Załącznik opublikowano: 2018-07-13
Ogłoszenie nr 589245-N-2018 z dnia 2018-07-13 r.
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_Braster_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego Braster ™ oraz urządzenia INVENIA ™ABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografi spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego -Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny: 141.2713.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_BRASTER_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTER™ oraz urządzenia INVENIA™ ABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. 1.1Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania maksymalnie 150 badań z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTERTM oraz urządzenia InveniaTM ABUS do automatycznej akwizycji ultrasonograficznej 3D gruczołów piersiowych oraz urządzeń do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi (w razie wskazań medycznych) w ramach badania naukowego SUBSTUDY_01_INNOMED_BRASTER_2016_01 pt. "Badanie skuteczności ciekłokrystalicznej termografii kontaktowej w wykrywaniu zmian patologicznych gruczołu piersiowego kobiet w porównaniu do wybranych metod diagnostyki obrazowej raka piersi" realizowanego w ramach projektu BRASTER_UJCM pt. „Opracowanie innowacyjnego w skali świata urządzenia Tester BRASTER przeznaczonego do cyfrowej rejestracji obrazów termograficznych patologii gruczołu piersiowego kobiet oraz badania porównujące skuteczność urządzenia względem standardowych metod diagnostycznych raka piersi”, realizowanego w ramach programu „INNOMED” zgodnie z umową zawartą z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, nr INNOMED/I/14/NCBR/2014 z dnia 16.10.2014. 1.2Wykonawca w ramach realizowanych badań zobowiązany będzie do : a)zaangażowania wyszkolonego personelu celem rekrutacji pacjentów i wykonywania badań za pomocą urządzenia BRASTER™ i urządzenia INVENIA™ ABUS oraz urządzeń do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi (w razie wskazań medycznych); b)czuwania nad prawidłowością prowadzenia badań za pomocą wyżej wymienionych urządzeń w grupach rekrutowanych Pacjentów; c)zaangażowania osoby pełniącej funkcję Głównego badacza (1 osoba) oraz zaangażowania osób wchodzących w skład Zespołu Interpretatorów (minimum 2 osoby) składającego się z: Kierownika Zespołu Interpretatorów oraz Członka/ów Zespołu Interpretatorów, a następnie zapewnienia opisania wyników wykonanych badań obrazowych; przy czym wymaga się, aby w ramach umowy o pracę zatrudnione były co najmniej dwie z wyżej wymienionych osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia; d)zapewnienia należytego wprowadzenia przez Głównego Badacza i Zespół interpretatorów wyników badań na platformę eCRF oraz do systemu telemedycznego; e)przekazania Zamawiającemu kompletnych wyników badań za pomocą platformy eCRF. f)przekazywania Zamawiającemu raportów miesięcznych dotyczących liczby zrekrutowanych i przebadanych pacjentek, informowania Zamawiającego na piśmie o wszelkich czynnościach podejmowanych przez Wykonawcę, mających lub mogących mieć wpływ na terminową realizację przedmiotu zamówienia lub uzgodnione warunki wykonania przedmiotu umowy; g)Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu kopii wszystkich dokumentów, przygotowanych, wysłanych, złożonych lub otrzymanych w ramach wykonywania zobowiązań, w szczególności:wniosków składanych do właściwych komisji bioetycznych oraz odpowiednich organów, urzędów i organizacji.decyzji, opinii i innych dokumentów otrzymanych od właściwych komisji bioetycznych oraz odpowiednich organów, urzędów i organizacji. h)Wykonawca, na żądanie pisemne lub mailowe Zamawiającego, w każdym czasie w terminie 4 dni roboczych udzieli Zamawiającemu informacji o przebiegu realizacji zamówienia. W szczególności Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przygotowanie sprawozdania z wykonanych czynności. W takim przypadku Wykonawca przedstawi przedmiotowe pisemne sprawozdanie w terminie nieprzekraczającym 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia żądania. 1.3Badanie musi być prowadzone w ośrodku dysponującym odpowiednim zapleczem sprzętowym, tj. z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTER™ w liczbie 1 sztuka oraz urządzenia INVENIA™ ABUS w liczbie 1 sztuka oraz urządzeń/a do wykonywania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi w ilości 1 sztuka (opisanych w Załączniku nr 1 do umowy – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) przy udziale lekarzy/personelu odpowiednio wyszkolonych i przygotowanych do interpretacji wybranych metod diagnostycznych schorzeń piersi wykorzystanych w niniejszym badaniu. 1.4Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy w Ośrodku spełniającym poniższe warunki: a)ma dostęp do wybranej populacji pacjentów, również z innych ośrodków (minimum 1500 pacjentów rocznie kierowanych do diagnostyki piersi oraz minimum 150 nowotworów pierwotnych piersi rocznie); b)pomieszczenie w ośrodku, w którym będzie realizowane badanie, jest klimatyzowane; c)w ośrodku możliwa jest realizacja protokołu badania; d)ośrodek dysponuje odpowiednią infrastrukturą, tj. zapleczem lokalowym; e)ośrodek dysponuje odpowiednim sprzętem oraz aparaturą niezbędna do przeprowadzenia badania (wyrób medyczny BRASTERTM wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz aparat InveniaTM ABUS wraz z oprogramowaniem oraz urządzenie/a do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi); f)w pomieszczeniu jest dostęp do WiFi (minimalna prędkość 1 Mb/s); g)ośrodek dysponuje pomieszczeniem niezbędnym do przechowywania dokumentacji badania; h)ośrodek posiada własne Standardowe Procedury Postępowania dotyczące prowadzenia badań naukowych. 1.5Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy za pomocą niżej wymienionych urządzeń: a)urządzenie BRASTER ™ - (1 szt.): to wyrób medyczny klasy IIa, aktywny, nieinwazyjny i przeznaczony do wielokrotnego użytku termograficzny tester kontaktowy do wczesnego wykrywania patologii termicznych, a w szczególności raka piersi u kobiet, wykorzystujący technologię pasywnych matryc ciekłokrystalicznych, umieszczonych w głowicy rejestrującej obraz termograficzny gruczołów piersiowych po przyłożeniu tej matrycy do badanego narządu; urządzenie jest łatwe i intuicyjne w użyciu. Od strony metodologicznej BRASTER™ pozwala na wstępne różnicowanie ujawnionych anomalii termicznych ze względu na skojarzone z nimi procesy patofizjologiczne b)urządzenie INVENIA ™ ABUS – (1 szt.): to urządzenie służące do automatycznej akwizycji ultrasonograficznej 3D gruczołów piersiowych. InveniaTM ABUS (Automated Breast Ultrasound System) to niewytwarzający promieniowania jonizacyjnego aparat uzupełniający diagnostykę przesiewową o trójwymiarowe obrazy ultrasonograficzne szczególnie przydatny u kobiet ze stwierdzoną wysoką gęstością tkanki piersi. Trójwymiarowe, wieloprzekrojowe obrazy pozwalają na dokładną, nieinwazyjną ocenę stadium nowotworu i zaplanowanie zabiegu interwencyjnego dzięki wizualizacji całej tkanki piersi. Obrazy uzyskane za pomocą stacji do obrazowania piersi InveniaTM ABUS są przesyłane do stacji roboczej InveniaTM ABUS do interpretacji, co pozwala na szybki odczyt, a następnie zapis na dysku, w systemie PACS lub na nośniku zewnętrznym. Aparat wyświetla objętości 3D w postaci 2-milimetrowych przekrojów w płaszczyźnie czołowej, w kierunku od tkanki skóry do klatki piersiowej. c)urządzenie/a do wykonywania mammografii spektralnej – (1 szt.)*: to urządzenie do wykonywania mammografii spektralnej opiera się na badaniu mammograficznym. W badaniu tym podaje się jodowe środki kontrastowe i wykorzystuje się zależność tłumienia promieniowania rentgenowskiego w zależności od rodzaju substancji zawartych w badanej piersi, szczególnie tkanek miękkich i jodu. Wykonywane są obrazy w akwizycji niskoenergetycznej i akwizycji wysokoenergetycznej. Przez połączenie obrazów niskoenergetycznych i wysokoenergetycznych utworzony zostaje pojedynczy obraz przedstawiający wrażenia rozmieszczenia środka kontrastowego w całej piersi z podkreśleniem unaczynienia zmiany chorobowej. W badaniu tym wykorzystane jest zjawisko subtrakcji, podobnie jak w przypadku rezonansu magnetycznego (MRI). W końcowym efekcie do uzyskania obrazu rozmieszczenia środka kontrastowego niezbędne jest cyfrowe przetwarzanie obrazów. Opisana procedura jest szybka, jednak całkowita dawka promieniowania rentgenowskiego jest wyższa niż dawka dla standardowego badania mammograficznego. Dużą zaletą badania jest możliwość potwierdzenia lub wykluczenia w stosunkowo krótkim czasie wieloogniskowości raka piersi. d)urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi – (1 szt.)*: to urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi również opiera się na badaniu mammograficznym. Podczas badania urządzenie prześwietla pierś milimetr po milimetrze, wykonywana jest seria zdjęć piersi pod różnymi kątami. Obrazy te są następnie użyte do wygenerowania serii cienkich (1-milimetrowych) warstw, przeglądanych jako zrekonstruowany obraz piersi. W obrazach z tomosyntezą, w porównaniu do obrazów tradycyjnych mammografów 2D, można identyfikować poszczególne struktury, eliminując problem nakładania się ich na siebie. Powstałe obrazy można dowolnie przetwarzać, uzyskując bardzo precyzyjny obraz struktury piersi. Można wykonywać zbliżenia, oddalać oraz powiększać wybrane fragmenty przez co dokładniej oceniać granicę ewentualnych zmian, a przede wszystkim ich lokalizację przestrzenną. Tomosynteza pozwala również na precyzyjne wyłapanie i ocenienie drobnych mikrozwapnień przy jednoczesnym zastosowaniu niskich dawek promieniowania. * Dopuszcza się w przypadku sprzętu wymienionego w pkt. c, d, aby Wykonawca dysponował 1 urządzeniem, pod warunkiem że będzie ono spełniać cel i funkcje urządzeń opisanych przez Zamawiającego w punktach c i d W przypadku braku realizacji przedmiotu umowy sprzętem, o którym mowa w pkt. 1.5, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 1.6Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu umowy: Głównego badacza oraz osoby wchodzące w skład Zespołu interpretatorów, tj.: Kierownika Zespołu oraz minimum jednego Członka Zespołu do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy, a także zobowiązany będzie do zatrudnienia co najmniej dwóch z wyżej wymienionych osób w ramach umowy o pracę na czas trwania realizacji przedmiotu umowy. Wymagania dotyczące Zespołu zawarte zostały w pkt. 5) SIWZ natomiast zakres zadań za które odpowiadać będą osoby wyznaczone do pełnienia wyżej wymienionych funkcji zawarte są w pkt. 3)2 SIWZ. 1.7Liczba Uczestników Badania wynosi maksymalnie 150 pacjentek podzielonych na 3 kohorty. Szczegółowy opis zastosowanego podziału Uczestników Badania zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 1.8Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany liczebności Uczestników badania w poszczególnych grupach pod warunkiem, że liczba Uczestników Badania oraz łączna cena za wykonanie badania nie przekroczy maksymalnej kwoty brutto umowy. Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy o zmianach liczebności grup w terminie 7 dni roboczych od momentu podjęcia decyzji przez Zamawiającego o takiej zmianie. 1.9Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w SOPZ, tj. w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Streszczeniu protokołu badania stanowiącym integralną część SIWZ. 1.10Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.11Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 poz. 917): 2.1Zamawiający wymaga, aby Wykonawca z uwagi na zakres i rodzaj zamówienia zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy wystarczającą liczbę osób, tj. Głównego badacza i osoby (minimum 2 osoby) wchodzące w skład Zespołu Interpretatorów, tj.: Kierownika Zespołu oraz minimum jednego Członka Zespołu Interpretatorów, wykonujących ocenę radiologiczną każdego badania, przy czy Zamawiający wymaga aby co najmniej dwie z wyżej wymienionych osób zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać dwóm etatom - lista osób zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji umowy stanowi Załącznik Nr 4 do umowy. 