Załącznik opublikowano: 2017-03-28
Sprawa znak: 141.2711.6.2017
Kraków, dn. 27.03.2017 r .
Nr wew. pisma: 141.2711.6.2017/1
Wg rozdzielnika
ZAPYTANIA I ODPOWIEDZI ORAZ ZMIANY TREŚCI SIWZ I OGŁOSZENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) na sukcesywne dostaw komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 49214-2017 z dnia 22.03.2017r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
Zapytanie nr 1 z dnia 22.03.2017 r.
W warunkach udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazaniem się dostawami sukcesywnymi: dla części pierwszej laptopów a dla części drugiej urządzeń wielofunkcyjnych.
Czy Zamawiający dopuści dostawy jednorazowe o określonych wartościach jako spełniające wymóg?
Odpowiedź nr 1 z dnia 27.03.2017 r.
Tak, Zamawiający dopuszcza dostawy jednorazowe o określonych wartościach jako spełniające wymóg. Jedocześnie Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ w przedmiotowym zakresie.
Zapytanie nr 2 z dnia 22.03.2017 r.
Czy dla części pierwszej Zamawiający dopuści wykazanie się przez Wykonawcę dostawami również komputerów stacjonarnych? Dostawy PC czy notebooków są praktycznie tożsame w wykonaniu.
Odpowiedź nr 2 z dnia 27.03.2017 r.
Nie, dla części pierwszej Zamawiający nie dopuszcza wykazania przez Wykonawcę dostaw komputerów stacjonarnych.
Zapytanie nr 3 z dnia 23.03.2017 r.
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odpowiedź nr 3 z dnia 27.03.2017 r.
Tak, Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Zapytanie nr 4 z dnia 23.03.2017 r.
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
Odpowiedź nr 4 z dnia 27.03.2017 r.
Tak, Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.
Zapytanie nr 5 z dnia 23.03.2017 r.
Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA)?
Odpowiedź nr 5 z dnia 27.03.2017 r.
Tak, wymagamy dokumentu licencyjnego, zawierającego dane dostawcy wraz z danymi licencji na system operacyjny zainstalowany w komputerze.
Zapytanie nr 6 z dnia 23.03.2017 r.
Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania? W jaki sposób będzie przebiegała ta procedura?
Odpowiedź nr 6 z dnia 27.03.2017 r.
Tak. Zainstalowane systemy operacyjne powinny umożliwiać przeprowadzenie ich aktywacji u producenta za pomocą sieci Internet. Dostarczone komputery muszą być zaopatrzone w legalny kod aktywacyjny, zapisany w oprogramowaniu płyty głównej lub na naklejce legalizacyjnej (COA).
Zapytanie nr 7 z dnia 23.03.2017 r.
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania jako elementu procedury odbioru?
Odpowiedź nr 7 z dnia 27.03.2017 r.
Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania jako elementu procedury odbioru.
Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w przedmiotowym postępowaniu:
pkt. 5) ppkt. 1.3 SIWZ na następujące brzmienie:
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też:
W zakresie części I zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące dostawę komputerów przenośnych o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
W zakresie części II zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące dostawę urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
Załącznik F do Formularza oferty na następujące brzmienie:
(…)
W zakresie części I zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące dostawę komputerów przenośnych o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
W zakresie części II zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące dostawę urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
(…)
Załącznik E do Formularza oferty na następujące brzmienie:
(…) Posiadam/y wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień, tzn. że:
W zakresie części I zamówienia:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące dostawę komputerów przenośnych o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
W zakresie części II zamówienia:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące dostawę urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
(…)
pkt. 11) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, ppkt. 1, 3 i 6 SIWZ na następujące brzmienie:
1. Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 245, do dnia 31 marca 2017 r. do godz. 11:00.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 11) 1. SIWZ, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w odniesieniu do ...... części zamówienia, sprawa znak 141.2711.6.2017 - nie otwierać przed dniem 31 marca 2017 r. godz. 11:15.” oraz opatrzyć kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.
6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 31 marca 2017 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246.
Zamawiający informuje, iż powyższe zmiany treści SIWZ stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w ich wyniku zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajdują się: Załączniki E i F do Formularza oferty po zmianach z dnia 27.03.2017 r., uwzględniający dokonane zmiany