II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi ochrony fizycznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz usługi ochrony mienia na terenie Zespołu Domów Studenckich w Prokocimiu (w skład, którego wchodzą budynki A, B, C i D) zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Badurskiego 13, 15, 17 i 19 wraz z prowadzącymi do nich ciągami komunikacyjnymi tj.: ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do Zespołu Domów Studenckich, ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do Biblioteki Medycznej (ul. Medyczna do ul. Kostaneckiego, wzdłuż ogrodów Wydziału Farmaceutycznego) oraz ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do wejścia głównego Obiektu Dydaktycznego Wydziału Farmaceutycznego (wzdłuż ogrodów Wydziału Farmaceutycznego i ulicy Medycznej).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.32.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi ochrony fizycznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz usługi ochrony mienia na terenie Zespołu Domów Studenckich w Prokocimiu (w skład, którego wchodzą budynki A, B, C i D) zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Badurskiego 13, 15, 17 i 19 wraz z prowadzącymi do nich ciągami komunikacyjnymi tj.: ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do Zespołu Domów Studenckich, ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do Biblioteki Medycznej (ul. Medyczna do ul. Kostaneckiego, wzdłuż ogrodów Wydziału Farmaceutycznego) oraz ciągiem komunikacyjnym od bramki Hipermarketu Tesco do wejścia głównego Obiektu Dydaktycznego Wydziału Farmaceutycznego (wzdłuż ogrodów Wydziału Farmaceutycznego i ulicy Medycznej). 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiący integralną część SIWZ. 1.2 Zamówienie obejmuje wykonywanie usług ochrony fizycznej przy pomocy sprzętu, urządzeń, narzędzi Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią liczbę osób do świadczenia usługi w zakresie ochrony gwarantującą należyte wykonanie przedmiotu zamówienia (minimum 4 kwalifikowanych pracowników ochrony). 1.3 Patrolowanie terenu objętego przedmiotem umowy powinno być wykonywane przez taką liczbę pracowników, która zapewnia należyte wykonanie usługi. Liczba ta nie może być mniejsza niż dwóch pracowników wykonujących pracę równocześnie. 1.4 Wykonawca zapewni pracownikom ochrony jednolite i estetyczne umundurowanie, odpowiednio do warunków atmosferycznych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Pracownicy Wykonawcy w czasie realizacji zadań muszą nosić w sposób widoczny identyfikatory z nazwą firmy oraz z danymi personalnymi pracownika oraz powinni być wyposażeni w środki łączności radiowej, latarki, zestawy pierwszej pomocy i inne akcesoria niezbędne do wykonywania zadania. Usługa powinna być realizowana przy użyciu oznakowanego samochodu. 1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany każdego z pracowników Wykonawcy, który przez swoje zachowanie i jakość wykonanej pracy dał powód do uzasadnionych uwag i skarg. 1.6 Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu wykazu numerów telefonów komórkowych osób wykonujących umowę oraz aktualizowanie przedmiotowego wykazu po każdorazowej zmianie numerów telefonów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4