Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2018-08-02

02/08/2018    S147    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Kraków: Urządzenia medyczne

2018/S 147-335998

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – CM

Numer referencyjny: 141.2711.54.2018
II.1.2)Główny kod CPV
33100000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ – CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki A, B, C, D, E, F, G, do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 292 585.70 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa Aparatu EKG – 2 szt.

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33121500
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załącznik A do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 25
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 20
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 12 421.31 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu

POWR.05.03.00-00-0006/15-00

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa Aparatu KTG - 1 szt.

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33123210
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załącznik B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 25
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 20
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 7 571.62 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

POWR.05.03.00-00-0006/15-00

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa defibrylatora manualnego - 5 szt.

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33182100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załącznik C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 25
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 20
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 138 864.57 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

POWR.05.03.00-00-0006/15-00

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa pomp (pompa objętościowa - 8 szt. i pompa strzykawkowa - 5 szt.)

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33194110
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załącznik D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 25
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 20
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 51 346.91 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa stanowiska resuscytacji noworodków - 1szt.

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33172200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załącznik E do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 25
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 15
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 38 455.66 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa urządzenia do przepływowego podgrzewania krwi i płynów infuzyjnych - 2 szt.

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33194100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załącznik F do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 25
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 20
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 18 966.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu

POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa defibrylatora treningowego AED - 15 szt.

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33182100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załącznik G do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 25
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 15
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 24 959.63 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Opisane zostały w pkt 16) SIWZ tj. we wzorze umowy.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 13/09/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 11/11/2018
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 11/11/2018
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 13.9.2018 o godz. 10:15 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pokój 244

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do 7 zamówienia wynoszącą 8 490,00 PLN (słownie: osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100),

1.1 przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 370,00 PLN (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100),

1.2 przy czym dla części 2 zamówienia kwotę 220,00 PLN (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100),

1.3 przy czym dla części 3 zamówienia kwotę 4 100,00 PLN (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100),

1.4 przy czym dla części 4 zamówienia kwotę 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),

1.5 przy czym dla części 5 zamówienia kwotę 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100),

1.6 przy czym dla części 6 zamówienia kwotę 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100),

1.7 przy czym dla części 7 zamówienia kwotę 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100)

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.).

3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.54.2018 w zakresie części.......

4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp,pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania oferta i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zg. z oryg.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
31/07/2018



Powrót