Załącznik opublikowano: 2020-05-29
Polska-Kraków: Pakiety oprogramowania bibliotecznego
2020/S 104-250326
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Faks: +48 123983701
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.3)Komunikacja
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
I.5)Główny przedmiot działalności
Sekcja II: Przedmiot
II.1.1)Nazwa:
Sprzedaż i dostawa systemu typu Current Research Information System (CRIS) do zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym wraz z wdrożeniem w UJ CM oraz w ramach Polskiej Platformy Medycznej
II.1.2)Główny kod CPV
II.1.3)Rodzaj zamówienia
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy systemu typu Current Research Information System (CRIS) do zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym wraz z wdrożeniem w Uniwersytecie Jagiellońskim – Collegium Medicum oraz w ramach Polskiej Platformy Medycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz załącznikach do OPZ stanowiących integralną część SIWZ.
3. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
4. Dodatkowo zakres przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 3 SIWZ.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Ośrodek Komputerowy UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków, Biblioteka Medyczna UJ CM, ul. Medyczna 7, 31-688 Kraków, POLSKA.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy systemu typu Current Research Information System (CRIS) do zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym wraz z wdrożeniem w Uniwersytecie Jagiellońskim – Collegium Medicum oraz w ramach Polskiej Platformy Medycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym integralną część SIWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1. sprzedaż i dostawę systemu,
3.2. wdrożenie systemu z uwzględnieniem infrastruktury informatycznej i technicznej Zamawiającego,
3.3. pełną współpracę z Zamawiającym i podejmowanie bieżących działań służących rozwiązywaniu problemów,
3.4. instalację wymaganych funkcjonalności,
3.5. integrację systemu z systemami funkcjonującymi w Uniwersytecie Jagiellońskim – Collegium Medicum,
3.6. przeprowadzenie szkoleń pracowników, w tym m.in. administratorów systemu ze strony Zamawiającego,
3.7. migrację danych z wykorzystaniem i uwzględnieniem systemów i programów informatycznych stosowanych przez Zamawiającego,
3.8. integrację systemu z PPM,
3.9. usługi wsparcia systemu,
3.10. usługi rozwojowe,
3.11. opracowanie pełnej dokumentacji dotyczącej systemu w języku polskim i przekazanie jej Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej,
3.12. udzielenie bezterminowej licencji na system oraz pozostałe oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu,
3.13. udzielenie gwarancji na system na okres co najmniej 60 miesięcy* warunek dodatkowo punktowany od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, zgodnie z informacją zawartą w pkt 13 SIWZ,
3.14. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego. Serwis gwarancyjny będzie świadczony zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie przede wszystkim do:
3.14.1. przyjmowania zgłoszeń błędów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku,
3.14.2. czasu reakcji serwisowej nie więcej niż 1 godzinę zegarową w przypadku zgłoszenia błędu krytycznego, nie więcej niż 8 godzin zegarowych w przypadku zgłoszenia błędu istotnego, nie więcej niż 48 godzin zegarowych w przypadku zgłoszenia błędu zwykłego,
3.14.3. usuwania błędów krytycznych w ciągu 24 godzin zegarowych, tj. 1 dzień roboczy, błędów istotnych w ciągu 48 godzin zegarowych, tj. 2 dni robocze, błędów zwykłych w ciągu 120 godzin zegarowych, tj. 5 dni roboczych. Zamawiający zdefiniował poszczególne rodzaje błędów w części II OPZ – Słownik pojęć.
4. Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i załącznikach do SIWZ, a przede wszystkim w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający informuje, iż na potrzeby instalacji systemu udostępni Wykonawcy własną infrastrukturą informatyczną i techniczną (sprzęt i oprogramowanie), w tym m.in. serwery wirtualne, których parametry techniczne określono w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga szkolenia dla administratorów Zamawiającego i użytkowników końcowych (w tym redaktorów) w zakresach tematycznych obejmujących wszystkie elementy funkcjonalne oraz całość funkcjonowania, obsługi, użytkowania, administrowania i utrzymania systemu, w tym:
6.1. dla maks. 50 użytkowników końcowych, w grupach nie większych niż 10 osób, w wymiarze 2 razy po 5 godzin (1 godzina = 60 minut) na każdą grupę, w salach zapewnionych przez Zamawiającego i w terminach wskazanych przez Zamawiającego,
6.2. dla grupy maks. 8 administratorów w wymiarze 2 razy po 8 godzin (1 godzina = 60 minut), w salach zapewnionych przez Zamawiającego i w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
7. Pozostałe informacje w pkt 3 SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu operacyjnego Polska cyfrowa na lata 2014–2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz załącznikach do OPZ. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
1. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, tj. musi wykazać, iż:
1.1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał należycie, tj. zrealizował co najmniej dwie dostawy lub usługi każda polegająca na wdrożeniu systemu typu Current Research Information System (CRIS) (załącznik A do Formularza oferty).
1.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1.2.1. Zespołem składającym się z:
a) kierownika zespołu Wykonawcy – z wykształceniem wyższym, posiadającym certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów, który posiada niezbędne doświadczenie polegające na tym, iż wykonał:
1) co najmniej dwie dostawy lub usługi każda w zakresie nadzoru lub kierowania wdrożeniem systemu typu Current Research Information System (CRIS) oraz
2) co najmniej jedną dostawę lub usługę w zakresie nadzoru lub kierowania integracją minimum dwóch systemów informatycznych.
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tylko dwóch dostaw lub usług, jeżeli co najmniej jedna z nich spełnia łącznie wszystkie wymagania określone w pkt 1 i pkt 2.
b) konsultantów/specjalistów – co najmniej 3 osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wdrożenia poszczególnych elementów systemu oraz każda z wykazanych trzech osób doświadczenie polegające na czynnym uczestnictwie w realizacji co najmniej jednego wdrożenia systemu typu Current Research Information System (CRIS).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0–1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w JEDZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone na wezwanie Zamawiającego.
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Szczegółowe warunki realizacji umowy są określone w pkt 16 SIWZ – Istotne postanowienia umowy – wzór umowy.
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 2 lipca 2020 r. o godz. 11.00 za pośrednictwem platformy w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pokój nr 244, II piętro, POLSKA.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 299 z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.26.2020.
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
8.2. jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert i zaleca się aby kopia przelewu. Zaleca się aby kopia przelewu została załączona do oferty, przy czym kopia ta nie musi być podpisana przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz nie musi być podbita za zgodność z oryginałem.
11. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą. Jako oryginał dokumentu elektronicznego Zamawiający rozumie dokument w formie elektronicznej wystawiony przez gwaranta/poręczyciela lub dokument podpisany przez gwaranta/poręczyciela kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Warunki powyższego nie spełnia kopia elektroniczna dokumentu podpisana przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z pkt 15 SIWZ.
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:
7.1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
7.2. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
8.1. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
8.2. 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17 SIWZ.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: