Załącznik opublikowano: 2021-02-17
Polska-Kraków: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
2021/S 033-081620
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu do debriefingu dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie.
1. Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem systemu do debriefingu dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie w ramach realizacji projektu „Dydaktyka, innowacja, rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
2. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
Część nr 1
Obiekt Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków, POLSKA.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem systemu do debriefingu dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie w ramach realizacji projektu „Dydaktyka, innowacja, rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem systemu do debriefingu dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum do pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Medycznej 7 oraz przy ul. św. Łazarza 16 w Krakowie.
1.2. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1.3.1. część 1:
1) stacjonarny system do debriefingu przy ul. Medycznej 7 – 7 szt., w tym:
a) stacjonarny system do debriefingu przy ul. Medycznej 7 (pomieszczenie kontrolne i sala środowiskowa z symulatorem karetki) – 1 szt.,
b) Stacjonarny system do debriefingu przy ul. Medycznej 7 (pomieszczenia kontrolne i sale symulacyjne wysokiej wierności: szpitalny oddział ratunkowy, intensywna terapia, porodowa, operacyjna) – 6 szt.;
2) mobilny system do debriefingu przy ul. Medycznej 7 (sala środowiskowa z symulatorem karetki) – 1 szt.
1.4. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, innowacja, rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez wykonawcę elementy systemu były ze sobą kompatybilne i zapewniały pełną funkcjonalność systemu bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony zamawiającego.
Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1.5. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, innowacja, rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Termin realizacji zamówienia został rozpisany w pkt 6 SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp.
Część nr 2
Obiekt Centrum Dydaktyczno-Kongresowe Wydziału Lekarskiego UJ CM przy ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem systemu do debriefingu dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie w ramach realizacji projektu „Dydaktyka, innowacja, rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem systemu do debriefingu dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum do pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Medycznej 7 oraz przy ul. św. Łazarza 16 w Krakowie.
1.2. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1.3.2. część 2:
Stacjonarny system do debriefingu przy ul. św. Łazarza 16 (pomieszczenia kontrolne i sale symulacyjne wysokiej wierności) – 2 szt.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez wykonawcę elementy systemu były ze sobą kompatybilne i zapewniały pełną funkcjonalność systemu bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony zamawiającego.
1.5. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Termin realizacji zamówienia został rozpisany w pkt 6 SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zostały opisane w pkt 20 SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu 22 marca 2021 r. o godzinie 10:01:00 na komputerze zamawiającego po pobraniu udostępnionych przez platformę EPZ plików złożonych przez wykonawców.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.
2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części 1 i 2 zamówienia 29 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych 00/100), przy czym:
2.1. dla części 1 zamówienia kwotę 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100),
2.2. dla części 2 zamówienia kwotę 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. gwarancjach bankowych,
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A., I O. Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Postępowanie nr: 141.2711.2.2021 w zakresie części ........ Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.
5. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:
5.1. szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego załączniki A i/lub B do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów, funkcji i wyposażenia oraz ich parametrów i warunków z wymaganiami SWZ, jak i zawierający szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny określający elementy, funkcje i wyposażenie oraz parametry i warunki dodatkowo punktowane przez zamawiającego, w kryteriach oceny i porównania ofert, odpowiednio o ile dotyczy,
5.2. certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019 r. poz. 155 z późn. zm.) – dla zaoferowanych systemów do debriefingu (wymóg nie dotyczy urządzeń takich jak komputery, kamery, głośniki i innych elementów składowych, montażowych lub towarzyszących, oferowanych w ramach danego systemu do debriefingu),
5.3. oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że serwis gwarancyjny dla systemu do debriefingu będzie świadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia, przy czym wymaganie to nie dotyczy urządzeń będących wyposażeniem systemu do debriefingu, a oświadczenia lub dokumenty muszą zostać wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrzeżeniem że wykonawca samodzielnie nie może tych dokumentów wystawić (przykładowo może to być list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie dotyczące niniejszego postępowania, zrzut ze strony producenta z informacją o autoryzowanych dystrybutorach, jeśli producent takie informacje upublicznia, itp.),
5.4. zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,
5.5. dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
5.6. odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim i wszystkie dokumenty przedstawia się w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego.
4. Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej.
5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.
6. Terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego i jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
7. Odwołanie przysługuje na:
7.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy,
7.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,
7.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
9. Odwołanie wnosi się:
9.1. w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a;
9.2. w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w terminie:
a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.
Pozostałe informacje zawarte w pkt 21 SWZ.