Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów budowlanych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.

Załącznik opublikowano: 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85613 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Kraków: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów budowlanych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
 

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 53940 - 2017

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów budowlanych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
141.2711.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów budowlanych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. 1.1 Zakres rzeczowy objęty załącznikiem A do Formularza ofertowego jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku A do Formularza ofertowego ilości zamawianych materiałów budowlanych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego brutto. 1.2 Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości asortymentu objętego przedmiotem umowy i nie zrealizowanie pozostałej części wartości przedmiotu umowy co nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu, przy czym Zamawiający wykorzysta co najmniej 70% wartości umowy w okresie jej trwania. 2.Zakres zamówienia obejmuje, zakup, dostawę do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego materiałów budowlanych na potrzeby obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie oraz do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach UJ CM. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalny standard jakościowy produktów, jak i wzór wyliczenia ceny oferty, zawiera zestawienie tabelaryczne, tj. kalkulacja cenowa stanowiąca załącznik A do Formularza oferty, stanowiąca integralną część SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.6.1 Sukcesywną dostawę materiałów budowlanych partiami, na podstawie składanych zamówień faxem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia UJ CM, poprzedzonych pisemnym zapotrzebowaniem wystawionym przez pracownika Działu Inwestycji, Remontów i Eksploatacji UJ CM Sekcja Eksploatacji, w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ. Dostawa każdego zamówienia winna zostać zrealizowana jednorazowo. 1.6.2 Dostarczenie przez Wykonawcę każdorazowo, zgodnie ze złożonym zamówieniem, materiałów budowlanych własnym transportem (niezależnie od wartości jednorazowo zamówionej partii materiałów) do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM, ul. Kopernika 19 C w Krakowie, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-14:00. 1.6.3 Rozładunek towaru oraz wniesienie w miejsce przeznaczenia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 1.6.4 Zapewnienie bezpiecznego opakowania materiałów budowlanych zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.6.5 Dostawę przedmiotu zamówienia i udzielenie Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi z terminem ważności (przydatności) od dnia następnego po dacie dostawy do Zamawiającego, na okres nie krótszy niż 5/6 okresu ważności określonego przez producenta tych materiałów. Termin gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM przy ul. Kopernika 19 C. 1.6.6 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia, dostarczenia towaru wadliwego lub z ukrytymi wadami fizycznymi, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej partii materiałów budowlanych w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia na piśmie reklamacji przez Zamawiającego. 1.6.7 Wykonawca będzie przyjmował reklamacje bez względu na termin dostawy, jednak nie później, niż przed upływem terminu ważności dostarczonego materiału. Wykonawca wymieni wadliwą ilość materiałów oraz dostarczy wymienione materiały do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM przy ul. Kopernika 19 C. Okres gwarancji wymienionych materiałów liczy się od dnia dokonania odbioru wymienionych materiałów. 1.6.8 Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie Wykonawcy nie dostarczy on w wyznaczonym terminie partii materiałów budowlanych będącej przedmiotem zamówienia, po upływie 7 dni kalendarzowych Zamawiający ma prawo zakupu tej partii we własnym zakresie, a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania wezwania wraz z dowodem zapłaty. 1.6.9 Dostarczone materiały budowlane muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. 2016 poz. 1520) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną (lub równoważny); 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną (lub równoważny); 3) atest PZH (lub równoważny); 4) certyfikat na znak bezpieczeństwa (lub równoważny) lub oświadczenie o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i użytkowania. Wykonawca, na prośbę Zamawiającego będzie dostarczał ww. dokumenty wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 1.6.10 Zakres rzeczowy objęty załącznikiem A do Formularza oferty jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku A do Formularza oferty ilości zamawianych materiałów budowlanych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości asortymentu objętego przedmiotem umowy i nie zrealizowanie pozostałej części do 30% wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. 1.6.11 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji danego materiału wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 1.6.12 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W zakresie asortymentów wymienionych w załączniku A do Formularza oferty, Zamawiający dokonując ich opisu wskazał nazwę handlową, nazwę producenta, tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający będzie miał wątpliwości czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równoważne, Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym będzie musiał udowodnić równoważność oferowanych produktów przedkładając np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizycznych i parametrów materiałów wskazanych w załączniku A do Formularza oferty i materiałów oferowanych. 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie do 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A do Formularza oferty zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania, oraz dla zaoferowanych równoważnych materiałów budowlanych dowody potwierdzające spełnienie przez nie minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
 
II.5) Główny Kod CPV: 44000000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
 
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT99540.08
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GAMMA-BIS Sp. z o.o. Sp. k.,  krgamma@vp.pl,  ul. Biskupińska 26,  30-732 ,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 116551,36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98670,14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133442,70
Waluta: PLN
 
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


 

 


Powrót