Załącznik opublikowano: 2017-07-03
Sprawa znak: 141.2711.32.2017
Nr wew. pisma: 141.2711.32.2017/2
Kraków, dn. 03.07.2017 r.
PYTANIA i ODPOWIEDZI, MODYFIKACJA SIWZ ORAZ ZMIANA OGŁOSZENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) na Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi ochrony fizycznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz usługi ochrony mienia na terenie Zespołu Domów Studenckich w Prokocimiu (w skład, którego wchodzą budynki A, B, C i D) zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Badurskiego 13, 15, 17 i 19 wraz z prowadzącymi do nich ciągami komunikacyjnymi tj.: ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do Zespołu Domów Studenckich, ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do Biblioteki Medycznej (ul. Medyczna do ul. Kostaneckiego, wzdłuż ogrodów Wydziału Farmaceutycznego) oraz ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do wejścia głównego Obiektu Dydaktycznego Wydziału Farmaceutycznego (wzdłuż ogrodów Wydziału Farmaceutycznego i ulicy Medycznej) ogłoszone w dniu 28.06.2017 r., pod numerem 538919-N-2017.
Pytanie 1
Prosimy o informację ilu obecnie pracowników ochrony patroluje teren objęty zadaniem na jednej zmianie?
Odpowiedź:
Obecnie na jednej zmianie teren objęty przedmiotem zamówienia patroluje 2 pracowników.
Pytanie 2
Czy pracownicy ochrony mają w wymienionych budynkach studenckich pomieszczenia służbowe?
Odpowiedź:
Nie, pracownicy nie mają w budynkach pomieszczenia służbowego.
Pytanie 3
Czy pracownicy ochrony pełnią ochronę tylko na zewnątrz terenu poprzez obchód, czy również w wymienionych budynkach?
Odpowiedź:
Pracownicy ochrony pełnią ochronę poprzez obchód tylko na zewnątrz terenu, wewnątrz interweniują na wezwanie.
Pytanie 4
Czy teren jest ogrodzony?
Odpowiedź:
Teren Zespołu Domów Studenckich jest ogrodzony.
Pytanie 5
W załączniku nr 1 do umowy – SOPZ, Zamawiający wskazuje, iż obiekt jest monitorowany, czy pracownicy ochrony mają dostęp do podglądu monitorującego? Czy to również wchodzi w zakres ich obowiązków?
Odpowiedź:
Nie, pracownicy ochrony nie maja dostępu do zapisu monitoringu, nie wchodzi to w zakres ich obowiązków.
Pytanie 6
Ile w ciągu miesiąca Zamawiający odnotował podjazdów grup interwencyjnych na wezwanie pracowników? W którym miesiącu było ich najwięcej? Proszę podać maksymalną ilość podjazdów na wezwanie.
Odpowiedź:
W okresie ostatniego roku nie było żadnych wezwań grup interwencyjnych przez pracowników ochrony.
Pytanie 7
Jaka jest średnia ilość studentów zamieszkująca poszczególne domy studenckie?
Odpowiedź:
Średnia liczba studentów w okresie roku akademickiego 2016/17 wyniosła:
budynek A - 250
budynek B – 120
budynek C – wyłączony z użytku
budynek D – niezamieszkiwany przez studentów
Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.
pkt. 11) ppkt. 1, 3 oraz 6 SIWZ na następujące brzmienie:
1. Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 244, do dnia 6 lipca 2017 r. do godz. 11:00. (…)
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 11) 1. SIWZ, która będzie posiadać następujące oznaczenia:
„Oferta w postępowaniu prowadzonym pn.: „Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi ochrony fizycznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, Sprawa znak: 141.2711.32.2017 - nie otwierać przed dniem 6 lipca 2017 r. godz. 11. 15” oraz opatrzyć kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy
(…)
6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 6 lipca 2017 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 244.
Powyższe pytania i odpowiedzi oraz modyfikacja SIWZ stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz powoduje zmianę ogłoszenia o zamówieniu. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.