Załącznik opublikowano: 2017-11-10
Ogłoszenie nr 500056900-N-2017 z dnia 10-11-2017 r.
Kraków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 608506-N-2017
Data: 27/10/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na termomodernizacji budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum zlokalizowanego przy ul. Czystej 18 w Krakowie. 1.1 Zamówienia finansowane jest ze środków własnych UJ CM oraz dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, oś priorytetowa I – Zmniejszenie emisyjności gospodarki, poddziałanie 1.3.1 – Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0095/16-00 z dnia 31.03.2017 r., projektu pn.: „Termomodernizacja budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum przy ul. Czystej 18 i ul. Medycznej 9 w Krakowie”. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie prac termomodernizacyjnych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową, a także warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego (t.j.: Dz.U. 2017 poz. 1332) oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących prac: Branża budowlana: – wykonanie docieplenia elewacji budynku, – wykonanie docieplenia stropów i ścian poddasza, – wymiana stolarki okiennej, – wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, – wymiana dachówki na części dachu od strony wjazdu od al. Mickiewicza na teren posesji, – wykonanie badania kamerą termowizyjną potwierdzającego osiągnięcie zakładanych parametrów technicznych izolacyjności termicznej przegród budowlanych. Branża instalacji sanitarnej: – demontaż istniejących klimatyzatorów z elewacji od strony podwórka, – ponowny montaż klimatyzatorów na elewacji po uzgodnieniu lokalizacji z inspektorem nadzoru i administratorem budynku, – wykonanie pomiarów szczelności instalacji freonowej i sporządzenie protokołu z pomiarów. Branża instalacji elektrycznej: – demontaż istniejącej instalacji odgromowej z elewacji od strony podwórka, – montaż instalacji odgromowej na elewacji od strony podwórka, – demontaż anten odbiorczych z dachu, – ponowny montaż anten w tej samej lokalizacji, – wykonanie pomiarów oporności instalacji odgromowej. oraz wszystkie inne czynności i prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami technicznymi. 1.4 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, tj.: określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w STWiOR został zamieszczony opis tych cech. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na zastosowane materiały i roboty budowlane dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 1.8 Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik D do SIWZ. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub ostatecznych, bądź też natychmiast wykonalnych decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Ponadto wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu, typu lub rodzaju oferowanego produktu równoważnego oraz opisu jego właściwości technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 1.9 Wybrany Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu kosztorysu szczegółowego. 1.10 Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przy realizacji umowy pracownicy wykonujący roboty budowlane, w tym w szczególności prace murarskie, malarskie, stolarskie oraz montażowe byli zatrudnieni w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138, 2255, z 2017 r. poz. 60. 962.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 4 osób, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać czterem pełnym etatom. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem umowy o realizację przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na termomodernizacji budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum zlokalizowanego przy ul. Czystej 18 w Krakowie. 1.1 Zamówienia finansowane jest ze środków własnych UJ CM oraz dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, oś priorytetowa I – Zmniejszenie emisyjności gospodarki, poddziałanie 1.3.1 – Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0095/16-00 z dnia 31.03.2017 r., projektu pn.: „Termomodernizacja budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum przy ul. Czystej 18 i ul. Medycznej 9 w Krakowie”. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie prac termomodernizacyjnych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową, a także warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego (t.j.: Dz.U. 2017 poz. 1332) oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących prac: Branża budowlana: – wykonanie docieplenia elewacji budynku, – wykonanie docieplenia stropów i ścian poddasza, – wymiana stolarki okiennej, – wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, – wykonanie badania kamerą termowizyjną potwierdzającego osiągnięcie zakładanych parametrów technicznych izolacyjności termicznej przegród budowlanych. Branża instalacji sanitarnej: – demontaż istniejących klimatyzatorów z elewacji od strony podwórka, – ponowny montaż klimatyzatorów na elewacji po uzgodnieniu lokalizacji z inspektorem nadzoru i administratorem budynku, – wykonanie pomiarów szczelności instalacji freonowej i sporządzenie protokołu z pomiarów. Branża instalacji elektrycznej: – demontaż istniejącej instalacji odgromowej z elewacji od strony podwórka, – montaż instalacji odgromowej na elewacji od strony podwórka, – wykonanie pomiarów oporności instalacji odgromowej. oraz wszystkie inne czynności i prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami technicznymi. 1.4 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, tj.: określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w STWiOR został zamieszczony opis tych cech. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na zastosowane materiały i roboty budowlane dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 1.8 Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik D do SIWZ. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub ostatecznych, bądź też natychmiast wykonalnych decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Ponadto wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu, typu lub rodzaju oferowanego produktu równoważnego oraz opisu jego właściwości technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 1.9 Wybrany Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu kosztorysu szczegółowego. 1.10 Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przy realizacji umowy pracownicy wykonujący roboty budowlane, w tym w szczególności prace murarskie, malarskie, stolarskie oraz montażowe byli zatrudnieni w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138, 2255, z 2017 r. poz. 60. 962.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 4 osób, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać czterem pełnym etatom. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem umowy o realizację przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-14, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-16, godzina: 11:00,