Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.45.2020 z dnia 09.09.2020r. dla UJ CM.
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5.) Adres zamawiającego:
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.8.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.9.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Nazwa zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.45.2020 z dnia 09.09.2020r. dla UJ CM.
2.2.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b58a476c-1316-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.3.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290631/01
2.4.) Wersja ogłoszenia: 01
2.5.) Data ogłoszenia: 2022-08-03 15:03
2.6.) Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.10.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA III – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
3.2.) Numer referencyjny: 141.2713.20.2022
3.3.) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
3.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
3.5.) Wartość zamówienia: 138011,78 PLN
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej nr 141.2711.45.2020 z dnia 09.09.2020r. pn.: „Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie”, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku 1 do ZiS „Opis przedmiotu zamówienia”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarze robót, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest Opis przedmiotu zamówienia oraz STWiORB.
1.2 Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Jagiellońskim w dniu 16.12.2019 r.
1.3 Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z przepisów ustawy Pzp tj.: określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w STWiORB oraz w opisie przedmiotu zamówienia został zamieszczony opis tych cech.
1.4 Zamawiający zaznacza, iż integralną częścią niniejszego zaproszenia jest dokumentacja postępowania dotycząca zamówienia podstawowego nr 141.2711.45.2020, w szczególności SIWZ z załącznikami i oferta Wykonawcy.
1.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 72 miesięcznej gwarancji jakości i 72 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.6 Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
1.7 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
1.8 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w ZiS i załącznikach do ZiS.
3.10.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
3.11.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 1129 z późn. zm., dalej w skrócie Pzp), w związku z art. 91 ust. 4 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019r. Przepisy wprowadzające ustawę - Pzp (Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 2020 z późn. zm.).
Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego z dnia 24.07.2020r. nr 566193-N-2020 oraz został określony zakres tych robót oraz warunki jego udzielenia (vide: ogłoszenie, SIWZ),zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy:Piotr Moroński P.M. ELEKTRO-MAX, Raciborowice, ul. Pod Akacjami 6, 32-091 Michałowice, wpisanym do CEiDG, NIP: 6792501731, REGON: 120451801,zamówienie zgodne z przedmiotem umowy podstawowej, zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego – umowa podstawowa została zawarta 09.09.2020r. (...)
SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY
5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę:
5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PIOTR MOROŃSKI P.M. ELEKTRO-MAX
5.1.2.) Ulica: ul. Pod Akacjami 6
5.1.3.) Miejscowość: Raciborowice, gm. Michałowice
5.1.4.) Kod pocztowy: 32-091
5.1.5.) Województwo: małopolskie
5.1.6.) Kraj: Polska
SEKCJA VI NFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 12 tygodni, liczonych od dnia zawarcia umowy.
2. Za termin zakończenia zamówienia uważa się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
3. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia.