Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2021-07-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie przeglądów oraz napraw central wentylacyjnych wraz z instalacją chłodzenia,
klimatyzatorów, klimakonwektorów, systemów VRF/VRV, agregatów wody lodowej oraz
instalacji chłodniczej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie przeglądów oraz napraw central wentylacyjnych wraz z instalacją chłodzenia,
klimatyzatorów, klimakonwektorów, systemów VRF/VRV, agregatów wody lodowej oraz
instalacji chłodniczej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00308aa9-f0ff-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131952/01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30 10:02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122882/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeglądy gwarancyjne, pogwarancyjne i naprawy central wentylacyjnych z instalacją
chłodzenia, klimatyzatorów, klimakonwektorów, systemów VRFVRV, agregatów wody lodowej i
instalacji chłodniczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
punktem 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający
będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i
organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z punktem 39) SWZ: Ochrona danych osobowych –
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
4.1.2.) Numer referencyjny: 141.2711.26.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 484783,33 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CENTRALE WENTYLACYJNE WRAZ Z INSTALACJĄ CHŁODZENIA
4.2.5.) Wartość części: 140560,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag
tych kryteriów i sposobu oceny ofert, od jednej do sześciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwota za 1 roboczogodziny przy naprawach
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,
sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane prace naprawcze
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CENTRALE WENTYLACYJNE WRAZ Z INSTALACJĄ CHŁODZENIA (NA OGRANICZONEJ
GWARANCJI)
4.2.5.) Wartość części: 52000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag
tych kryteriów i sposobu oceny ofert, od jednej do sześciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KLIMATYZATORY, KLIMAKONWEKTORY, SYSTEMY VRV/ VRF
4.2.5.) Wartość części: 142700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag
tych kryteriów i sposobu oceny ofert, od jednej do sześciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwota za 1 roboczogodziny przy naprawach
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,
sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane prace naprawcze
4.3.6.) Waga: 20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SYSTEMY VRF/VRV
4.2.5.) Wartość części: 51743,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag
tych kryteriów i sposobu oceny ofert, od jednej do sześciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwota za 1 roboczogodziny przy naprawach
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,
sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane prace naprawcze
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
INSTALACJE CHŁODNICZE
4.2.5.) Wartość części: 66800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag
tych kryteriów i sposobu oceny ofert, od jednej do sześciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwota za 1 roboczogodziny przy naprawach
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,
sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane prace naprawcze
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZWIERZĘTARNIE - Centrale wentylacyjne, klimatyzatory i agregaty chłodnicze
4.2.5.) Wartość części: 30980,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag
tych kryteriów i sposobu oceny ofert, od jednej do sześciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwota za 1 roboczogodziny przy naprawach
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,
sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane prace naprawcze
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów tj.:
2.2.1 posiadają świadectwo kwalifikacji dla przedsiębiorcy (zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15
maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych
gazach cieplarnianych) wskazany odpowiednio w rozporządzeniu (UE) nr 2015/2067 albo w
rozporządzeniu (WE) nr 304/2008. (dotyczy części od 1 do 6).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o
oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku 2 do SWZ oraz oświadczenia i dokumenty
przedłożone na wezwanie Zamawiającego.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy
czym kwota ubezpieczenia jest:
2.3.1 dla części 1 nie mniejsza niż 90.000,00 złotych brutto, (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy
złotych 00/100),
2.3.2 dla części 2 nie mniejsza niż 40.000.00 złotych brutto, (słownie: czterdzieści tysięcy
złotych 00/100),
2.3.3 dla części 3 nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto, (słownie: sto tysięcy złotych
00/100),
2.3.4 dla części 4 nie mniejsza niż 30.000,00 złotych brutto, (słownie: trzydzieści tysięcy
00/100),
2.3.5 dla części 5 nie mniejsza niż 50.000,00 złotych brutto, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy
złotych 00/100),
2.3.6 dla części 6 nie mniejsza niż 15.000,00 złotych brutto, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy
00/100).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o
oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku 2 do SWZ oraz oświadczenia i dokumenty
przedłożone na wezwanie Zamawiającego.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, dlatego też muszą wykazać, iż:
2.4.1 dysponują co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co
najmniej 2 osobami posiadającymi łącznie stosowne kwalifikacje do wykonywania powierzonych
prac, czyli:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
2.4.1.1 świadectwo kwalifikacyjne lub inne równoważne dokumenty uprawniające do
zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające,
przesyłające i zużywające energię elektryczną: punkt 2) urządzenia, instalacje i sieci
elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych
zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci. (Dziennik Ustaw z dnia 21 maja 2003r.), (dotyczy części od 1 do 6),
2.4.1.2 świadectwo kwalifikacyjne lub inne równoważne dokumenty dla personelu świadczącego
usługi w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających
substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, ustawa f-gazowa zgodnie z art. 25
ust.1-3 ustawy dnia 15 maja 2015r. (Dz. U. 2015r., poz. 881) o substancjach zubożających
warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (kat. I) – tzw. „Ustawa
F-gazowa” lub równoważne (dotyczy części od 1 do 6),
2.4.1.3 certyfikaty serwisowe lub inne równoważne dokumenty wystawione na firmę lub osoby
wyznaczone do realizacji usługi przez producentów lub ich autoryzowanych przedstawicieli w
Polsce w zakresie urządzeń objętych gwarancją, tj. dla części 2 – centrale wentylacyjne Swegon
i dla części 3 – klimatyzatory: MDV, Fuji/Fujitsu, Gree, Kaisai, Rotenso).
2.5 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu
składania ofert, wykonali natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonują, odpowiednio:
2.5.1 w zakresie części 1 zamówienia – trzy usługi obejmujące przeglądy i naprawy urządzeń
wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech usług co najmniej
90.000,00 złotych brutto z zastrzeżeniem, iż każda z usług musi opiewać co najmniej na kwotę
20.000,00 złotych brutto,
2.5.2 w zakresie części 2 zamówienia – trzy usługi obejmujące przeglądy urządzeń
wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech usług co najmniej
40.000,00 złotych brutto z zastrzeżeniem, iż każda z usług musi opiewać co najmniej na kwotę
10.000,00 złotych brutto,
2.5.3 w zakresie części 3 zamówienia – trzy usługi obejmujące przeglądy i naprawy urządzeń
wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech usług co najmniej
100.000,00 złotych brutto z zastrzeżeniem, iż każda z usług musi opiewać co najmniej na kwotę
20.000,00 złotych brutto,
2.5.4 w zakresie części 4 zamówienia – trzy usługi obejmujące przeglądy urządzeń
wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech usług co najmniej
30.000,00 złotych brutto z zastrzeżeniem, iż każda z usług musi opiewać co najmniej na kwotę
10.000,00 złotych brutto,
2.5.5 w zakresie części 5 zamówienia – trzy usługi obejmujące przeglądy i naprawy instalacji
chłodniczych zarządzanych programem PMC-MODULMATIC do obsługi sterowników PMC
CP1200 o łącznej wartości wykazanych trzech usług co najmniej 50.000,00 złotych brutto z
zastrzeżeniem, iż każda z usług musi opiewać co najmniej na kwotę 10.000,00 złotych brutto,
2.5.6 w zakresie części 6 zamówienia – trzy usługi obejmujące przeglądy urządzeń
wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech usług co najmniej
15.000,00 złotych brutto z zastrzeżeniem, iż każda z usług musi opiewać co najmniej na kwotę
5.000,00 złotych brutto,
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o
oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku 2 do SWZ oraz oświadczenia i dokumenty
przedłożone na wezwanie Zamawiającego.
W przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na więcej niż jedną część zobowiązany
jest on wykazać spełnienie opisanych wyżej warunków udziału odpowiednio dla danych części
łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1.1 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
– Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: 1.2 aktualne świadectwo kwalifikacji dla przedsiębiorcy (zgodnie z art. 29
ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych
fluorowanych gazach cieplarnianych) wskazany odpowiednio w rozporządzeniu (UE) nr 2015/2067 albo
w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008.
1.3 aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej
sumę gwarancyjną w wysokości:
1.3.1 dla części 1 nie mniejsza niż 90.000,00 złotych brutto, (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych
00/100),
1.3.2 dla części 2 nie mniejsza niż 40.000.00 złotych brutto, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych
00/100),
1.3.3 dla części 3 nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto, (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),
1.3.4 dla części 4 nie mniejsza niż 30.000,00 złotych brutto, (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100),
1.3.5 dla części 5 nie mniejsza niż 50.000,00 złotych brutto, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych
00/100),
1.3.6 dla części 6 nie mniejsza niż 15.000,00 złotych brutto, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100),
1.4 wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, zdolnych do realizacji zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania takimi
osobami (Załącznik C – Wykaz osób),
1.5 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
(Załącznik D – Wykaz usług),
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć
1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw
do wykluczenia,
2 kalkulację cenową odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik B1, B2, B3, B4, B5, B6 do
Formularza Oferty,
3 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,
4 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy,
5 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Zgodnie z punktem 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte są w punkcie 7): Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 12:01
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie przewiduje konieczności obecności Wykonawcy na wizji lokalnej ani
sprawdzenia innych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych w miejscu
wskazanym przez Zamawiającego, za wyjątkiem udostępnionych w niniejszej SWZ i jej
załącznikach. Wizja lokalna jest fakultatywna i odbędzie się w dniu 05.08.2021r. o godzinie
08.00 w budynku Wydziału Farmaceutycznego UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków (wizja
lokalna dotyczy tylko części 5 przedmiotu zamówienia).
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131952/01 z dnia 2021-07-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi


Powrót