Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2020-12-16

16/12/2020    S245

Polska-Kraków: Urządzenia medyczne

2020/S 245-606746

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

 

Numer referencyjny: 141.2711.75.2020
II.1.2)Główny kod CPV
33100000 Urządzenia medyczne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

3. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3) SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 231 519.68 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Inkubator zamknięty – 1 szt.

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33100000 Urządzenia medyczne
33152000 Inkubatory
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, min. 2 godz. zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. UJ CM - Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum – Zakładu Dydaktyki Medycznej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

Część 1

Inkubator zamknięty – 1 szt.

Część 2

Aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.

Część 3

Ssak próżniowy – 7 szt.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C do formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

5. Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.

6. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.

7. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 13.00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez użytkownika.

8. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.

9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.

10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

11. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności).

12. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych, zgodnych z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.

13. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości dla części 1, 2, 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia * warunek dodatkowo punktowany.

Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3) SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 35
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 93 659.55 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany pkt 4) SIWZ

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33100000 Urządzenia medyczne
33172100 Urządzenia do anestezji
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, min. 2 godz. zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. UJ CM - Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum – Zakładu Dydaktyki Medycznej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

Część 1

Inkubator zamknięty – 1 szt.

Część 2

Aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.

Część 3

Ssak próżniowy – 7 szt.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

5. Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.

6. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.

7. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 13.00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika.

8. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.

9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.

10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

11. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności).

12. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych, zgodnych z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.

13. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości dla części 1, 2, 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia * warunek dodatkowo punktowany.

Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3) SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 45
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 122 073.46 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został dokładnie rozpisany w pkt 4) SIWZ.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Ssak próżniowy – 7 szt.

 

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33100000 Urządzenia medyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, min. 2 godz. zegarowe, dla 3 pracowników Zamawiającego, tj. UJ CM – Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum – Zakładu Dydaktyki Medycznej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:

Część 1

Inkubator zamknięty – 1 szt.

Część 2

Aparat do znieczulenia z respiratorem – 1 szt.

Część 3

Ssak próżniowy – 7 szt.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają Załączniki A, B, C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ.

5. Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.

6. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.

7. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 13.00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika.

8. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.

9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia.

10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

11. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych, zgodnych z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej. W razie sprzeczności zapisów pierwszeństwo mają postanowienia umowy.

12. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości dla części 1, 2, 3 przedmiotu zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia * warunek dodatkowo punktowany.

13. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności).

Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w pkt 3) SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 35
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 5
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 15 786.67 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 120
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia został rozpisany w pkt 4) SIWZ.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Opisane zostały w pkt 16) SIWZ, tj., Istotne postanowienia umowy – wzór umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/01/2021
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 18/03/2021
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 18/01/2021
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

 

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 18.1.2021 o godz. 12.00 za pośrednictwem platformy w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, pokój nr 156, I piętro, POLSKA.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do części 3 przedmiotu zamówienia 6 450,00 PLN (słownie: sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100);

a) przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100),

b) przy czym dla części 2 zamówienia kwotę 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100),

c) przy czym dla części 3 zamówienia kwotę 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100),

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

2.1 pieniądzu;

2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2.3 gwarancjach bankowych;

2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).

3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.75.2020 w zakresie części ........

4. Wykonawca wraz z ofertą składa:

1.1.1 formularz oferty zawierający oświadczenia odpowiednio do wzorów załączonych do SIWZ, a także opis oferowanego przedmiotu zamówienia, czyli wypełnione Załączniki A i/lub B i/lub C do Formularza oferty, tj. Tabele parametrów „Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane” oraz Załącznik D do Formularza oferty, tj. Informację o przetwarzaniu danych osobowych,

1.1.2 oświadczenie w formularzu oferty, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności),

1.1.3 oświadczenie w formie Jednolitego Dokumentu Europejskiego – JEDZ, wypełnione oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożone zgodnie z poniższymi zapisami w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (informacje zawarte w oświadczeniu JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu).

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

17) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.

4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

6. Od odwołania uiszcza się wpis najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia faksem lub e-mailem.

7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy Pzp:

7.1 w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo

W terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

7.2 w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo

W terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:

8.1 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp;

8.2 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

9. Pozostałe informacje zawarte w pkt 17) SIWZ.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

11/12/2020



Powrót