2.2Opis zadań osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu Interpretatorów: a)Kierowanie z Zespołem interpretatorów b)Stały nadzór nad wykonywanymi ocenami termograficznymi i ocenami badania USG 3D, a także w przypadku wykonania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi – w razie wskazań medycznych c)Stała współpraca z działem telemedycznym firmy BRASTER SA 2.3Opis zadań osób/y wyznaczonej/ych do pełnienia funkcji Członków zespołu interpretatorów: a)Dokonywanie ocen radiologicznych obrazów termograficznych i obrazów USG 3D, a także w przypadku wykonania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi – w razie wskazań medycznych b)Konsultowanie wszelkich wątpliwości w ocenie badań termograficznych i USG 3D z Kierownikiem Zespołu interpretatorów. 2.4 Opis zadań osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Głównego badacza: a)kierowanie zespołem wykształconych i doświadczonych współbadaczy w zakresie realizowanego badania; b)rekrutowanie pacjentek do badania, c)czuwanie nad prawidłowością wykonywania badań aparaturą wykorzystywaną w badaniu; d)podejmowanie decyzji o wykonaniu u pacjentek dodatkowych badań, tj. mammografii spektralnej i tomosyntezay piersi w sytuacji wskazań medycznych; wprowadzanie danych na platformę eCRF 2.5Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 2.6Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie co najmniej dwóch osób wskazanych w pkt. 2.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń). 2.7Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez co najmniej dwie osoby/ę będące/ą pracownikiem/ami, o którym/ch mowa w pkt. 2.1. 2.8 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy co najmniej dwóch osób, o których mowa w pkt. 2.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie co najmniej dwóch osób wskazanych w pkt. 2.1 na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 3.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 4.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 5.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 85121000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
85148000-8 |
73000000-2 |
73300000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 357625,50
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 6 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy do dnia 30.11.2018r. lub do czasu wyczerpania wartości umowy, jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. W przypadku zaistnienia możliwości zapłaty przez Zamawiającego faktur wystawionych przez Wykonawcę z terminem płatności w styczniu 2019r., Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2018r. w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Wykonawca zaś w cenie ryczałtowej oferty uwzględni możliwość wydłużenia realizacji umowy o miesiąc, tj. do 31.12.2018r.
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 40,00 |
Doświadczenie Kierownika Zespołu Interpretatorów | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne zmiany do postanowień niniejszej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe jedynie w przypadku spełnienia przynajmniej jednej z poniższych przesłanek: a)istotnej zmiany treści umowy nr INNOMED/I/14/NCBR/2014 zawartej pomiędzy Zamawiającym a NCBR; b)zmiany obowiązującego prawa, w zakresie zasad prowadzenia eksperymentów medycznych lub w innym zakresie, w jakim modyfikacji ulegną obowiązki związane z prowadzeniem Badań. c)zmiany liczebności poszczególnych grup badanych A/B/C, przy czym łączna liczba Uczestników Badania i cena za wykonanie Badania nie przekroczy kwoty brutto, wskazanej w ofercie na warunkach opisanych w pkt. 4 SOPZ. d)zmiany, postanowień umowy w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 6 ust 1 wywołanej wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość usługi. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość usługi. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, e)zmian korzystnych dla Zamawiającego. 2.Zmiany postanowień umowy związane ze: a)zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b)zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, c)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d)zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, e)zmianą postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, f)zmianą terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie realizacji umowy, 3.Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: