Załącznik opublikowano: 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112836 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Nazwa projektu lub programu
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Szalki |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4276.00
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie Labo-Mix Spółka jawna Krystyna Skałka, Andrzej Wencław, biuro@labomix.com.pl, ul. Łąkowa 3/5, 90-562, Łódź, kraj/woj. łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 3607.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3607.20 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10686.98 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pipety Serologiczne |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 5 gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE ODRZUCENIA OFERT ZŁOŻONYCH W CZĘŚCI 5 ZAMÓWIENIA: 1)Oferta Nr 5 Firmy Labo-Mix Sp.J.;K.Skałka, A.Wencław; ul. Łąkowa 3/5; 90-562 Łódź została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający w dniu 04.07.2017 pismem o numerze 141.2711.41.2017/21 wezwał firmę Labo-Mix do złożenia stosownych wyjaśnień dotyczących informacji zawartych w treści oferty, a związanych z oferowanym przedmiotem zamówienia, poprzez jednoznaczne podanie nazwy producenta pipet o numerze katalogowym 515.25 wskazanym w ofercie w załączniku E do formularza oferty w poz. 3. W odpowiedzi na wezwanie Firma Labo-Mix w dniu 05.07.2017 wyjaśnia, iż producentem w/w pipet jest firma LP Italiana, natomiast nie wskazała numeru katalogowego tego produktu. Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia strony internetowej producenta LP Italiana stwierdził, iż pod wskazanym przez Firmę Labo-Mix w ofercie numerem katalogowym 515.25 nie ma produktu spełniającego wymogi siwz Zamawiającego a także iż producent ten nie posiada w swojej ofercie produktu o tym numerze katalogowym. Zamawiający zauważa również, iż pipety serologiczne producenta LP Italiana posiadają numer katalogowy 162510. W związku z powyższym treść oferty w pozycji 3 (w załączniku E do Formularza oferty) w zakresie części 5 stoi w sprzeczności z wyjaśnieniami Wykonawcy i nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego w zakresie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Oferta Nr 6 Firmy Sarstedt Sp. z o.o.; ul. Warszawska 25; Blizne Łaszczyńskiego; 05-082 Stare Babice została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w załączniku E do Formularza oferty (w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia) w pozycji 3 zaoferował produkt niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. W pozycji 3 Zamawiający wymagał pipet serologicznych z podziałką co 0,1 ml natomiast Wykonawca zaoferował pipety posiadające podziałkę co 0,2 ml. W związku z powyższym zaoferowane w pozycji 3 (w załączniku E do Formularza oferty) w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia pipety nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji dlatego też odrzucenie oferty w oparciu o powołaną podstawę prawną jest w pełni zasadne. 3)Oferta Nr 7 Firmy CytoGen-Polska Sp. z.o.o.; ul. S. Kuropatwińskiej 2; 95-100 Zgierz została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w załączniku E do Formularza oferty (w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia) w pozycji 3 zaoferował produkt niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. W pozycji 3 Zamawiający wymagał pipet serologicznych z podziałką co 0,1 ml natomiast Wykonawca zaoferował pipety posiadające podziałkę co 0,2 ml. W związku z powyższym zaoferowane w pozycji 3 (w załączniku E do Formularza oferty) w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia pipety nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji dlatego też odrzucenie oferty w oparciu o powołaną podstawę prawną jest w pełni zasadne. 4)Oferta Nr 9 Firmy Biokom Systems M.Sidor Sp.J.; ul. Wspólna 3; 05-090 Janki została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w załączniku E do Formularza oferty (w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia) w pozycji 3 zaoferował produkt niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. W pozycji 3 Zamawiający wymagał pipet serologicznych z podziałką co 0,1 ml natomiast Wykonawca zaoferował w pipety posiadające podziałkę co 0,2 ml. W związku z powyższym zaoferowane w pozycji 3 (w załączniku E do Formularza oferty) w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia pipety nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji dlatego też odrzucenie oferty w oparciu o powołaną podstawę prawną jest w pełni zasadne. 5)Oferta Nr 11 Firmy Smartlab S.C.; ul. Jana Pawła II 67, Zelków; 32-083 Bolechowice została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w załączniku E do Formularza oferty (w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia) w pozycji 3 zaoferował produkt niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. W pozycji 3 Zamawiający wymagał pipet serologicznych z podziałką co 0,1 ml natomiast Wykonawca zaoferował pipety posiadające podziałkę co 0,2 ml. W związku z powyższym zaoferowane w pozycji 3 (w załączniku E do Formularza oferty) w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia pipety nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji dlatego też odrzucenie oferty w oparciu o powołaną podstawę prawną jest w pełni zasadne. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14679.23
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Butelki |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7838.56
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie Immunogen Polska Sp. z o.o., janina_kedzior@immunogen.pl, ul. Bernardyńska 16B lok.104, 02-904, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 8364.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8364.00 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12082.51 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Końcowki |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106013.48
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie Biokom Systems M.Sidor Spółka Jawna, info@biokom.com.pl, ul. Wspólna 3, 05-090, Janki, kraj/woj. mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 40938,83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40938,83 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183735.45 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Probówki |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT78026.90
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie Smartlab S.C. Izabela Bereza -Smagacz, Paulina Komorowska, office@smart-lab.com.pl, ul. Jana Pawła II nr 67, 32-082, Zelków, kraj/woj. małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 50862.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50862.75 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50862.75 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |