Załącznik opublikowano: 2020-05-25
Polska-Kraków: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2020/S 100-239953
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Sekcja II: Przedmiot
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny: 141.2711.21.2020
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka,Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.
Dodatkowo zakres przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 3 SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Stół operacyjny – 1 szt.
Część nr: 1
Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”
Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych zwanych dalej usługami.
1.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1, 2 i 4) minimum 2 godziny zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia.
1.4. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga montażu i instalacji przedmiotu zamówienia do sufitu/stropu w sali operacyjnej zlokalizowanej w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum,
Ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków. Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu przedmiotu zamówienia. W związku z tym w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.06.2020r. o godzinie 9:00. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
1.5.1. Część 1 przedmiotu zamówienia – Stół operacyjny – 1 szt.
1.5.2. Część 2 przedmiotu zamówienia – Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.
1.5.3. Część 3 przedmiotu zamówienia:
1.5.3.1 Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt.
1.5.3.2 Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.
1.5.4 Część 4 przedmiotu zamówienia – Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.
1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
1.7 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika,
Tj. Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków.
1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy
Z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.
1.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium:
Dla części 1 zamówienia kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
II.2)Opis
Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.
Część nr: 2
Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”
Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych zwanych dalej usługami.
1.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1, 2 i 4) minimum 2 godziny zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia.
1.4. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga montażu i instalacji przedmiotu zamówienia do sufitu/stropu w sali operacyjnej zlokalizowanej w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum,
Ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków. Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu przedmiotu zamówienia. W związku z tym w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.06.2020r. o godzinie 9:00. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
1.5.1. Część 1 przedmiotu zamówienia – Stół operacyjny – 1 szt.
1.5.2. Część 2 przedmiotu zamówienia – Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.
1.5.3. Część 3 przedmiotu zamówienia:
1.5.3.1 Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt.
1.5.3.2 Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.
1.5.4 Część 4 przedmiotu zamówienia – Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.
1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
1.7 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika,
Tj. Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków.
1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy
Z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.
1.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium:
Dla części 2 zamówienia kwotę 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
II.2)Opis
Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt. i Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.
Część nr: 3
Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”
Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych zwanych dalej usługami.
1.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1, 2 i 4) minimum 2 godziny zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia.
1.4. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga montażu i instalacji przedmiotu zamówienia do sufitu/stropu w sali operacyjnej zlokalizowanej w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum,
Ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków. Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu przedmiotu zamówienia. W związku z tym w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.06.2020r. o godzinie 9:00. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
1.5.1. Część 1 przedmiotu zamówienia – Stół operacyjny – 1 szt.
1.5.2. Część 2 przedmiotu zamówienia – Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.
1.5.3. Część 3 przedmiotu zamówienia:
1.5.3.1 Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt.
1.5.3.2 Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.
1.5.4 Część 4 przedmiotu zamówienia – Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.
1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
1.7 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika,
Tj. Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków.
1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy
Z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.
1.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium:
Dla części 3 zamówienia kwotę 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100),
II.2)Opis
Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.
Część nr: 4
Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych oraz aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”
Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych zwanych dalej usługami.
1.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1, 2 i 4) minimum 2 godziny zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem w okresie realizacji zamówienia.
1.4. W zakresie części 2 Zamawiający wymaga montażu i instalacji przedmiotu zamówienia do sufitu/stropu w sali operacyjnej zlokalizowanej w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum,
Ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków. Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu przedmiotu zamówienia. W związku z tym w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.06.2020r. o godzinie 9:00. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do obowiązujących w dniu wizji przepisów.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
1.5.1. Część 1 przedmiotu zamówienia – Stół operacyjny – 1 szt.
1.5.2. Część 2 przedmiotu zamówienia – Lampa operacyjna z montażem i uruchomieniem – 1 szt.
1.5.3. Część 3 przedmiotu zamówienia:
1.5.3.1 Lampa zabiegowa mobilna – 4 szt.
1.5.3.2 Lampa zabiegowa nadłóżkowa – 1 szt.
1.5.4 Część 4 przedmiotu zamówienia – Łóżko na stanowisko intensywnej terapii – 2 szt.
1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.
1.7 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika,
Tj. Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków.
1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy
Z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.
1.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium:
Dla części 4 zamówienia kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Opisane zostały w pkt 16 SIWZ, tj. we wzorze umowy.
Sekcja IV: Procedura
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 26.06.2020r. o godz. 13:00 za pośrednictwem Platformy w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pokój nr 246, II piętro.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
8) Wymagania dotyczące wadium, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do części 4 przedmiotu zamówienia
3 800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100);
a) przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
b) przy czym dla części 2 zamówienia kwotę 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
c) przy czym dla części 3 zamówienia kwotę 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100),
d) przy czym dla części 4 zamówienia kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw
Z 2020r., poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.21.2020 w zakresie części ........
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy
W sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych
W ofercie;
8.2 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
Po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert. Zaleca się aby kopia przelewu została załączona do oferty przy czym kopia ta nie musi być podpisana przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz nie musi być podbita za zgodność z oryginałem. W przypadku złożenia wadium w inne
VI.4)Procedury odwoławcze
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy PZP czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy PZP. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem. 7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy PZP: 7.1 w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 PZP zdanie drugie albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP; 7.2 w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 PZP zdanie drugie albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. 8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie: 8.1 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP; 8.2 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. 9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17) SIWZ.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl