Załącznik opublikowano: 2017-06-06
Sprawa znak: 141.2713.11.2017
Nr wewnętrzny pisma: 141.2713.11.2017/1
Kraków, dn. 06.06.2017r.
PYTANIA I PODPOWIEDZI, MODYFIKACJA OGŁOSZENIA
Dotyczy: Ogłoszenia o udzielanym zamówieniu - w postępowaniu z dziedziny nauki na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy odczynników i zestawów do oznaczania ekspresji genów dla Zakładu Immunologii Klinicznej, Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Instytutu Pediatrii Wydziału Lekarskiego UJ CM, dotyczy projektu pt. „Badania aktywności subpopulacji jednojądrzastych komórek krwi obwodowej u chorych z osiową oraz obwodową spondyloartropatią – implikacje patogenetyczne”. Sprawa znak: 141.2713.11.2017
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie 1
Dotyczy treści ogłoszenia, punkt 3, podpunkt 3.4 oraz wzoru umowy, § 3, ustęp 10.
Zamawiający w treści ogłoszenia oraz we wzorze umowy zapisał następujący warunek:
„Zamawiający wymaga dołączenia certyfikatu analizy każdorazowo dla każdej serii produktów, certyfikat analizy ma służyć sprawdzeniu zgodności każdej dostarczonej partii z przedmiotem zamówienia oraz jakości produktu.”
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na korektę w/w zapisu tak by brzmiał:
„Zamawiający wymaga dołączenia certyfikatu analizy każdorazowo dla każdej serii produktów, certyfikat analizy ma służyć sprawdzeniu zgodności każdej dostarczonej partii z przedmiotem zamówienia oraz jakości produktu lub Wykonawca zapewni stały dostęp Zamawiającemu ( 24h, 7 dni w tygodniu ) do certyfikatów analizy na swojej stronie internetowej, a na żądanie Zamawiającego niezwłocznie dostarczy drogą emailową lub w formie wydrukowanej.“
Odpowiedź 1
Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na zmianę w/w zapisu tak by brzmiał :
„Zamawiający wymaga dołączenia certyfikatu analizy każdorazowo dla każdej serii produktów, certyfikat analizy ma służyć sprawdzeniu zgodności każdej dostarczonej partii z przedmiotem zamówienia oraz jakości produktu lub Wykonawca zapewni stały dostęp Zamawiającemu ( 24h, 7 dni w tygodniu ) do certyfikatów analizy na swojej stronie internetowej, a na żądanie Zamawiającego niezwłocznie dostarczy drogą emailową lub w formie wydrukowanej.“
W tym zakresie Zamawiający stosownie modyfikuje pkt 3) ppkt 3.4 Ogłoszenia oraz wzór umowy,
§ 3, ustęp 10.
Pytanie 2
Dotyczy treści ogłoszenia, punkt 3, podpunkt 3.9 oraz wzoru umowy, § 3, ustęp 9.
Zamawiający w treści ogłoszenia oraz we wzorze umowy zapisał następujący warunek:
„Wymagana jest czytelna nazwa, warunki przechowywania oraz termin ważności na każdym opakowaniu lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności przedmiotu umowy, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na korektę w/w zapisu tak by brzmiał:
„Wymagana jest czytelna nazwa, warunki przechowywania oraz termin ważności na każdym opakowaniu a w przypadku braku informacji dotyczącej terminu ważności na opakowaniu zostaje przyjęty 9 miesięczny termin ważności licząc od daty dostawy lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności przedmiotu umowy, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego“
Odpowiedź 2
Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na zmianę w/w zapisu tak by brzmiał:
„Wymagana jest czytelna nazwa, warunki przechowywania oraz termin ważności na każdym opakowaniu a w przypadku braku informacji dotyczącej terminu ważności na opakowaniu zostaje przyjęty 9 miesięczny termin ważności licząc od daty dostawy.
W tym zakresie Zamawiający stosownie modyfikuje pkt 3) ppkt 3.9 Ogłoszenia oraz wzór umowy,
§ 3, ustęp 9.
Pytanie 3
Dotyczy wzoru umowy, § 3, ustęp 2.
Zamawiający zapisał:
„Dostawy przedmiotu umowy będą realizowane w zależności od potrzeb, na pisemne zamówienie Zamawiającego, przekazane faksem (nr faxu ………..) lub drogą elektroniczną (adres: e-mail…….).”
Uprzejmie prosimy o korektę w/w zapisu tak by brzmiał:
„Dostawy przedmiotu umowy będą realizowane w zależności od potrzeb, na pisemne zamówienie Zamawiającego, przekazane faksem (nr faxu ………..), lub drogą elektroniczną (adres: e-mail…….) lub poprzez składanie zamówień na platformie internetowej Wykonawcy przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę .”
Odpowiedź 3
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na zmianę zapisów wzoru umowy.
Pytanie 4
Dotyczy wzoru umowy, §4.
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na uzupełnienie w/w paragrafu umowy o następujący zapis?
„Zamawiający dopuszcza dostarczanie e-faktur drogą elektroniczną na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.”
Odpowiedź 4
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na zmianę zapisów wzoru umowy.
Pytanie 5
Dotyczy wzoru umowy, § 7, ustęp 3, podpunkt a).
Zamawiający zapisał:
„Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
a) za niedostarczenie partii przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 6 lub dostarczenie partii przedmiotu umowy niezgodnie z zamówieniem, o którym mowa w § 3 ust. 2, a także za nie dostarczenie brakującej, spełniającej wymagania lub wolnej od wad partii przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 13 lub z krótszym terminem ważności niż termin, o którym mowa w § 3 ust. 14, w wysokości 1% wynagrodzenia umownego brutto za daną partię za każdy dzień opóźnienia”
Uprzejmie prosimy o korektę tego zapisu tak by brzmiał:
„Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
Odpowiedź 5
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na zmianę zapisów wzoru umowy.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi oraz modyfikacje stanowią integralną część Ogłoszenia, niemniej nie zachodzi konieczność przedłużenia terminów składania i otwarcia ofert. Miejsce i termin składania ofert pozostaje bez zmian.
Ponadto Zamawiający informuje, iż na stronie internetowej: www.dzp.cmuj.krakow.pl/index.php/dzp/postepowania_ponizej zamieszczono ujednolicony tekst Ogłoszenia, uwzględniający dokonane w wyniku udzielonych odpowiedzi zmiany . Jednocześnie Zamawiający informuje, iż załącznik A pozostaje bez zmian.