Załącznik opublikowano: 2021-06-25
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Uczelnia publiczna
Zamówienia publicznego
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wirówek z akcesoriami dla Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w Krakowie, w ramach programu IDUB, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wirówek z akcesoriami dla Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medium w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.
W zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki bez chłodzenia z akcesoriami - 2 szt.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zamówienie finansowane w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019r.
1.3 Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:
1.3.1 w zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki bez chłodzenia z akcesoriami – 2 szt.
1.3.2 w zakresie części II przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z klawiaturą (przyciskami), chłodzeniem oraz akcesoriami – 1 szt.
1.3.3 w zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z chłodzeniem wraz z akcesoriami – 1 szt.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty dla I części przedmiotu zamówienia, Załącznik B do Formularza oferty dla II części przedmiotu zamówienia oraz Załącznik C do Formularza oferty dla III części przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać Formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty dla I części przedmiotu zamówienia, Załącznik B do Formularza oferty dla II części przedmiotu zamówienia oraz Załącznik C do Formularza oferty dla III części przedmiotu zamówienia, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe w zakresie części od I do III przedmiotu zamówienia:
5.1 certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 155 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020r. poz. 186 z późn. zm.) potwierdzających oznakowanie CE albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia.
5.2 karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim,
5.3 oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie świadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia, a oświadczenia lub dokumenty muszą zostać wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrzeżeniem że Wykonawca samodzielnie nie może tych dokumentów sobie wystawić będąc autoryzowanym przedstawicielem producenta (przykładowo może to być list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie dotyczące niniejszego postępowania, zrzut ze strony producenta z informacją o autoryzowanych dystrybutorach, jeśli producent takie informacje upublicznia, itp.). Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV w zakresie części od I do III przedmiotu zamówienia: 42931100-2 – Wirówki laboratoryjne i akcesoria.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom).
10.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia Podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
10.4 Powierzenie części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Oryginał SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/.
12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
12.1 zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020r.,
12.2 zakres zamówienia obejmuje zakup, transport sprzętu, opakowanie, wyładunek, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, ustawienie, sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego, instalację i uruchomienie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego jak i świadczenie usług gwarancyjnych,
12.3 dostawę sprzętu do Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, parter z dostępem zewnętrznym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy na budynek przy ul. Skawińskiej 8, 31-066 Kraków, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu, w którym Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy,
12.4 dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych zgodnie z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej, instrukcji obsługi w języku polskim lub w języku angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej,
12.5 udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru,
12.6 Wykonawca zapewnia świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub przez osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia, tzn. Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, parter z dostępem zewnętrznym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy na budynek przy ul. Skawińskiej 8, 31-066 Kraków, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu, w którym Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy,
13. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wirówek z akcesoriami dla Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medium w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.
W zakresie części II przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z klawiaturą (przyciskami), chłodzeniem oraz akcesoriami - 1 szt.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zamówienie finansowane w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019r.
1.3 Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:
1.3.1 w zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki bez chłodzenia z akcesoriami – 2 szt.
1.3.2 w zakresie części II przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z klawiaturą (przyciskami), chłodzeniem oraz akcesoriami – 1 szt.
1.3.3 w zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z chłodzeniem wraz z akcesoriami – 1 szt.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty dla I części przedmiotu zamówienia, Załącznik B do Formularza oferty dla II części przedmiotu zamówienia oraz Załącznik C do Formularza oferty dla III części przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać Formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty dla I części przedmiotu zamówienia, Załącznik B do Formularza oferty dla II części przedmiotu zamówienia oraz Załącznik C do Formularza oferty dla III części przedmiotu zamówienia, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe w zakresie części od I do III przedmiotu zamówienia:
5.1 certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 155 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020r. poz. 186 z późn. zm.) potwierdzających oznakowanie CE albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia.
5.2 karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim,
5.3 oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie świadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia, a oświadczenia lub dokumenty muszą zostać wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrzeżeniem że Wykonawca samodzielnie nie może tych dokumentów sobie wystawić będąc autoryzowanym przedstawicielem producenta (przykładowo może to być list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie dotyczące niniejszego postępowania, zrzut ze strony producenta z informacją o autoryzowanych dystrybutorach, jeśli producent takie informacje upublicznia, itp.). Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV w zakresie części od I do III przedmiotu zamówienia: 42931100-2 – Wirówki laboratoryjne i akcesoria.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom).
10.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia Podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
10.4 Powierzenie części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Oryginał SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/.
12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
12.1 zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020r.,
12.2 zakres zamówienia obejmuje zakup, transport sprzętu, opakowanie, wyładunek, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, ustawienie, sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego, instalację i uruchomienie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego jak i świadczenie usług gwarancyjnych,
12.3 dostawę sprzętu do Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, parter z dostępem zewnętrznym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy na budynek przy ul. Skawińskiej 8, 31-066 Kraków, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu, w którym Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy,
12.4 dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych zgodnie z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej, instrukcji obsługi w języku polskim lub w języku angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej,
12.5 udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru,
12.6 Wykonawca zapewnia świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub przez osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia, tzn. Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, parter z dostępem zewnętrznym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy na budynek przy ul. Skawińskiej 8, 31-066 Kraków, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu, w którym Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy,
13. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wirówek z akcesoriami dla Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medium w Krakowie, w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.
W zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z chłodzeniem wraz z akcesoriami - 1 szt.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zamówienie finansowane w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019r.
1.3 Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:
1.3.1 w zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki bez chłodzenia z akcesoriami – 2 szt.
1.3.2 w zakresie części II przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z klawiaturą (przyciskami), chłodzeniem oraz akcesoriami – 1 szt.
1.3.3 w zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z chłodzeniem wraz z akcesoriami – 1 szt.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty dla I części przedmiotu zamówienia, Załącznik B do Formularza oferty dla II części przedmiotu zamówienia oraz Załącznik C do Formularza oferty dla III części przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać Formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty dla I części przedmiotu zamówienia, Załącznik B do Formularza oferty dla II części przedmiotu zamówienia oraz Załącznik C do Formularza oferty dla III części przedmiotu zamówienia, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe w zakresie części od I do III przedmiotu zamówienia:
5.1 certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 155 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020r. poz. 186 z późn. zm.) potwierdzających oznakowanie CE albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia.
5.2 karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim,
5.3 oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie świadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia, a oświadczenia lub dokumenty muszą zostać wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrzeżeniem że Wykonawca samodzielnie nie może tych dokumentów sobie wystawić będąc autoryzowanym przedstawicielem producenta (przykładowo może to być list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie dotyczące niniejszego postępowania, zrzut ze strony producenta z informacją o autoryzowanych dystrybutorach, jeśli producent takie informacje upublicznia, itp.). Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV w zakresie części od I do III przedmiotu zamówienia: 42931100-2 – Wirówki laboratoryjne i akcesoria.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom).
10.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia Podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
10.4 Powierzenie części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Oryginał SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/.
12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
12.1 zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020r.,
12.2 zakres zamówienia obejmuje zakup, transport sprzętu, opakowanie, wyładunek, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, ustawienie, sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego, instalację i uruchomienie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego jak i świadczenie usług gwarancyjnych,
12.3 dostawę sprzętu do Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, parter z dostępem zewnętrznym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy na budynek przy ul. Skawińskiej 8, 31-066 Kraków, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu, w którym Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy,
12.4 dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych zgodnie z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej, instrukcji obsługi w języku polskim lub w języku angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej,
12.5 udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru,
12.6 Wykonawca zapewnia świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub przez osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia, tzn. Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, parter z dostępem zewnętrznym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy na budynek przy ul. Skawińskiej 8, 31-066 Kraków, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu, w którym Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy,
13. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak