Załącznik opublikowano: 2017-11-23
Kraków, dnia 23.11.2017r.
Sprawa znak: 141.2711.63.2017
Nr wew. pisma 141.2711.63.2017/8
Adresaci:
F.H.U. Kontrast Jarosław Puda, ul. Główna 31, 43-100 Tychy, email: pralniakontrast@gmail.com
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.; ul. Żółkiewskiego 20/26; 87-100 Toruń;
e-mail: monika.niewiadomska-bochenek@tzmo.com.pl
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Profil A Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 23 B, 31-574 Kraków ;
e-mail: biuro@profil-a.pl
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1579), na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego wykonywania usług prania dla Domów Studenckich Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum, ogłoszonego w BZP pod 606856-N-2017 z dnia 25.10.2017 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
w zakresie przedmiotu zamówienia
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2017 poz. 1579) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie przedmiotu zamówienia została wybrana oferta Nr 3 Firmy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Profil A Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 23 B, 31-574 Kraków.
Uzasadnienie:
Oferta Nr 3 Firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Profil A Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 23 B, 31-574 Kraków jest najkorzystniejszą ofertą która wpłynęła na realizację przedmiotu zamówienia. Oferta jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 100,00 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt), kryterium termin płatności faktury (maksimum 30 dni kalendarzowych): - 10% (10,00 pkt.), kryterium czas na dostarczenie czystego asortymentu do jednostki (minimum 5 dni kalendarzowych a maksimum 7 dni kalendarzowych) – 30% (30,00 pkt.) Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 41 726,52 zł brutto, termin płatności faktury to: 30 dni kalendarzowych, czas na dostarczenie czystego asortymentu do jednostki: to 5 dni kalendarzowych.
Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w zakresie przedmiotu zamówienia:
Oferta Nr 1 Firmy F.H.U. Kontrast Jarosław Puda, ul. Główna 31, 43-100 Tychy jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 80,6008 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (40,6008 pkt), kryterium termin płatności faktury (maksimum 30 dni kalendarzowych): - 10% (10,00 pkt.), kryterium czas na dostarczenie czystego asortymentu do jednostki (minimum 5 dni kalendarzowych a maksimum 7 dni kalendarzowych) – 30% (30,00 pkt.) Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 61 663,59 zł brutto, termin płatności faktury to: 30 dni kalendarzowych, czas na dostarczenie czystego asortymentu do jednostki: to 5 dni kalendarzowych.
Oferta Nr 2 Firm Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.; ul. Żółkiewskiego 20/26; 87-100 Toruń wraz Citonet-Kraków Sp.zo.o.; ul. Gromadzka 52; 30-719 Kraków i Citonet-Bydgoszcz S.A.; ul. Wyścigowa 7; 85-740 Bydgoszcz jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 69,5610 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (29,5611 pkt), kryterium termin płatności faktury (maksimum 30 dni kalendarzowych): - 10% (10,00 pkt.), kryterium czas na dostarczenie czystego asortymentu do jednostki (minimum 5 dni kalendarzowych a maksimum 7 dni kalendarzowych) – 30% (30,00 pkt.) Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 84 692,28 zł brutto, termin płatności faktury to: 30 dni kalendarzowych, czas na dostarczenie czystego asortymentu do jednostki: to 5 dni kalendarzowych.
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie przedmiotu zamówienia.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 31.