Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy 1 sztuki skanera płaskiego - sprawa znak 141.2711.74.2017

Załącznik opublikowano: 2017-11-03

Kraków, dnia 03.11.2017r.

Sprawa znak: 141.2711.74.2017

Nr wew. pisma 141.2711.74.2017/3

Adresaci:

  1. Arcop Rafał Piecaba, ul. Tartaczna 16/1, 25 – 657 Kielce; e-mail: biuro@arcop.pl

  2. Digital-Center, ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las;

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579), na wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy 1 sztuki skanera płaskiego, ogłoszonego w BZP pod nr 605120-N-2017 z dnia 20.10.2017r.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

    w zakresie przedmiotu zamówienia
     

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w  Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2017 poz. 1579) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie przedmiotu zamówienia została wybrana oferta Nr 1 Firmy: Arcop Rafał Piecaba, ul. Tartaczna 16/1, 25 – 657 Kielce.

    Uzasadnienie:

    Oferta Nr 1 Firmy Arcop Rafał Piecaba, ul. Tartaczna 16/1, 25 – 657 Kielce jest najkorzystniejszą ofertą która wpłynęła na realizację przedmiotu zamówienia. Oferta jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 100,00 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt), kryterium okres gwarancji (minimum 12 miesięcy): - 40% (40,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 3 677,70 zł brutto, udzielony okres gwarancji to 24 miesiące.

    Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożona została jeszcze jedna oferta:

    Oferta Nr 2 Firmy Digital-Center, ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 91, 2571 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (51,2571 pkt), kryterium okres gwarancji (minimum 12 miesięcy): - 40% (40,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 4 305,00 zł brutto, udzielony okres gwarancji to 36 miesięcy.

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie przedmiotu zamówienia. 

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 31.

 

 


Powrót