Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu wentylatorów dachowych na budynkach A i B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu wentylatorów dachowych na budynkach A i B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5edaf211-f9a1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142997/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10 09:45
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122882/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostawa i montaż wentylatorów dachowych na budynku A i B Wydzialu farmaceutycznego przy ul. Medycznej 9 Kraków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39)SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 141.2711.37.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 236740,63 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu wentylatorów dachowych na budynkach A i B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu wentylatorów dachowych na budynkach A i B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1 Demontaż wentylatorów dachowych stalowych lub z polichlorku winylu - wentylatory o średnicach otworów ssących 200-250 mm.
1.3.2 Zakup, dostawa i montaż 23 sztuk wentylatorów dachowych stalowych lub z polichlorku winylu, chemoodpornych o wydajności 800 m³/h i sprężu 50 Pa wraz z wyłącznikiem serwisowym.
1.3.3 Zakup, dostawa i montaż 1 sztuki wentylatora dachowego, stalowego lub z polichlorku winylu, chemoodpornego o wydajności 250 m³/h i sprężu 350 Pa wraz z wyłącznikiem serwisowym.
1.3.4 Zakup, dostawa i montaż 3 sztuk wentylatorów dachowych stalowych lub z polichlorku winylu, chemoodpornych o wydajności 400 m³/h i sprężu 400 Pa wraz z wyłącznikiem serwisowym.
1.3.5 Zakup, dostawa i montaż 3 sztuk wentylatorów dachowych stalowych lub z polichlorku winylu, chemoodpornych o wydajności 950 m³/h i sprężu 350 Pa wraz z wyłącznikiem serwisowym.
1.3.6 Zakup, dostawa i montaż 3 sztuki wentylatora dachowego, stalowego lub z polichlorku winylu, chemoodpornego o wydajności 1500 m³/h i sprężu 650 Pa wraz z wyłącznikiem serwisowym.
1.3.7 Zakup, dostawa i montaż (wymiana istniejących) elementów zabezpieczeń prądowych i termicznych silników wentylatorów.
1.3.8 Wykonanie nowych obwodów sterujących pracą wentylatorów bezpośrednio z pomieszczeń z dygestoriami.
1.3.9 Wykonanie nowych przewodów oraz włączników sterujących pracą wentylatorów – zgodnie z załączonym schematem elektrycznym.
1.3.10 Zakup, dostawa i montaż włączników indywidualnych wentylatorów w pomieszczeniach, w których są zamontowane odciągi dygestoryjne.
1.3.11 Zakup, dostawa i montaż dodatkowych układów bezpośredniego sterowania cyfrowego DDC oraz modułów zdalnych PLC (zgodnych z normą IEC611311) z ręcznym zadawaniem stanów, montowanych w skrzynkach rozdzielczych (w budynku A).
1.3.12 Oprogramowanie modułów zdalnych z ich integracją w systemie instalacji wentylacji w budynku, zgodnie z wdrożonym standardem sterowania i wizualizacji w obiekcie. Komunikacja sterownika głównego z poszczególnymi sterownikami piętrowymi oraz modułami rozszerzeń systemu automatyki odbywać się będzie za pośrednictwem dwóch magistrali RS485 po protokole S-Bus.
1.3.13 Sprawdzenie i pomiary elektryczne 33 obwodów zasilających i sygnalizacyjnych.
1.3.14 Montaż drobnych elementów konstrukcji (uchwytów, konsolek, haczyków) na
gotowym podłożu, klejenie na stropie, mocowanie.
1.3.15 Wykonanie i montaż konstrukcji nośnych, montaż ram wsporczych, podstaw dachowych pod wentylatory dachowe.
1.3.16 Wykonanie dokumentacji odbiorowej: karta gwarancyjna, szkice i schematy zainstalowanych urządzeń, instrukcja obsługi, DTR.
1.4 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: realizacja niniejszego zamówienia będzie miała miejsce w budynku Wydziału Farmaceutycznego UJ CM, przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.
1.5 Prace montażowe realizowane będą na dachu budynku A i B (budynki wysokie – ok 25 m wysokości od poziomu terenu). Prace instalacyjne i elektroinstalacyjne wykonywane będą wewnątrz i na zewnątrz (na dachu) budynków.
1.6 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej w skrócie STWiORB), oraz przedmiarze robót, będących integralną częścią SWZ.
1.7 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny
i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest Opis przedmiotu zamówienia oraz STWiORB.
1.8 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, a celem potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z SWZ zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys uproszczony.
1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane, w tym zastosowane materiały i urządzenia zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
1.10 Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
1.11 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
1.12 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP i ppoż.
1.13 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
1.14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1.15 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej na dwa dni robocze przed wyznaczonym dniem na jej podpisanie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej – edytowalnej, rozszerzenie .xml).
1.16 Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia odpowiednio do wskazanego w pkt. 6) SWZ terminu i z uwzględnieniem jego zapisów.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i dokonać jego indywidualnej kalkulacji. Celem potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z SWZ i kompletności oraz prawidłowości wyceny Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia, wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, przedstawione w formie kosztorysu uproszczonego z dołączonym zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ. 7. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie lub na innych terenach lub obiektach Zamawiającego zlokalizowanych w innych obiektach naukowo – dydaktycznych UJ CM zlokalizowanych w Krakowie – Prokocimiu, o wartości do 100 % zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania robót budowlanych, tj.: robót instalacyjnych w tym m.in.: wymiany, modernizacji lub montażu układu sterowania instalacjami wentylacyjnymi w tym: demontażu starych i awaryjnych sterowników; montażu nowych sterowników PLC swobodnie programowalnych typu DDC - układy bezpośredniego sterowania cyfrowego; montażu modułów rozszerzenia działania sterowników; wykonaniu połączeń elektrycznych (odrutowanie) zestawów sterowników; zaprogramowaniu sterowników; wymianie wentylatorów instalacji wentylacyjnej, na elektronicznie komutowane, umożliwiające wdrożenie systemu poprawy efektywności energetycznej i jakości powietrza; montażu systemu filtracji powietrza nawiewanego z filtrem EU13; montażu układu kontroli i regulacji wydajności instalacji wentylacyjnej; sprawdzeniu poprawności działania układów sterujących; przeprowadzeniu szkolenia personelu obsługującego; wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia za wady
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 15) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
2.3.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
2.4.1.1. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
i instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) a także posiadającą co najmniej trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie.
oraz w przypadku realizacji zamówienia - aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa;
2.4.1.2 jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP kat. D i E do 1 kV.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji wyżej wymienionych osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach i specjalnościach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia wymaganych dla określonych funkcji.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj.: między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 220, z późn. zm.) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1117 z późn. zm.).
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące każda swym zakresem wykonanie montażu instalacji wentylacji mechanicznej z zastrzeżeniem, że łączna wartość wykazanych dwóch zamówień w zakresie wykonania montażu instalacji wentylacji mechanicznej była nie mniejsza niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.2 dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
1.3 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
1.4 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
3.2 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3.3 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy, załącznik nr 4 do SWZ,
3.4 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
3.5 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika,
3.6 opis oferowanego przedmiotu zamówienia i kalkulację ceny oferty, czyli kosztorys uproszczony z dołączonym zestawieniem materiałów i urządzeń dla całości zamówienia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.
2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Zgodnie z zapisami ujętymi w pkt 29) SWZ Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt. 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z pkt. 7) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego. W szczególności w § 16
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 10:01
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W celu zapoznania się z miejscem objętym przedmiotem zamówienia, Zamawiający organizuje wizję lokalną w budynku Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie w dniu 18.08.2021r. o godzinie 13:00. Przedstawiciel Zamawiającego będzie czekał na Wykonawców przed głównym wejściem do budynku. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty bezwzględnie jest wymagana obecność w trakcie trwania wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami obowiązującymi w związku z wprowadzeniem stanu epidemii. Zamawiający będzie dostosowywał sposób działania do przepisów obowiązujących w dniu przeprowadzenia wizji lokalnej. Udział w wizji lokalnej jest obligatoryjny, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 226 ust. 1 Pzp odrzuca ofertę jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.