Załącznik do ogłoszenia


Świadczenie usług ubezpieczenia: posiadania mienia; odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzania działalności; komunikacyjnego; kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych. Sprawa znak: 141.2711.28.2017

Załącznik opublikowano: 2017-08-18

18.08.2017

1/5

Ogłoszenie nr 500014787-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: świadczenie usług ubezpieczenia: posiadania

mienia; odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzania działalności; komunikacyjnego;

kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak

Numer ogłoszenia: 530317

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak

Numer ogłoszenia: 500000345-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul.

Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail

dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.

Adres strony internetowej (url): https://dzp.cm-uj.krakow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług ubezpieczenia: posiadania mienia; odpowiedzialności cywilnej z tytułu

prowadzania działalności; komunikacyjnego; kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży

służbowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

141.2711.28.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa

innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty

budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w celu świadczenia

usług ubezpieczenia: - posiadania mienia; - odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzania

działalności - komunikacyjnego; - kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży

służbowych; - następstw nieszczęśliwych wypadków Zamówienie zostało podzielone na 5

części. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty

musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań, przy czym niedopuszczalnym

jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 3. Wykonawca

18.08.2017

2/5

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk

losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń

powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę na

innym dokumencie o tożsamej treści. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie

dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 5. Oznaczenie przedmiotu

zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66510000-8 usługi

ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6. Rodzaj zamówienia – usługa. 7. Warunki

realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

8. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący

podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny

jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cmuj.

krakow.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:

Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116712.00

Waluta zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:

0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. oddział w Krakowie

Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Basztowa 1/5

Kod pocztowy: 31-134

Miejscowość: Kraków

Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

18.08.2017

3/5

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA

DZIAŁALNOŚCI ORAZ POSIADANIA MIENIA

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ

UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94177,60

Oferta z najniższą ceną/kosztem 94177,60

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125 077,64 zł

Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia

podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub

podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42000.00

Waluta zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:

0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A

Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Chmielna 85/87

Kod pocztowy: 00-805

Miejscowość: Warszawa

Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ

UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

18.08.2017

4/5

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie

zagranicznych podróży służbowych

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych

Wypadków

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28 000,00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 28 000,00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28 000,00

Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia

podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub

podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie części IV zamówienia wpłynęła 1 oferta Wykonawcy InterRisk Towarzystwo

Ubezpieczeń S. A. Vienna Insurance Group Oddział w Krakowie z ceną oferty brutto 61 710,10 zł.

Tymczasem Zamawiający przed otwarciem ofert wskazał, iż na realizację części IV przedmiotu

zamówienia przeznaczył kwotę brutto 45 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

do ceny oferty Wykonawcy, w związku z czym unieważnił przedmiotowe postępowanie w tym

zakresie na podstawie dyspozycji art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000.00

Waluta zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:

0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: 1. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. Oddział w Krakowie

Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Basztowa 1/5

18.08.2017

5/5

Kod pocztowy: 31-134

Miejscowość: Kraków

Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ

UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47700,00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 47700,00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47700,00

Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia

podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub

podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ

OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego

udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót