Załącznik opublikowano: 2017-11-07
Kraków, dnia 07.11.2017 r
Sprawa znak: 141.2711.70.2017
Nr wew. pisma: 141.2711.70.2017/3
ZAPYTANIA I ODPOWIEDZI ORAZ ZMIANY TREŚCI SIWZ I OGŁOSZENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 606222-N-2017 z dnia 24.10.2017 r., zmienionego ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 500053239-N-2017 z dnia 03.11.2017r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
Zapytanie nr 1 z dnia 06.11.2017 r.
Wnosimy o zmianę opisu produktu poz. 63 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
W poz. 63 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający podał kieszonka typu PLD wymiary 78x110/60/110m. Standardowy wymiar kieszonki typu PLD która jest dostępna wynoszą wymiar wewnętrzny 106x63mm i wymiar zewnętrzny 108x77mm. W związku
z powyższym wnoszę o zmianę opisu.
Odpowiedź nr 1 z dnia 07.11.2017 r.
Zamawiający zmienia opis przedmiotu zamówienia w pozycji 63 na Identyfikator / kieszonka typu PLD z elastycznej, przezroczystej folii otwierana do góry, z wycięciem na założenie klipsa wymiar zewnętrzny 78x110mm (+/- 2mm).
Zapytanie nr 2 z dnia 07.11.2017 r.
Wnosimy o wykreślenie poz. 167 i 169 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
W poz. 167 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał produkt Ołówek automatyczny na grafity o grubości 0,5mm, ergonomiczna obudowa o przekroju w kształcie trójkąta, posiadający chowaną końcówkę wysuwaną podczas pisania, ołówek wyposażony w dużą, wydajną gumkę (nie zawierającą PVC oraz lateksu) oraz grafity.
W poz. 169 Ołówek automatyczny na grafity o grubości 0,7mm, ergonomiczna obudowa o przekroju w kształcie trójkąta, posiadający chowaną końcówkę wysuwaną podczas pisania, ołówek wyposażony w dużą, wydajną gumkę (nie zawierającą PVC oraz lateksu) oraz grafity.
Takie ołówki posiadał producent firma Staedtler. Z informacji uzyskanych od głównego dystrybutora firmy GDD produkt został wycofany. W związku z powyższym wnosimy jak na wstępie.
Odpowiedź nr 2 z dnia 07.11.2017 r.
Zgodnie z informacjami uzyskanymi od firmy GDD, Zamawiający informuje że, przedmiot zamówienia o parametrach wskazanych w pozycji 167 oraz 169 nie został wycofany z produkcji i jest dostępny na rynku.
Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następujących zmian treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w przedmiotowym postępowaniu:
Załącznik A do Formularza ofert pkt. 63 na następujące brzmienie:
Identyfikator / kieszonka typu PLD z elastycznej, przezroczystej folii otwierana do góry, z wycięciem na założenie klipsa wymiar zewnętrzny 78x110mm (+/- 2mm).
2) pkt. 11) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, ppkt. 1, 3 oraz 6 SIWZ na następujące brzmienie:
Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM,
ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 245, do dnia 10 listopada 2017 r. do godz. 10:00.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 11)1. SIWZ, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, w odniesieniu do …….. części zamówienia, sprawa znak 141.2711.70.2017 - nie otwierać przed dniem
10 listopada 2017 r. godz. 10:15.” oraz opatrzyć kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.
6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 10 listopada 2017 r. o godzinie 10:15
w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 245.
Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajduje się Załączniki A i B do Formularza oferty po zmianach, uwzględniający dokonane zmiany zarówno z dnia 03.11.2017 r. oraz z dnia 07.11.2017 r.
Zamawiający informuje, iż powyższe zapytania i odpowiedzi oraz zmiany treści SIWZ stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w ich wyniku zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.