Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.46.2017

Załącznik opublikowano: 2017-09-15

Ogłoszenie nr 500029018-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564796-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500009981-N-2017; 500012327-N-2017

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny  12, 31-008   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.46.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. 1.2 Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.3 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K do formularza oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 30% całkowitej kwoty umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych asortymentów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w załącznikach A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto. 1.4 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę jednorazowych i zużywalnych materiałów (wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. 1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawierają kalkulacje cenowe tj. załączniki A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. 1.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.8 Zakres realizacji i sposobu wykonania zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia: 1.8.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: - za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00. 1.8.2 Realizacja każdej partii zamówienia w zależności od zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia * warunek dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. 1.8.3 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres oraz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego przy składaniu danego zamówienia, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia w tym dla jednostek: a) Pracownia Podstaw Opieki Położniczej, ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków b) Zakład Dydaktyki Medycznej, ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków c) Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków 1.8.4 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. (Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu Zaopatrzenia, Sekcja Zakupów która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.) 1.8.5 Oznakowanie dostarczanych produktów w sposób czytelny nazwą, terminem ważności przedmiotu zamówienia na każdym opakowaniu pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 1.8.6 Dostarczenie każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż ½ terminu ważności określonego przez producenta. tego przedmiotu zamówienia za wyjątkiem produktów wskazanego w części 5 (załącznik E do Formularza oferty) – Baterie alkaliczne – data przydatności: min. 2 lata od określonego terminu dostawy. 1.8.7 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.8.8 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.9 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego odpowiednio od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. 1.10 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę na ich odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego odpowiednio od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.11 Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie jako przykład wyrobu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę wyrób równoważny będzie spełniał minimum wymogów jakie oczekuje Zamawiający tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SIWZ. Asortyment zaproponowany, jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego co należy udokumentować w sposób nie budzący żadnych wątpliwości. W przypadku zaoferowania produktu wzorcowego w zakresie części 7 w pozycji 1 i 2, Zamawiający nie wymaga dołączenia wyżej wymienionych dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego. 1.12 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzające spełnienie minimalnej jakości produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia., (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca może złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia 3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia. 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141000-3
 
Dodatkowe kody CPV: 33141200-2, 33141300-3, 33141220-8, 33194200-8, 33141411-4, 33140000-3, 33100000-1, 34928480-6, 18424300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UJ CM w Krakowie, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie cz. 2 przed. zam., gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE: Oferta firmy TUTTOMED FARMACJA Sp. z o.o., os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań została odrzucona w zakresie cz. 2 przedmiotu zamówienia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Zamawiający w załączniku B do Formularza oferty – Szczegółowy opis przed. zam. wraz z kalkulacją ceny oferty – cz. 2, w poz. 34: „Cewnik Foleya CH14/30ml” wymagał, aby zaoferowany cewnik spełniał parametry: cewnik urologiczny, pojemność 30 ml, średnica 14 CH, cewnik silikonowy, jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, cewnik dwudrożny, niepirogenny, nietoksyczny. Zamawiający pismem z dnia 04.09.2017 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów w zakresie cz. 2 dla poz. 34 tj. katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzających spełnienie minimalnej jakości produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przed. zam., (wskazujących w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, nr kat., charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca mógł złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przed. zam.). Wykonawca w dniu 06.09.2017r. uzupełnił wymagane dokumenty w zakresie cz. 2 dla poz. 34 „Cewnik Foleya CH14/30ml”, z których wynika, że zaoferowany cewnik jest wykonany z lateksu pokryty silikonem, zaś Zamawiający wymagał cewnika wykonanego z silikonu. Oferta firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice została odrzucona w zakresie cz. 2 przed. zam. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Zamawiający w załączniku B do Formularza oferty – Szczegółowy opis przed. zam. wraz z kalkulacją ceny oferty – cz. 2, w poz. 34: „Cewnik Foleya CH14/30ml” wymagał, aby zaoferowany cewnik spełniał parametry: cewnik urologiczny, pojemność 30 ml, średnica 14 CH, cewnik silikonowy, jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, cewnik dwudrożny, niepirogenny, nietoksyczny. Wykonawca w swojej ofercie, w zakresie cz. 2 w poz. 34 zaoferował cewnik Foley / CFNL – 2D-16-30-L producenta Zarys, o rozmiarze CH16, który jest wykonany z lateksu pokryty silikonem, zaś Zamawiający wymagał cewnika wykonanego z silikonu, o rozmiarze CH14. Oferta firmy SIS-MED Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok. 1, 93-613 Łódź została odrzucona w zakresie cz. 2 przedmiotu zamówienia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Zamawiający w załączniku B do Formularza oferty – Szczegółowy opis przed. zam. wraz z kalkulacją ceny oferty – cz. 2, w poz. 34: „Cewnik Foleya CH14/30ml” wymagał, aby zaoferowany cewnik spełniał parametry: cewnik urologiczny, pojemność 30 ml, średnica 14 CH, cewnik silikonowy, jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, cewnik dwudrożny, niepirogenny, nietoksyczny. Wykonawca w swojej ofercie w zakresie cz. 2 w poz. 34 zaoferował cewnik Foleya CH14/30ml, producenta Zarys, który jest wykonany z lateksu pokryty silikonem, zaś Zamawiający wymagał cewnika wykonanego z silikonu. Oferta firmy Hurtownia Medyczna MEDIMIX S.C., ul. 11 Listopada 37, 38-300 Gorlice została odrzucona w zakresie cz. 2 przed. zam. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. 1)Zamawiający w załączniku B do Formularza oferty – Szczegółowy opis przed. zam. wraz z kalkulacją ceny oferty – cz. 2, w poz. 34: „Cewnik Foleya CH14/30ml” wymagał, aby zaoferowany cewnik spełniał parametry: cewnik urologiczny, pojemność 30 ml, średnica 14 CH, cewnik silikonowy, jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, cewnik dwudrożny, niepirogenny, nietoksyczny. Wykonawca w swojej ofercie w zakresie cz. 2 w poz. 34 zaoferował cewnik „RUSCH AMBERSILIKONE TREATED” producenta Teleflex Medical, który jest wykonany z lateksu pokryty silikonem, zaś Zamawiający wymagał cewnika wykonanego z silikonu. 2)Zamawiający w załączniku B do Formularza oferty – Szczegółowy opis przed. zam. wraz z kalkulacją ceny oferty – cz. 2, wymagał, aby Wykonawca podał w kolumnie „e” – nazwę oferowanego produktu, typ/ model/ symbol oraz w kolumnie „f” – producenta oferowanego produktu. Wykonawca w swojej ofercie w zakresie cz. 2 w poz.: 11, 24, 25, 26, 27, 33 nie podał w kolumnie „e” – nazwy oferowane produkty, typu/ modelu/ symbolu oraz nie wypełnił kolumny „f” – nie podał producenta oferowanego produktu.
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.




Powrót