Załącznik opublikowano: 2017-08-18
18.08.2017
1/5
Ogłoszenie nr 500014787-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: świadczenie usług ubezpieczenia: posiadania
mienia; odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzania działalności; komunikacyjnego;
kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530317
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000345-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul.
Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail
dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług ubezpieczenia: posiadania mienia; odpowiedzialności cywilnej z tytułu
prowadzania działalności; komunikacyjnego; kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży
służbowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.28.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w celu świadczenia
usług ubezpieczenia: - posiadania mienia; - odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzania
działalności - komunikacyjnego; - kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży
służbowych; - następstw nieszczęśliwych wypadków Zamówienie zostało podzielone na 5
części. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty
musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań, przy czym niedopuszczalnym
jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 3. Wykonawca
18.08.2017
2/5
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk
losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń
powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę na
innym dokumencie o tożsamej treści. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie
dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 5. Oznaczenie przedmiotu
zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66510000-8 usługi
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6. Rodzaj zamówienia – usługa. 7. Warunki
realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
8. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący
podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny
jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cmuj.
krakow.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 116712.00
Waluta zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. oddział w Krakowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Basztowa 1/5
Kod pocztowy: 31-134
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
18.08.2017
3/5
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA
DZIAŁALNOŚCI ORAZ POSIADANIA MIENIA
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ
UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 94177,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94177,60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125 077,64 zł
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub
podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 42000.00
Waluta zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chmielna 85/87
Kod pocztowy: 00-805
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ
UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
18.08.2017
4/5
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie
zagranicznych podróży służbowych
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych
Wypadków
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28 000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28 000,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28 000,00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub
podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W zakresie części IV zamówienia wpłynęła 1 oferta Wykonawcy InterRisk Towarzystwo
Ubezpieczeń S. A. Vienna Insurance Group Oddział w Krakowie z ceną oferty brutto 61 710,10 zł.
Tymczasem Zamawiający przed otwarciem ofert wskazał, iż na realizację części IV przedmiotu
zamówienia przeznaczył kwotę brutto 45 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
do ceny oferty Wykonawcy, w związku z czym unieważnił przedmiotowe postępowanie w tym
zakresie na podstawie dyspozycji art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 50000.00
Waluta zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 1. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. Oddział w Krakowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Basztowa 1/5
18.08.2017
5/5
Kod pocztowy: 31-134
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ
UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 47700,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47700,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47700,00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub
podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ
OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.