Załącznik opublikowano: 2019-05-14
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 1.1 Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.1.1. Część 1 : Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.1.2. Część 2 : Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.1.3. Część 3 : Ubezpieczenie komunikacyjne;
1.1.4. Część 4 : Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych;
1.1.5. Część 5 : Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.1.6. Część 6 : Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ).
1.2.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz pojazdów,
c) Załącznik nr 4 do SIWZ – Informacja o szkodach.
1.3 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.
1.4 Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia.
1.5 Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego.
1.7 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019, poz. 381 z późn. zm.).
1.8 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
1.9 Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
1.10 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
1.11 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy generalnej stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
1.12 Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66515000-3 |
66516400-4 |
66514110-0 |
66516100-1 |
66512000-2 |
66516300-3 |
66512100-3 |
66514150-2 |
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegających na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług ubezpieczeniowych, do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, odpowiednio dla każdej części z osobna, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego i na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także, że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
1. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia:
1.1. Zamawiający wymaga, aby najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy osoba/osoby skierowana/e do realizacji umowy, wykonujące czynności koordynatora ds. likwidacji szkód dla każdej części przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 917 z późn. zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
1.2. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w zakresie jakim dotyczy, Wykonawca winien złożyć najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy, przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tej/ych umowy/ów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania zamówienia.
1.3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę/y będącą/e pracownikiem/ami, o których mowa w pkt 1. powyżej.
1.4. W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby/ób, o których mowa w pkt. 1. lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby/ób wskazanej/ych w pkt 1. powyżej na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.
2. Termin wykonania zamówienia w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2.1. Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy odpowiednio z uwzględnieniem dwóch jednorocznych okresów polisowych (rozliczeniowych) w następujących terminach:
2.1.1. Część 1, 2,4 oraz 5 :
a) I okres polisowy: 14.07.2019r. od godz. 00:00 – 13.07.2020r. do godz. 24:00,
b) II okres polisowy: 14.07.2020r. od godz. 00:00 – 13.07.2021r. do godz. 24:00,
2.1.2. Część 3: W przypadku części 3 przedmiotu zamówienia tj. Ubezpieczenia komunikacyjnego, Zamawiający zaznacza, iż w 1 roku trwania umowy generalnej okres obowiązywania ubezpieczenia poszczególnych pojazdów rozpocznie się po upływie dat ekspiracji dotychczasowych polis z możliwością wyrównania okresów w kolejnym roku ubezpieczenia.
2.1.3. Część 6: 2 lata dla umowy generalnej; 12 miesięczne okresy polisowe poczynając od dnia następnego po zgłoszeniu do ubezpieczenia.
2.2. Szczegółowe postanowienia dotyczące terminu wykonania zamówienia, okresów ubezpieczenia będących tożsamymi z okresami polisowymi (rozliczeniowymi) zostały określone w Załączniku nr 1 do umowy generalnej (tożsamym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Pokrycie ryzyk fakultatywnych | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1 : Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym: a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 1.2.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz budynków UJ CM, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz pojazdów, c) Załącznik nr 4 do SIWZ – Informacja o szkodach. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego. 7. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019, poz. 381 z późn. zm.). 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy generalnej stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 12. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 140454,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Pokrycie ryzyk fakultatywnych | 40,00 |
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2 : Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia w Części 2 jest - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz budynków UJ CM, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz pojazdów, c) Załącznik nr 4 do SIWZ – Informacja o szkodach. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego. 7. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019, poz. 381 z późn. zm.). 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 10.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy generalnej stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 12. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516400-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Pokrycie ryzyk fakultatywnych | 40,00 |
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część 3 : Ubezpieczenie komunikacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest - Ubezpieczenie komunikacyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz budynków UJ CM, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz pojazdów, c) Załącznik nr 4 do SIWZ – Informacja o szkodach. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego. 7. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019, poz. 381 z późn. zm.). 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 10.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy generalnej stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 12. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516100-1, 66512000-2, 66514110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 37708,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Pokrycie ryzyk fakultatywnych | 40,00 |
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4 : Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest - Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz budynków UJ CM, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz pojazdów, c) Załącznik nr 4 do SIWZ – Informacja o szkodach. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego. 7. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019, poz. 381 z późn. zm.). 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy generalnej stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 12. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 43500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Pokrycie ryzyk fakultatywnych | 40,00 |
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część 5 : Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz budynków UJ CM, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz pojazdów, c) Załącznik nr 4 do SIWZ – Informacja o szkodach. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego. 7. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019, poz. 381 z późn. zm.). 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 9.Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy generalnej stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 12. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 96866,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Pokrycie ryzyk fakultatywnych | 40,00 |
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część 6 : Ubezpieczenie jednostek pływających |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest - Ubezpieczenie jednostek pływających. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz budynków UJ CM, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz pojazdów, c) Załącznik nr 4 do SIWZ – Informacja o szkodach. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego. 7. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019, poz. 381 z późn. zm.). 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 11. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy generalnej stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. 12. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512100-3, 66514150-2, 66516300-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7788,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Pokrycie ryzyk fakultatywnych | 40,00 |