Załącznik opublikowano: 2021-07-12
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Uczelnia Publiczna
Zamówienia publicznego
Opracowanie scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 10 części.
Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.7 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.8 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.9 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.10 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.11 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.11.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.11.1.1 Część 1 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu urazów u dziecka,
1.11.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.11.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.11.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.11.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 2 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu ostrych stanów pediatrycznych,
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.5.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.6 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.7 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.8 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.10 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.10.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.10.1.1 Część 3 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych o z zakresu ostrych stanów pediatrycznych,
1.10.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.10.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.10.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.10.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.6 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.7 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.8 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.10 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.10.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.10.1.1 Część 4 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu kardiologii,
1.10.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.10.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.10.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.10.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.6 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.7 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.8 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.10 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.10.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.10.1.1 Część 5 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu kardiologii,
1.10.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.10.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.10.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.10.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.6 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.7 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.8 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.10 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.10.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.10.1.1 Część 6 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu neurologii,
1.10.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.10.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.10.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.10.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.6 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.7 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.8 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.10 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.10.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.10.1.1 Część 7 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu interny,
1.10.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.10.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.10.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.10.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.6 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.7 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.8 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.10 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.10.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.10.1.1 Część 8 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu chorób zakaźnych,
1.10.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.10.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.10.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.10.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.6 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.7 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.8 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.10 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.10.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.10.1.1 Część 9 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu chorób wewnętrznych oraz chirurgii,
1.10.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.10.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.10.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.10.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.6 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.7 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.8 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 scenariuszy symulacyjnych przeznaczonych do wykorzystania w czasie Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych.
1.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.10 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.10.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.10.1.1 Część 10 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania podczas Letniej Szkoły Symulacji dla studentów kierunków medycznych z zakresu urazów u dorosłego.
1.10.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.10.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dla każdego scenariusza oddzielnie (Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta, przy czym nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora),
1.10.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.10.2.3 Przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa i wersja elektroniczna).
1.5.3 Wykonawca w zakresie każdej z części 1 - 10 dostarczy scenariusz symulowany przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.5.4 Scenariusze powinny mieć charakter zdarzeń w szpitalnym oddziale ratunkowym w stanach zagrożenia życia, zdrowia, nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.5.5 Rozwiązanie problemów powinno wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego, do momentu przekazania pacjenta na specjalistyczny oddział szpitalny.
1.5.6 Scenariusz powinien umożliwić sprawdzenie wiedzy i umiejętności technicznych studentów. Każdy scenariusz powinien dokładnie opisywać zakładane umiejętności studentów, skład zespołu oraz wykaz ewentualnych dodatkowych osób uczestniczących w scenariuszu, opis przygotowania symulatora, wykaz niezbędnego wyposażenia, wstępne parametry symulatora, informacje udzielane uczestnikom przed rozpoczęciem sesji, dane dotyczące wywiadu, badania fizykalnego, dostępne badania obrazowe i laboratoryjne (załączniki), ewentualne dystraktory.
1.5.7 Opis przebiegu scenariusza powinien szczegółowo opisywać zmiany w stanie pacjenta od przyjęcia do wypisu z SOR, przy zakładanym postępowaniu uczestników sesji, listę procedur technicznych do wykonania, opis specyficznych dla danego scenariusza umiejętności miękkich, możliwe działania prowadzących symulacje mające na celu pomoc studentom w realizacji zaplanowanego scenariusza bez naruszania jego ciągłości.
1.5.8 Opis przebiegu scenariusza powinien być przygotowany w oparciu o aktualny stan wiedzy i obowiązujące wytyczne z zakresu scenariusza na podstawie wykazanego piśmiennictwa.
1.5.9 Scenariusz powinien wymagać zaangażowania zespołu obecnego na symulowanym oddziale SOR (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5.10 Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak