Załącznik opublikowano: 2020-11-10
Polska-Kraków: Spektrometry masy
2020/S 219-537192
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Sekcja II: Przedmiot
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight) dla UJ CM w ramach IDUB
Numer referencyjny: 141.2713.16.2020
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight) dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.
1.1. Zestaw LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight) musi umożliwiać wysokorozdzielczą analizę masową (Q-ToF) związków (glikanów, białek, lipidów, metabolitów), być wyposażony w moduł do analizy ruchliwości jonów (IMS), umożliwiający charakterystykę analizowanych cząsteczek w oparciu o pomiar ich tzw. przekroju kolizyjnego (collisional cross-section), co umożliwia identyfikację izomerów.
Dostawa do Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight) dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94.
1.1. Zestaw LC-MS z detektorem fluorescencyjnym oraz spektrometrem typu IMS-qToF (ion-mobility separation – quadrupole Time-of-Flight) musi umożliwiać wysokorozdzielczą analizę masową (Q-ToF) związków (glikanów, białek, lipidów, metabolitów), być wyposażony w moduł do analizy ruchliwości jonów (IMS), umożliwiający charakterystykę analizowanych cząsteczek w oparciu o pomiar ich tzw. przekroju kolizyjnego (collisional cross-section), co umożliwia identyfikację izomerów.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera załącznik A do formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.3. Zamówienie w ramach programu Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim dniu 16 grudnia 2019 r.
1.4. Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę z instalacją (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia spektrometru dostarcza Wykonawca), uruchomieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, opakowaniem, transportem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem, przeprowadzeniem testów (zgodnie z zaleceniami producenta) potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SIWZ i świadczenie usług gwarancyjnych;
b) dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego przez użytkownika pomieszczenia, uruchomienie dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika użytkowania i przedstawiciela Zamawiającego (pracownika Sekcji Aparatury) protokołu dostawy sprzętu. Dostawa do Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków;
c) zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu, nieużywanego, nie powystawowego oraz wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020 roku;
d) przeprowadzenie 5-dniowego szkolenia (min. 5 godzin zegarowych dziennie) dla 2 pracowników z zakresu obsługi sprzętu w siedzibie użytkownika, tj. na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJ CM, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem;
e) świadczenie przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i kalibracji w miejscu użytkowania zgodnie z zaleceniem producenta w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. Ilość przeglądów gwarancyjnych w roku – zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie mniej niż 1 na rok (przy czym ostatni ww. przegląd nastąpi w okresie do 30 dni przed okresem upływu gwarancji). Koszty przeglądów gwarancyjnych wraz z potrzebnymi dodatkowymi elementami (np. zastawy kalibracyjne czy inne materiały zużywalne, odczynniki) wymaganymi do przeglądu – pokrywa Wykonawca;
f) zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta(-ów) lub autoryzowany serwis producenta(-ów) w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3 SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany w pkt 4 SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Opisane zostały w pkt 16 SIWZ, tj. Istotne postanowienia umowy – wzór umowy.
Sekcja IV: Procedura
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 11 grudnia 2020 r. o godz. 12.15 za pośrednictwem platformy w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, pokój nr 9, I piętro.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 55 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I o. Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2713.16.2020.
4. Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) formularz oferty zawierający oświadczenia odpowiednio do wzorów załączonych do SIWZ, a także wypełniony Załącznik A do formularza oferty, tj. tabele parametrów „Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane”;
2) Załącznik B do formularza oferty, tj. informację o przetwarzaniu danych osobowych;
3) oświadczenie w formie jednolitego dokumentu europejskiego – JEDZ, wypełnione oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożone zgodnie z poniższymi zapisami w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (informacje zawarte w oświadczeniu JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu).
5. Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 20 listopada 2020 r. pod adresem: Wydział Nauk o Zdrowiu UJ M, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków o godzinie 11.00.
17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:
7.1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
7.2. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:
8.1. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;
8.2. 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17 SIWZ.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań