Załącznik opublikowano: 2017-09-05
Sprawa znak: 141.2711.48.2017
Nr wew. pisma 141.2711.48.2017/3
Do wszystkich Wykonawców
PYTANIA I ODOWIEDZI, WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT.
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu
o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), na wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na termomodernizacji budynków Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum zlokalizowanych przy ul. Czystej 18 oraz przy ul. Medycznej 9 w Krakowie. Zamówienie finansowane jest ze środków własnych UJ CM oraz dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, oś priorytetowa I– Zmniejszenie emisyjności gospodarki, poddziałanie 1.3.1 – Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0095/16-00 z dnia 31.03.2017 r., projektu pn.: „Termomodernizacja budynków Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych przy ul. Czystej 18 i ul. Medycznej 9 w Krakowie”, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w BZP nr 573789-N-2017 z dnia 2017-08-21 r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że
w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela poniżej odpowiedzi:
PYTANIE NR 1 z dnia 05.09.2017r.:
Zwracamy się z wnioskiem o zmianę terminu składania ofert na 11.09.2017. Swoją prośbę motywujemy faktem, iż od piątku (01.09.2017) nie jest możliwe pobranie dokumentacji z serwera zamawiającego aby móc sporządzić rzetelną ofertę. Ponadto brak możliwości zapoznania się z dokumentacją przetargową zaprzecza zasadom zdrowej konkurencji. W związku z tym wnosimy jak na wstępie oraz prosimy o poprawienie plików aby możliwe było pobranie dokumentacji.
PYTANIE NR 2 z dnia 05.09.2017r.:
Odnośnie przetargu niegraniczonego , sprawa znak 141.2711.48.2017, - brak możliwości otwarcia dokumentacji projektowej - błąd na stronie, proszę o informację w jakim czasie będzie możliwość wglądu do dokumentacji przetargowej?
ODPOWIEDŹ na pytanie nr 1 i nr 2 :
Zamawiający informuje, że zmienia termin składania i otwarcia ofert na dzień 11 września 2017 r. oraz informuje, iż od dnia dzisiejszego, tj. 05.09.2017 r. możliwe jest pobranie dokumentacji projektowej ze strony internetowej. Wyjaśniamy, iż problemy z pobraniem powyższej dokumentacji spowodowane były awarią systemu informatycznego Zamawiającego.
Zamawiający informuje, iż powyższa zmiana treści SIWZ stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w jej wyniku zmieniono ogłoszenie o zamówieniu. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Zamawiający zawiadamia, iż termin składania i otwarcia ofert ulega zmianie na dzień 11 września 2017r. przy czym godzina składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.