Załącznik opublikowano: 2022-03-23
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Opracowanie przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 13 części zamówienia.
1.3.10 Opracowanie przypadków wirtualnych pacjentów (13 przypadków)
Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.1. Część 1 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – nietrzymanie moczu i stolca, zapobieganie problemom skórnym,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.2. Część 2 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent w podeszłym wieku, z ryzykiem upadku, z problemami z samodzielnością, ryzyko złamania kości udowej,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.3. Część 3 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – dializacyjne zapalenie otrzewnej,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.4. Część 4 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent z obrzękami i nadciśnieniem tętniczym,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.5. Część 5 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent z suchością jamy ustnej,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.6. Część 6 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent z owrzodzeniem w jamie ustnej,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.7. Część 7 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent z przebarwieniem pojedynczego zęba,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.8. Część 8 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent z ubytkami niepróchnicowego pochodzenia,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.9. Część 9 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent ze zmianami na błonie śluzowej pod protezą,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.10. Część 10 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent z brakami zębowymi,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.11. Część 11 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent z niewydolnością serca,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.12. Część 12 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – pacjent z zatorowością płucną,
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania przypadków wirtualnych pacjentów przeznaczonych do wykorzystania przez studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”. Przedmiot zamówienia zostanie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzynastu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzynastu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zamówienie zostało podzielone na 13 Części:
1.3.13. Część 13 - Opracowanie przypadku wirtualnego pacjenta obejmującego przypadek – diagnostyka różnicowa i leczenie ostrych stanów przebiegających z dusznością.
1.4. Zakres usługi:
1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór 13 interaktywnych przypadków typu "wirtualny pacjent".
1.4.2. Wykaz przypadków wirtualnych pacjentów wraz z efektami kształcenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Tematy przypadków są oparte na semiotyce (tzn. charakteryzowane są za pomocą charakterystycznych objawów obserwowanych u pacjenta).
1.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.4. Poziom przypadków wirtualnych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
- II roku I stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 1 – 2,
- I roku II stopnia kierunku pielęgniarstwa dla przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie części 3 – 4,
- V roku kierunku lekarsko-dentystycznego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 5-10,
- V roku kierunku lekarskiego dla przypadków wirtualnego pacjenta określonych w części 11 – 13.
1.4.5. Przypadki są realizowane w narzędziu CASUS (https://krakow.casus.net). Instrukcja korzystania z systemu znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. Każdy przypadek powinien składać się z minimum 10 kart. Zamawiający przedstawia poniżej przykładowe karty (tytuły):
a) pierwsze wrażenie
b) wywiad/pogłębiony wywiad
c) badanie fizykalne
d) diagnostyka laboratoryjna
e) inne badania dodatkowe
f) diagnoza
g) leczenie
h) pielęgnowanie
Wykonawca dopasowuje ww. karty lub tworzy inne w zależności od tematyki opracowywanego przypadku wirtualnego pacjenta w zakresie danej części przedmiotu zamówienia.
1.4.6. W zakresie treści kart:
1.4.6.1. Minimum na połowie kart wymagane są zadania (pytania) do rozwiązania przez studenta. Zalecane jest stosowanie różnych typów pytań. Do każdego z zadań wymagany jest odpowiedni, merytoryczny komentarz eksperta. Mile widziane są odwołania do artykułów naukowych i popularno-naukowych związanych z omawianym przypadkiem,
1.4.6.2. Zaleca się aby karty z danymi nt. pacjenta zawierały dodatkowe załączniki multimedialne z wykonanych badań w postaci zdjęć wyników lub filmów (np. wykonanego USG/zjawisk oddechowych słyszalnych znad pól płucnych pacjenta).
1.4.7. Wykonawca zobowiązuje się do naniesienia poprawek do finalnej wersji wirtualnego pacjenta w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
1.4.8. Gotowy przypadek powinien być zamieszczony w systemie CASUS, a nazwa przypadku powinna być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowo należy dokonać eksportu treści przypadku do postaci dokumentu Microsoft Word wg instrukcji z załącznika nr 12 do SWZ (punkt "Jak wyeksportować treść przypadku?").
1.4.9. Do przypadków w zakresie części 11-13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przygotował mapę myśli procesu rozumowania klinicznego wg załączonej instrukcji (załącznik nr 13 do SWZ) i przekazać ją jako załącznik w wersji papierowej.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak
Część 13 : Tak