Załącznik opublikowano: 2019-11-29
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy macierzy w ilości 1 sztuki, w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1 Jednorazową sprzedaż i dostawę macierzy w ilości 1 sztuki wraz z transportem na koszt Wykonawcy, obejmującym także wniesienie przedmiotu zamówienia do pokoju wskazanego przez Użytkownika lub pracownika Zamawiającego, do Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków, oraz sprawdzenie kompletności dostawy w obecności Użytkownika sprzętu oraz podpisanie w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
3.2 Udzielenie gwarancji na następujących zasadach:
3.2.1 Macierz musi być objęta serwisem gwarancyjnym producenta lub autoryzowanym serwisem gwarancyjnym przez okres 36 miesięcy, z 4 godzinnym czasem odpowiedzi na awarie krytyczne i dostawą elementów zapasowych na następny dzień roboczy w przypadku wystąpienia awarii krytycznych.
3.2.2 Wykonawca zobowiązany jest posiadać również 36 miesięczny okres subskrypcji dla dostarczonego wraz z macierzą oprogramowania, dostęp do portalu serwisowego producenta, dostęp do wiedzy i informacji technicznych dotyczących oferowanego urządzenia, z których w trakcie obowiązywania okresu gwarancji Zamawiający będzie mógł korzystać w ramach udzielonej gwarancji.
3.2.3 W przypadku wystąpienia awarii niekrytycznej Wykonawca zobowiązuje się do naprawy przedmiotu zamówienia, włącznie z dostarczeniem elementów zapasowych, jeżeli będzie to konieczne w terminie max. 7 dni roboczych od wysłania zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem, jeżeli wady ujawnią się w okresie gwarancji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii.
3.2.4 Zamawiający, pod pojęciem awarii krytycznej rozumie awarię uniemożliwiającą korzystanie z urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem, która może spowodować konieczność dostarczenia elementów zapasowych przez Wykonawcę lub całej macierzy (koszty ponosi Wykonawca).
3.2.5 Zamawiający pod pojęciem awarii niekrytycznej rozumie usterkę lub awarię, która pozwala na korzystanie z przedmiotu umowy, ale przedmiot umowy nie działa dokładnie tak, jak dokumentacja opisuje tzn. sygnalizuje błędy, która może spowodować konieczność dostarczenia elementów zapasowych lub całej macierzy przez Wykonawcę (koszty ponosi Wykonawca).
3.3 Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zaoferowana macierz musi być fabrycznie nowa, nieużywana, niepowystawowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2019 roku, musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
b) Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT.
3.4 Macierz wraz z elementami składowymi objęta niniejszym zamówieniem musi być oznakowana CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.).
3.5 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie.
3.6 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
3.7 Podmiot wykonujący serwis gwarancyjny macierzy musi posiadać autoryzację producenta, z wyjątkiem sytuacji, gdy serwis gwarancyjny będzie wykonywać Producent sprzętu.
3.8 Zamawiający wymaga, aby zaproponowane urządzenie było w pełni kompatybilne z posiadaną obecnie przez UJ CM macierzą NetApp E2800, a także musi ją wspierać i pozwalać już przy zakupie na replikację danych pomiędzy macierzami.
3.9 Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć:
a) Certyfikat zgodności/deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155) dla zaoferowanej macierzy;
b) Oświadczenie Producenta lub autoryzowanego Partnera serwisowego lub autoryzowanego dystrybutora producenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu;
c) Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych;
d) W przypadku gdy producent nie posiada na terenie Rzeczypospolitej Polskiej własnego centrum serwisowego Wykonawca musi przedłożyć dokument producenta, który wskazuje podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Dostawa musi być zrealizowana w terminie do 20 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji. * warunek dodatkowo punktowany
4.1 Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniu wolnym od pracy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanego produktu, jego elementów i wyposażenia oraz parametrów z wymaganiami SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 30233141-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29374,67
Waluta:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
20 |
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Możliwoć rozbudowy półek dyskowych o wysokości 4U, które pozwalają na instalację dysków NL-SAS, SAS 10k i SSD | 30,00 |
Termin dostawy | 10,00 |