lub 2016r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami: w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia (szafka przyłóżkowa- 3szt.), tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). 1.7Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.7.1 Dostawę wraz z opakowaniem, transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: Pracownia Podstaw Opieki Położniczej ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków Część 1 zamówienia: Drabinka gimnastyczna - 1 szt. Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. Część 3 zamówienia: Szafa medyczna wolnostojąca I - 1 szt. Szafa medyczna wolnostojąca II - 3 szt. Część 4 zamówienia: Stołek porodowy - 2 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. Zakład Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków Część 1 zamówienia: Podest jednostopniowy - 3 szt. Część 6 zamówienia: Wkłady do posiadanych wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków Część 1 zamówienia: Fotel do pobierania krwi - 2 szt. Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. Stolik zabiegowy - 4 szt. Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. Część 2 zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 3 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. 1.7.2 Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.3 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski (w wersji papierowej lub elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.*dotyczy części 1-4 1.7.4 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.6 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzorów stanowiących Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca może złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy |
25,00 |
Parametry techniczne |
10,00 |
Okres gwarancji |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia, musi zostać wykonany w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w treści oferty, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. dnia zawarcia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 przedmiotu zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.1Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2Zakres zamówienia obejmuje zakup, opakowanie, dostawę przedmiotu zamówienia, wyładunek, wniesienie, ustawienie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawierają Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.4Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie (meble medyczne), według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1: a)Drabinka gimnastyczna - 1 szt. b)Fotel do pobierania krwi - 2 szt. c)Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. d)Stolik zabiegowy - 4 szt. e)Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. f)Podest jednostopniowy - 3 szt. g)Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. CZĘŚĆ 2: a)Szafka przyłóżkowa - 3 szt. CZĘŚĆ 3: a) Szafa medyczna wolnostojąca I, 1 szt. b) Szafa medyczna wolnostojąca II, 3 szt. CZĘŚĆ 4: a)Stołek porodowy - 2 szt. CZĘŚĆ 5: a)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. b)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. CZĘŚĆ 6: a)Wkłady do wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety 1.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.6Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. lub 2016r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami: w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia (szafka przyłóżkowa- 3szt.), tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). 1.7Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.7.1 Dostawę wraz z opakowaniem, transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: Pracownia Podstaw Opieki Położniczej ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków Część 1 zamówienia: Drabinka gimnastyczna - 1 szt. Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. Część 3 zamówienia: Szafa medyczna wolnostojąca I - 1 szt. Szafa medyczna wolnostojąca II - 3 szt. Część 4 zamówienia: Stołek porodowy - 2 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. Zakład Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków Część 1 zamówienia: Podest jednostopniowy - 3 szt. Część 6 zamówienia: Wkłady do posiadanych wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków Część 1 zamówienia: Fotel do pobierania krwi - 2 szt. Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. Stolik zabiegowy - 4 szt. Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. Część 2 zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 3 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. 1.7.2 Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.3 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski (w wersji papierowej lub elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.*dotyczy części 1-4 1.7.4 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.6 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzorów stanowiących Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca może złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy |
25,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia, musi zostać wykonany w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w treści oferty, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. dnia zawarcia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 przedmiotu zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.1Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2Zakres zamówienia obejmuje zakup, opakowanie, dostawę przedmiotu zamówienia, wyładunek, wniesienie, ustawienie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawierają Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.4Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie (meble medyczne), według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1: a)Drabinka gimnastyczna - 1 szt. b)Fotel do pobierania krwi - 2 szt. c)Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. d)Stolik zabiegowy - 4 szt. e)Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. f)Podest jednostopniowy - 3 szt. g)Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. CZĘŚĆ 2: a)Szafka przyłóżkowa - 3 szt. CZĘŚĆ 3: a) Szafa medyczna wolnostojąca I, 1 szt. b) Szafa medyczna wolnostojąca II, 3 szt. CZĘŚĆ 4: a)Stołek porodowy - 2 szt. CZĘŚĆ 5: a)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. b)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. CZĘŚĆ 6: a)Wkłady do wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety 1.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.6Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. lub 2016r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami: w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia (szafka przyłóżkowa- 3szt.), tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). 1.7Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.7.1 Dostawę wraz z opakowaniem, transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: Pracownia Podstaw Opieki Położniczej ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków Część 1 zamówienia: Drabinka gimnastyczna - 1 szt. Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. Część 3 zamówienia: Szafa medyczna wolnostojąca I - 1 szt. Szafa medyczna wolnostojąca II - 3 szt. Część 4 zamówienia: Stołek porodowy - 2 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. Zakład Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków Część 1 zamówienia: Podest jednostopniowy - 3 szt. Część 6 zamówienia: Wkłady do posiadanych wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków Część 1 zamówienia: Fotel do pobierania krwi - 2 szt. Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. Stolik zabiegowy - 4 szt. Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. Część 2 zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 3 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. 1.7.2 Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.3 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski (w wersji papierowej lub elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.*dotyczy części 1-4 1.7.4 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.6 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzorów stanowiących Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca może złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy |
25,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia, musi zostać wykonany w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w treści oferty, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. dnia zawarcia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 przedmiotu zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.1Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2Zakres zamówienia obejmuje zakup, opakowanie, dostawę przedmiotu zamówienia, wyładunek, wniesienie, ustawienie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawierają Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.4Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie (meble medyczne), według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1: a)Drabinka gimnastyczna - 1 szt. b)Fotel do pobierania krwi - 2 szt. c)Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. d)Stolik zabiegowy - 4 szt. e)Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. f)Podest jednostopniowy - 3 szt. g)Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. CZĘŚĆ 2: a)Szafka przyłóżkowa - 3 szt. CZĘŚĆ 3: a) Szafa medyczna wolnostojąca I, 1 szt. b) Szafa medyczna wolnostojąca II, 3 szt. CZĘŚĆ 4: a)Stołek porodowy - 2 szt. CZĘŚĆ 5: a)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. b)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. CZĘŚĆ 6: a)Wkłady do wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety 1.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.6Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. lub 2016r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami: w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia (szafka przyłóżkowa- 3szt.), tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). 1.7Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.7.1 Dostawę wraz z opakowaniem, transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: Pracownia Podstaw Opieki Położniczej ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków Część 1 zamówienia: Drabinka gimnastyczna - 1 szt. Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. Część 3 zamówienia: Szafa medyczna wolnostojąca I - 1 szt. Szafa medyczna wolnostojąca II - 3 szt. Część 4 zamówienia: Stołek porodowy - 2 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. Zakład Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków Część 1 zamówienia: Podest jednostopniowy - 3 szt. Część 6 zamówienia: Wkłady do posiadanych wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków Część 1 zamówienia: Fotel do pobierania krwi - 2 szt. Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. Stolik zabiegowy - 4 szt. Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. Część 2 zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 3 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. 1.7.2 Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.3 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski (w wersji papierowej lub elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.*dotyczy części 1-4 1.7.4 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.6 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzorów stanowiących Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca może złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy |
25,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia, musi zostać wykonany w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w treści oferty, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. dnia zawarcia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 przedmiotu zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.1Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2Zakres zamówienia obejmuje zakup, opakowanie, dostawę przedmiotu zamówienia, wyładunek, wniesienie, ustawienie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawierają Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.4Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie (meble medyczne), według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1: a)Drabinka gimnastyczna - 1 szt. b)Fotel do pobierania krwi - 2 szt. c)Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. d)Stolik zabiegowy - 4 szt. e)Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. f)Podest jednostopniowy - 3 szt. g)Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. CZĘŚĆ 2: a)Szafka przyłóżkowa - 3 szt. CZĘŚĆ 3: a) Szafa medyczna wolnostojąca I, 1 szt. b) Szafa medyczna wolnostojąca II, 3 szt. CZĘŚĆ 4: a)Stołek porodowy - 2 szt. CZĘŚĆ 5: a)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. b)Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. CZĘŚĆ 6: a)Wkłady do wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety 1.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.6Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. lub 2016r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami: w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia (szafka przyłóżkowa- 3szt.), tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). 1.7Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.7.1 Dostawę wraz z opakowaniem, transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: Pracownia Podstaw Opieki Położniczej ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków Część 1 zamówienia: Drabinka gimnastyczna - 1 szt. Pojemniki metalowe na odpady sanitarne - 7 szt. Część 3 zamówienia: Szafa medyczna wolnostojąca I - 1 szt. Szafa medyczna wolnostojąca II - 3 szt. Część 4 zamówienia: Stołek porodowy - 2 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o wysięgnik kroplówki - 3 szt. Zakład Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków Część 1 zamówienia: Podest jednostopniowy - 3 szt. Część 6 zamówienia: Wkłady do posiadanych wózków reanimacyjnych Adaptis - 3 komplety Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków Część 1 zamówienia: Fotel do pobierania krwi - 2 szt. Parawany montowane na stałe między łóżkami - 9 szt. Stolik zabiegowy - 4 szt. Wanna do kąpieli w łóżku - 1 szt. Część 2 zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 3 szt. Część 5 zamówienia: Rozbudowa wózka medycznego Persocar 400 o nadstawkę z wyposażeniem - 3 szt. 1.7.2 Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.3 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski (w wersji papierowej lub elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.*dotyczy części 1-4 1.7.4 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.7.6 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzorów stanowiących Załączniki A, B, C, D, E, F do Formularza oferty. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca może złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu Użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy |
25,00 |
Okres gwarancji |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 56 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt.13) SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia, musi zostać wykonany w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w treści oferty, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. dnia zawarcia umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.