Załącznik opublikowano: 2018-10-05
Polska-Kraków: Symulatory
2018/S 192-433344
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Sekcja II: Przedmiot
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Trenażery: a) Trenażer - drogi oddechowe dorosły – 5 sztuk b) Trenażer - drogi oddechowe dziecko – 10 sztuk c) Trenażer - drogi oddechowe niemowlę – 10 sztuk
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Trenażer - dostępy donaczyniowe obwodowe – 7 sztuk
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Trenażer - dostępy centralne – 2 sztuk
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Trenażery: a) Trenażer-cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni – 5 szt. b) Trenażer - cewnikowanie pęch. mocz. kobiety – 5 szt. lub c) 5 zest: cewnikowanie pęch. mocz. kobiety – 1 szt. oraz cewnikowanie pęch. mocz. mężczyźni - 1 szt
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min.2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Symulatory: a) Symulator BLS – dorosły – 10 sztuk b) Symulator BLS – dziecko – 20 sztuk c) Symulator BLS – niemowlę – 20 sztuk
Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (trenażery szkoleniowe i symulatory) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, oraz przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 2 godz. zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C, D, E do Formularza oferty.
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w pkt 3) SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zostały opisane w pkt. 16) SIWZ tj. istotne postanowienia umowy - wzór umowy.
Sekcja IV: Procedura
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 245, POLSKA.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do 5 zamówienia wynoszącą 13 200,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy dwieście zł 00/100), przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 4 400,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta zł 00/100), przy czym dla części 2 zamówienia kwotę 600,00 PLN (słownie:sześćset zł 00/100),przy czym dla części 3 zamówienia kwotę 1 100,00 PLN (słownie:jeden tysiąc sto złotych 00/100),przy czym dla części 4 zamówienia kwotę 1 300,00 PLN (słownie jeden tysiąc trzysta zł 00/100),przy czym dla części 5 zamówienia kwotę 5 800,00 PLN (słownie:pięć tysięcy osiemset zł 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn: Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: UJ CM w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.72.2018 w zakresie części....
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. W przyp.złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania oferta i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zak. post., a w takim przyp. ksero potw. za zg. z oryg. musi być złączona z ofertą.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:
7.1 w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
7.2 w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
8.1 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
8.2 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 Pzp wnosi się:
9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp - w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
10. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępniana specyfikacja, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
11. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl