Załącznik opublikowano: 2022-06-29
Polska-Kraków: Spektrometry masy
2022/S 123-349106
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa zestawów UHPLC/HRMS, HS-GC/MS, CE/MS w związku z realizacją projektu CTD-CARD, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
1.Dostawa zestawów UHPLC/HRMS,HS-GC/MS,CE/MS w związku z realiz. proj. pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD) w ramach progr. Operacyjnego Inteligentny Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
2.Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze śr. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach progr. Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podst. umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pom. Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a UJ CM.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry tech. i warunki wymagane zaw. Załączniki A,B,C do SWZ.
5.Pozostałe wym. dot. przedm. zam. zawiera SWZ i załączniki,
Dostawa zestawu UHPLC/HRMS – 1 zestaw
Katedra Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, budynek B, piętro 4, pok. 5/24.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawów UHPLC/HRMS, HS-GC/MS, CE/MS w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD) w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, postępowanie nr: 141.2713. 14.2022.
1.1 Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane zawierają Załączniki A, B, C do SWZ, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych oraz przeglądy gwarancyjne. Dostawa musi być do:
część 1:
Katedra Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, budynek B, piętro 4, pok. 5/24.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia/podzespoły, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości zestawów składających się na przedmiot zamówienia:
część 1: Zestaw UHPLC/HRMS – 1 zestaw.
3. zamawiający wymaga dokumentów wskazujących na podjęcie działań zmierzających do ochrony środowiska, przynajmniej dla jednego elementu oferowanego zestawu, np. dokumenty potwierdzające wypełnienie postanowień dyrektywy RoHS lub dyrektywy WEEE (dokumenty te mogą stanowić wspomniane wyżej certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności zawierające odniesienia do wymienionych dyrektyw), certyfikat ISO 14001, certyfikat TCO. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
Termin realizacji zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia, w terminie do 112 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że wskazane jako miejsca dostawy pomieszczenia zostaną wyremontowane przed dostawą przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SWZ.
Dostawa zestawu HS-GC/MS – 1 zestaw
Katedra Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, budynek B, piętro 4, pok. 5/25.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawów UHPLC/HRMS, HS-GC/MS, CE/MS w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD) w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, postępowanie nr: 141.2713. 14.2022.
1.1 Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane zawierają Załączniki A, B, C do SWZ, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych oraz przeglądy gwarancyjne. Dostawa musi być do:
część 2:
Katedra Chemii Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, budynek B, piętro 4, pok. 5/25.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia/podzespoły, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości zestawów składających się na przedmiot zamówienia:
część 2: Zestaw HS-GC/MS – 1 zestaw.
3. zamawiający wymaga dokumentów wskazujących na podjęcie działań zmierzających do ochrony środowiska, przynajmniej dla jednego elementu oferowanego zestawu, np. dokumenty potwierdzające wypełnienie postanowień dyrektywy RoHS lub dyrektywy WEEE (dokumenty te mogą stanowić wspomniane wyżej certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności zawierające odniesienia do wymienionych dyrektyw), certyfikat ISO 14001, certyfikat TCO. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
Termin realizacji zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia, w terminie do 112 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że wskazane jako miejsca dostawy pomieszczenia zostaną wyremontowane przed dostawą przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SWZ.
Dostawa Zestawu CE/MS – 1 zestaw.
Katedra Toksykologii UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, budynek A, piętro 3, pok. 4/22.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawów UHPLC/HRMS, HS-GC/MS, CE/MS w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD) w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, postępowanie nr: 141.2713. 14.2022.
1.1 Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane zawierają Załączniki A, B, C do SWZ, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych oraz przeglądy gwarancyjne. Dostawa musi być do:
część 3:
Katedra Toksykologii UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, budynek A, piętro 3, pok. 4/22.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe urządzenia/podzespoły, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości zestawów składających się na przedmiot zamówienia:
część 3: Zestaw CE/MS – 1 zestaw.
3. zamawiający wymaga dokumentów wskazujących na podjęcie działań zmierzających do ochrony środowiska, przynajmniej dla jednego elementu oferowanego zestawu, np. dokumenty potwierdzające wypełnienie postanowień dyrektywy RoHS lub dyrektywy WEEE (dokumenty te mogą stanowić wspomniane wyżej certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności zawierające odniesienia do wymienionych dyrektyw), certyfikat ISO 14001, certyfikat TCO. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
Termin realizacji zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia, w terminie do 112 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że wskazane jako miejsca dostawy pomieszczenia zostaną wyremontowane przed dostawą przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zapisami SWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zawarte są w pkt 20) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu 01.08.2022r. o godzinie 11:00:00 na komputerze Zamawiającego za pomocą funkcjonalności „Deszyfrowanie” udostępnionej Zamawiającemu w miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
I. 1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
2.Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 125 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), przy czym:
2.1 dla części 1 zamówienia kwotę 90 000,00 PLN,
2.2 dla części 2 zamówienia kwotę 15 000,00 PLN,
2.3 dla części 3 zamówienia kwotę 20 000,00 PLN.
3. pozostałe wymagania dotyczące wadium zostały opisane w pkt.25) SWZ.
II. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dziennik Ustaw z 2022r. poz. 835), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:
2.1 Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; (...)
3. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp (...)
4. Pozostałe zapisy dotyczące podstaw wykluczenia zostały opisane w pkt. 7) SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
III. 3.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1 szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A, B, C do SWZ, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów, funkcji i wyposażenia oraz ich parametrów i warunków z wymaganiami SWZ, jak i zawierający szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny określający elementy, funkcje i wyposażenie oraz parametry i warunki,
3.2 w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo innych równoważnych dokumentów lub oświadczeń, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzających, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim,
3.3 certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, lub dokumenty potwierdzające rozpoczęcie procedury certyfikacji. W przypadku niezakończonej procedury certyfikacji, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności należy dostarczyć najpóźniej wraz z dostawą. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia,
3.4 dokumenty wskazujące na podjęcie działań zmierzających do ochrony środowiska, przynajmniej dla jednego elementu oferowanego zestawu (...)
4. Pozostałe dokumenty wymagane do złożenia wraz z oferta zostały wymienione w pkt. 14) SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
21) Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy, w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim i wszystkie dokumenty przedstawia się
w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego.
4. Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej.
5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo
w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione
w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.
6. Terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego i jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
7. Odwołanie przysługuje na:
7.1 niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy,
7.2 zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,
7.3 zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
9. Odwołanie wnosi się:
9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a),
9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w terminie:
a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).
Pozostałe informacje zawarte w pkt 21) SIWZ.