Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2019-12-19

Ogłoszenie nr 637326-N-2019 z dnia 2019-12-19 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy sześćdziesięciu dwóch czasopism zagranicznych wraz z odprawą celną na rok 2020 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny  12 , 31-008  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.dzp.cm-uj.krakow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.dzp.cm-uj.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie

Adres:
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy sześćdziesięciu dwóch czasopism zagranicznych wraz z odprawą celną na rok 2020 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia.
Numer referencyjny: 141.2711.93.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
62

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy sześćdziesięciu dwóch czasopism zagranicznych wraz z odprawą celną na rok 2020 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty: - dla czasopism w wersji drukowanej (print) zawiera Załącznik A1 do SIWZ, - dla czasopism w wersji elektronicznej (online) zawiera Załącznik A2 do SIWZ. 3. W przypadku czasopism zamawianych w wersji drukowanej zamówienie obejmuje również wersję online, o ile Wykonawca oferuje ją w ramach ceny w wersji papierowej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) sukcesywna, terminowa dostawa specjalistycznych, naukowych czasopism zagranicznych wraz z suplementami na rok 2020, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism w ilości i asortymencie (tytułach) ujętych w szczegółowych wykazach czasopism, które wraz z kalkulacją ceny stanowią Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2) zapewnienie dostępu do czasopism w wersji elektronicznej w zakładanym terminie od dnia 01 stycznia 2020r., będzie przysługiwać maksymalnej liczbie jednoczesnych użytkowników jaką określa Wykonawca na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych działających w sieci Uniwersytetu Jagiellońskiego, identyfikujących się za pomocą numeru IP. FTE Uniwersytetu Jagiellońskiego wynosi 45 000 pracowników naukowych i studentów studiów stacjonarnych. Wyjątek stanowi czasopismo: International Journal of Pharmaceutical Compounding – dostęp do jednego jednoczesnego użytkownika. 3) miejscem dostawy czasopism w wersji drukowanej jest Biblioteka Medyczna UJ CM, przy ul. Grzegórzeckiej 20 w Krakowie w formie dostawy bezpośredniej od Wydawcy lub dostawy skonsolidowanej, tj. za pośrednictwem Wykonawcy* warunek dodatkowo punktowany dla czasopism drukowanych chyba że, Zamawiający postanowi inaczej w odniesieniu do niektórych czasopism i powiadomi o tym Wykonawcę na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o wartość nie większą niż 10% wartości łącznego wynagrodzenia umownego brutto na podstawie decyzji Zamawiającego, a ponadto 45% wartości łącznego wynagrodzenia umownego brutto, w przypadku sfinansowania dostępu do czasopism wydawnictwa Elsevier przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, a wynagrodzenie zostanie zmienione w odniesieniu do tytułów objętych zmianą. Zmniejszenie zakresu zamówienia może nastąpić również w wyniku zaprzestania albo zawieszenia wydawania czasopisma przez wydawnictwo, o czym Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załączniku nr A1 oraz Załączniku A2 do Formularza oferty. 7. W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składanie ofert. 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 10. Wykonawca doręczy fakturę do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy w pkt. 10 Formularza oferty. 11. W przypadku zmiany formy doręczania faktury w stosunku do treści oświadczeń złożonych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia przedstawiciela Zmawiającego (przesłanej pisemnie, faxem lub e-mailem) w terminie co najmniej 7 dni kalendarzowych przed doręczeniem faktury. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, czyli poszczególnych tytułów czasopism, przy czym każdy tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 79980000-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

72320000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 764634,79
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie do 12 miesięcy, tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

w celu potwierdzenia, że oferowany dostęp do innej platformy zawierającej książki elektroniczne odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać dokumentów zawierających opis funkcjonalny i techniczny oraz użytkowy oferowanej platformy wystawionych np. przez producenta / właściciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z Załącznikiem D do Formularza oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający, zgodnie z art. 151a ustawy PZP, dopuszcza możliwość udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia w wysokości określonej w § 8 ust. 1 wzoru umowy, przy czym zaliczki zostaną zapłacone na podstawie stosownych faktur zaliczkowych zgodnie z zapisem umowy i ofertą Wykonawcy po dostarczeniu bezwarunkowych, nieodwołalnych gwarancji bankowych/ubezpieczeniowych, ważnych do 31.12.2020r. Zapisy gwarancji muszą stosownie do okoliczności odpowiadać treści dotyczących wymagań związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy, opisanych w pkt 15). SIWZ. Niedochowanie wymagań opisanych w zdaniach poprzednich spowoduje nieprzyjęcie lub odesłanie danej faktury zaliczkowej przez Zamawiającego, a tym samym niedokonanie ewentualnej płatności z tym związanej. Wszelkie koszty gwarancji bankowej związanej z zaliczką ponosi Wykonawca odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia.
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – Prawo zamówień publicznych; 2. zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj.: 1) zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 5 wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość usługi. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej Umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość usługi. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 2) zmiany postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b) zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, 3) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, 4) zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy, 5) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w wyniku zgłoszenia Zamawiającego, o którym mowa w § 1 ust. 7, 6) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w wyniku zaprzestania albo zawieszenia wydawania czasopisma przez wydawnictwo, 7) zmiana terminu dostawy, o którym mowa w § 5 ust. 2 lit. b) wskutek zaprzestania albo zawieszenia wydawania czasopisma przez wydawnictwo, 8) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego. 2. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 13 ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-30, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:

1

Nazwa:

Część 1 do 42 dla czasopism w wersji elektronicznej (online)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy sześćdziesięciu dwóch czasopism zagranicznych wraz z odprawą celną na rok 2020 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty: - dla czasopism w wersji drukowanej (print) zawiera Załącznik A1 do SIWZ, - dla czasopism w wersji elektronicznej (online) zawiera Załącznik A2 do SIWZ. 3. W przypadku czasopism zamawianych w wersji drukowanej zamówienie obejmuje również wersję online, o ile Wykonawca oferuje ją w ramach ceny w wersji papierowej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) sukcesywna, terminowa dostawa specjalistycznych, naukowych czasopism zagranicznych wraz z suplementami na rok 2020, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism w ilości i asortymencie (tytułach) ujętych w szczegółowych wykazach czasopism, które wraz z kalkulacją ceny stanowią Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2) zapewnienie dostępu do czasopism w wersji elektronicznej w zakładanym terminie od dnia 01 stycznia 2020r., będzie przysługiwać maksymalnej liczbie jednoczesnych użytkowników jaką określa Wykonawca na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych działających w sieci Uniwersytetu Jagiellońskiego, identyfikujących się za pomocą numeru IP. FTE Uniwersytetu Jagiellońskiego wynosi 45 000 pracowników naukowych i studentów studiów stacjonarnych. Wyjątek stanowi czasopismo: International Journal of Pharmaceutical Compounding – dostęp do jednego jednoczesnego użytkownika. 3) miejscem dostawy czasopism w wersji drukowanej jest Biblioteka Medyczna UJ CM, przy ul. Grzegórzeckiej 20 w Krakowie w formie dostawy bezpośredniej od Wydawcy lub dostawy skonsolidowanej, tj. za pośrednictwem Wykonawcy* warunek dodatkowo punktowany dla czasopism drukowanych chyba że, Zamawiający postanowi inaczej w odniesieniu do niektórych czasopism i powiadomi o tym Wykonawcę na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o wartość nie większą niż 10% wartości łącznego wynagrodzenia umownego brutto na podstawie decyzji Zamawiającego, a ponadto 45% wartości łącznego wynagrodzenia umownego brutto, w przypadku sfinansowania dostępu do czasopism wydawnictwa Elsevier przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, a wynagrodzenie zostanie zmienione w odniesieniu do tytułów objętych zmianą. Zmniejszenie zakresu zamówienia może nastąpić również w wyniku zaprzestania albo zawieszenia wydawania czasopisma przez wydawnictwo, o czym Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załączniku nr A1 oraz Załączniku A2 do Formularza oferty. 7. W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składanie ofert. 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 10. Wykonawca doręczy fakturę do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy w pkt. 10 Formularza oferty. 11. W przypadku zmiany formy doręczania faktury w stosunku do treści oświadczeń złożonych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia przedstawiciela Zmawiającego (przesłanej pisemnie, faxem lub e-mailem) w terminie co najmniej 7 dni kalendarzowych przed doręczeniem faktury. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, czyli poszczególnych tytułów czasopism, przy czym każdy tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7, 72320000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 663266,98
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Część 43 do 62 dla czasopism w wersji drukowanej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy sześćdziesięciu dwóch czasopism zagranicznych wraz z odprawą celną na rok 2020 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty: - dla czasopism w wersji drukowanej (print) zawiera Załącznik A1 do SIWZ, - dla czasopism w wersji elektronicznej (online) zawiera Załącznik A2 do SIWZ. 3. W przypadku czasopism zamawianych w wersji drukowanej zamówienie obejmuje również wersję online, o ile Wykonawca oferuje ją w ramach ceny w wersji papierowej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) sukcesywna, terminowa dostawa specjalistycznych, naukowych czasopism zagranicznych wraz z suplementami na rok 2020, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism w ilości i asortymencie (tytułach) ujętych w szczegółowych wykazach czasopism, które wraz z kalkulacją ceny stanowią Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2) zapewnienie dostępu do czasopism w wersji elektronicznej w zakładanym terminie od dnia 01 stycznia 2020r., będzie przysługiwać maksymalnej liczbie jednoczesnych użytkowników jaką określa Wykonawca na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych działających w sieci Uniwersytetu Jagiellońskiego, identyfikujących się za pomocą numeru IP. FTE Uniwersytetu Jagiellońskiego wynosi 45 000 pracowników naukowych i studentów studiów stacjonarnych. Wyjątek stanowi czasopismo: International Journal of Pharmaceutical Compounding – dostęp do jednego jednoczesnego użytkownika. 3) miejscem dostawy czasopism w wersji drukowanej jest Biblioteka Medyczna UJ CM, przy ul. Grzegórzeckiej 20 w Krakowie w formie dostawy bezpośredniej od Wydawcy lub dostawy skonsolidowanej, tj. za pośrednictwem Wykonawcy* warunek dodatkowo punktowany dla czasopism drukowanych chyba że, Zamawiający postanowi inaczej w odniesieniu do niektórych czasopism i powiadomi o tym Wykonawcę na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o wartość nie większą niż 10% wartości łącznego wynagrodzenia umownego brutto na podstawie decyzji Zamawiającego, a ponadto 45% wartości łącznego wynagrodzenia umownego brutto, w przypadku sfinansowania dostępu do czasopism wydawnictwa Elsevier przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, a wynagrodzenie zostanie zmienione w odniesieniu do tytułów objętych zmianą. Zmniejszenie zakresu zamówienia może nastąpić również w wyniku zaprzestania albo zawieszenia wydawania czasopisma przez wydawnictwo, o czym Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załączniku nr A1 oraz Załączniku A2 do Formularza oferty. 7. W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składanie ofert. 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 10. Wykonawca doręczy fakturę do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy w pkt. 10 Formularza oferty. 11. W przypadku zmiany formy doręczania faktury w stosunku do treści oświadczeń złożonych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia przedstawiciela Zmawiającego (przesłanej pisemnie, faxem lub e-mailem) w terminie co najmniej 7 dni kalendarzowych przed doręczeniem faktury. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, czyli poszczególnych tytułów czasopism, przy czym każdy tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7, 72320000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 101367,81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Sposób dostawy

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Powrót