Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2022-09-26

26/09/2022    S185

Polska-Kraków: Symulatory

2022/S 185-523008

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
Krajowy numer identyfikacyjny: 00000127000040
Adres pocztowy: ul. św. Anny 12
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-008
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Tel.: +48 124332730
Faks: +48 123983701
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

Numer referencyjny: 141.2711.42.2022
II.1.2)Główny kod CPV
34150000 Symulatory
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 295 300.59 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

CIEM CM, ul. Medyczna 7, Kraków, Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, ul. Michałowskiego 12, Kraków, Pracownia Podstaw Opieki Położniczej, ul. Zamoyskiego 58 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 45
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 202 368.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 84
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający

przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa, Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 100
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 7 161.33 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 84
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy

Pzp.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.

 

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa, Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 100
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 12 608.67 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 84
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy

Pzp.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.

 

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

CIEM CM, ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków, Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa, Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 100
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 9 800.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 84
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.

 

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

CIEM CM, ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków, Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa, Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 45
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 39 621.33 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 84
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy

Pzp.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.

 

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa, Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 45
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 6 512.67 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 126
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy

Pzp.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.

 

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum, ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 45
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 5 935.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 84
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy

Pzp.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.

 

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum, ul. Medyczna 7, 30-688 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe / Waga: 55
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 45
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 6 343.26 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 84
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy

Pzp.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

 

Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34150000 Symulatory
39162100 Pomoce dydaktyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Podstaw Opieki Położniczej, Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa, Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Zamoyskiego 58, 30-523 Kraków

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia, postępowanie nr: 141.2711.42.2022.

2. Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe fantomy, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2022 rok, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości fantomów składających się na przedmiot zamówienia:

4.1. część 1: Trenażer do nauki iniekcji dożylnej z automatycznym przepływem krwi + model ramienia z dłonią – 16 szt.,

4.2. część 2: Model do nauki iniekcji, przetoki do hemodializy – 1 szt.,

4.3. część 3: Trenażer – dostępy centralne – 2 szt.,

4.4. część 4: Trenażer – iniekcje śródskórne – 14 szt.,

4.5. część 5: Trenażer – cewnikowanie pęcherza moczowego, kobiety i mężczyzny – 4 szt.,

4.6. część 6: Model do zakładania zgłębnika u dziecka – 1 szt.,

4.7. część 7: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model A) – 3 szt.,

4.8 część 8: Trenażer – badanie gruczołu piersiowego kobiet (model B) – 3 szt.,

4.9 część 9: Symulator ciąży (kamizelka do symulowania osoby w ciąży) – 1 szt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) zawierają Załączniki: A i/lub B i/lub C i/lub D i/lub E i/lub F i/lub G i/lub H i/lub I do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane (jeśli dotyczy) przedmiotu zamówienia, odpowiednio od jednej do dziewięciu części, stanowiące integralną część SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

6.1. Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, uruchomienie (jeśli dotyczy) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad jak i świadczenie usług gwarancyjnych,

6.2. Ilość zgodną z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych dostaw w zakresie części 1, 3, 4, 5, 7 i 8,

6.3. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykonanej dostawy),

6.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przeznaczony do użytkowania lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1344 z późn. zm.),

7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 100
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 4 950.33 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 84
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Zamówienie w zakresie od jednej do dziewięciu części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00- 0006/15-00.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Termin realizacji zamówienia został opisany w pkt 6) SWZ. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dodatkowe podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy

Pzp.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

 

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Zostały opisane w pkt 20) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziewięciu części zamówienia.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/10/2022
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 25/01/2023
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 28/10/2022
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:

 

Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu 28.10.2022r. o godzinie 11:00:00 na komputerze Zamawiającego za pomocą funkcjonalności „Deszyfrowanie” udostępnionej Zamawiającemu w miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie

przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dziennik

Ustaw z 2022r. poz. 835), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:

1 Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014

albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o

którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2 Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o

przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r., poz.

593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu

269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile

została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o

którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3 Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r.

o rachunkowości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 217 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony

w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub

będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w

sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Wykonawca, który należy do którejkolwiek z kategorii podmiotów wymienionych w art. 5k ust. 1 rozporządzenia

833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576, podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia. Zgodnie z treścią art. 5k ust. 1 rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym

rozporządzeniem 2022/576 zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień

publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art.

10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)–e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)–f) i lit.

h)–j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)–e) i lit. g)–i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit.

a)–d), lit. f)–h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:

a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;

b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad

50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu;

c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu,

o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu,

w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w

sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia:

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

3. Postępowanie odwoławcze jest prowadzone w języku polskim i wszystkie dokumenty przedstawia się w języku polskim, a jeżeli zostały sporządzone w języku obcym, strona oraz uczestnik postępowania odwoławczego, który się na nie powołuje, przedstawia ich tłumaczenie na język polski. W uzasadnionych przypadkach Izba może żądać przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski poświadczonego przez tłumacza przysięgłego.

4. Pisma składane w toku postępowania odwoławczego przez strony oraz uczestników postępowania odwoławczego wnosi się z odpisami dla stron oraz uczestników postępowania odwoławczego, jeżeli pisma te składane są w formie pisemnej.

5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.

6. Terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego i jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.

7. Odwołanie przysługuje na:

7.1 niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy,

7.2 zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,

7.3 zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.

8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

9. Odwołanie wnosi się:

9.1 w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:

a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a),

9.2 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w terminie:

a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).

Pozostałe informacje zawarte w pkt 21 SWZ.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/09/2022



Powrót