Załącznik opublikowano: 2017-09-25
Ogłoszenie nr 500033241-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi w zakresie obsługi logistycznej oraz rekrutacji pacjentów symulowanych do udziału w zajęciach dydaktycznych oraz egzaminach prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567700-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi w zakresie obsługi logistycznej oraz rekrutacji pacjentów symulowanych do udziału w zajęciach dydaktycznych oraz egzaminach prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.47.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi w zakresie obsługi logistycznej oraz rekrutacji pacjentów symulowanych do udziału w zajęciach dydaktycznych oraz egzaminach prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 Zadania, niemniej Zamawiający podkreśla, iż nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamówienie w zakresie zadania 1 i 2 realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania 1 – 4: 4.1 Zadanie 1: 4.1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji oraz zapewnieniu udziału osób w ćwiczeniach oraz egzaminach w charakterze symulowanych pacjentów (zwanych dalej Pacjentami). 4.1.2Pacjenci będą uczestniczyć w ćwiczeniach oraz egzaminach podczas zajęć ze studentami UJ CM: w prostych scenkach relacji „lekarz – pacjent” (zbieranie wywiadu, przekazywanie informacji), w scenkach podczas ćwiczeń w pracowni umiejętności pielęgniarskich lub badaniom fizykalnym (w przypadku badania fizykalnego może być konieczne rozebranie się Pacjenta do bielizny oraz zgoda na poddanie się takiemu badaniu). 4.1.3 Pacjenci muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz mieć wykształcenie minimum średnie. 4.1.4 Maksymalna ilość godzin pracy Pacjentów w okresie realizacji umowy to 2500 godzin akademickich (1 godzina akademicka = 45’) 4.1.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 10 Pacjentów, w tym minimum 4 kobiety i 4 mężczyzn. 4.2 Zadanie 2: 4.2.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji oraz zapewnieniu udziału osób w ćwiczeniach oraz egzaminach z przygotowaniem i doświadczeniem aktorskim w charakterze symulowanych pacjentów (zwanych dalej Aktorami). 4.2.2 Aktorzy będą odgrywać rolę pacjenta (w tym mowę ciała, emocje, itp.) umożliwiając studentom przećwiczenie w warunkach symulowanych umiejętności np. związanych z przekazywaniem niepomyślnych wiadomości lub postępowania z tzw. „trudnym pacjentem”. 4.2.3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 6 Aktorów, w tym minimum 2 kobiety i 2 mężczyzn. 4.2.4 Aktorzy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać: - pełną zdolność do czynności prawnych, - wykształcenie minimum średnie, -minimum 80 godzin doświadczenia w zakresie odgrywania scenek dotyczących komunikacji w dowolnej dziedzinie w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed upływem terminu składania ofert, -lub minimum 30 godzin doświadczenia jako pacjent symulowany w zakresie odgrywania scenek komunikacyjnych dla studentów kierunków medycznych oraz ukończone szkolenie w zakresie udzielania informacji zwrotnej w nauczaniu komunikacji studentów medycyny lub personelu medycznego. Wykonawca przedkłada zamawiającemu dokumenty potwierdzające doświadczenie zrekrutowanych Aktorów (np. oświadczenie pracodawcy, kopie zanonimizowanych umów, itp) w terminie określonym w umowie. 4.2.5 Maksymalna liczba godzin pracy Aktorów to 250 godzin akademickich. 4.3 Zadanie 3: 4.3.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji oraz zapewnieniu udziału osób w ćwiczeniach oraz egzaminach w charakterze symulowanych pacjentów (zwanych dalej Pacjentami Anglojęzycznymi) na potrzeby zajęć dla studentów Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców UJ CM. 4.3.2Pacjenci Anglojęzyczni będą uczestniczyć w ćwiczeniach oraz egzaminach podczas zajęć ze studentami UJ CM: w prostych scenkach relacji „lekarz –pacjent” (zbieranie wywiadu, przekazywanie informacji) lub badaniom fizykalnym (w przypadku badania fizykalnego może być konieczne rozebranie się Pacjenta Anglojęzycznego do bielizny oraz wyrażenie zgody na poddanie się takiemu badaniu). 4.3.3Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 8 Pacjentów Anglojęzycznych, w tym minimum 2 kobiety i 2 mężczyzn. 4.3.4 Pacjenci Anglojęzyczni, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać: - znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (Zamawiający nie wymaga przedstawienia certyfikatu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji znajomości języka poprzez rozmowy ze zrekrutowanymi Pacjentami Anglojęzycznymi w języku angielskim). - pełną zdolność do czynności prawnych, - wykształcenie minimum średnie. 4.3.5 Maksymalna liczba godzin pracy Pacjentów Anglojęzycznych to 300 godzin akademickich. 4.4 Zadanie 4 4.4.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji oraz zapewnieniu udziału w osób w ćwiczeniach oraz egzaminach w charakterze symulowanych pacjentów z przygotowaniem i doświadczeniem aktorskim (zwanych dalej Aktorami Anglojęzycznymi) na potrzeby zajęć dla studentów Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców UJ CM. 4.4.2Aktorzy Anglojęzyczni będą odgrywać rolę pacjenta (w tym mowę ciała, emocje, itp.) umożliwiając studentom przećwiczenie w warunkach symulowanych umiejętności np. związanych z przekazywaniem niepomyślnych wiadomości lub postępowania z tzw. „trudnym pacjentem”. 4.4.3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 6 Aktorów Anglojęzycznych, w tym minimum 2 kobiety i 2 mężczyzn. 4.4.4Aktorzy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać: - znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (Zamawiający nie wymaga przedstawienia certyfikatu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji znajomości języka poprzez rozmowy ze zrekrutowanymi Pacjentami Anglojęzycznymi w języku angielskim), - pełną zdolność do czynności prawnych, - wykształcenie minimum średnie, - minimum 80 godzin doświadczenia w zakresie odgrywania scenek dotyczących komunikacji w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed upływem terminu składania ofert, - lub minimum 30 godzin doświadczenia jako pacjent symulowany w zakresie odgrywania scenek komunikacyjnych dla studentów kierunków medycznych oraz ukończone szkolenie w zakresie udzielania informacji zwrotnej w nauczaniu komunikacji studentów medycyny lub personelu medycznego. Wykonawca przedkłada zamawiającemu dokumenty potwierdzające doświadczenie zrekrutowanych Aktorów (np. oświadczenie pracodawcy, kopie zanonimizowanych umów, itp) w terminie określonym w umowie. 4.4.5 Maksymalna liczba godzin pracy Aktorów Anglojęzycznych to 100 godzin akademickich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79600000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 184230.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HR Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy: biuro@hrcare.pl
Adres pocztowy: ul. Salwatorska 16/12
Kod pocztowy: 30-106
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 137944.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137944.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137944.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.