Załącznik opublikowano: 2017-12-06
Sprawa znak: 141.2711.70.2017
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.70.2017/9 Kraków, dnia 06.12.2017 r.
Adresaci:
1. Przedsiębiorstwo Handlowe
Biuro Plus
Włodzimierz Leszczyński
ul. Bonarka 21
30-415 Kraków
mail: dzp@krakow.biuroplus.pl
2. ProOffice.net
ul. Łagiewnicka 33a
30-417 Kraków
mail: p.sabatowicz@prooffice.net.pl
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 606222-N-2017 z dnia 24.10.2017 r., zmienionego ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 500053239-N-2017
z dnia 03.11.2017r. oraz ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 500054945-N-2017 z dnia 07.11.2017 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 i 2 ZAMÓWIENIA
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza została wybrana:
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA:
oferta nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński,
ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, cena brutto: 254 498,67 PLN.
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie części 1 zamówienia (materiały biurowe z wyłączeniem papieru) i otrzymała 100 pkt (kryterium: cena – 60 % - 60 pkt, Czas przygotowania platformy internetowej – 20 % - 20 pkt, Termin płatności – 20 % - 20 pkt).
Zamawiający informuje również, iż z powodu niezgodności treści ofert z treścią SIWZ odrzucił ofertę nr 2 firmy PROOFFICE net., ul. Łagiewnicka 33a, 30-417 Kraków, w zakresie części 1 zamówienia (materiały biurowe z wyłączeniem papieru), na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, zgodnie z poniższym uzasadnienie faktycznym i prawnym.
W pozycji 77 Zamawiający wymagał: Kalendarz książkowy (układ tygodniowy) A6, oprawa z materiału typu ekoskóra, papier min. 70g, kalendarium 4 lub 5-językowe (PL; GB; D; RUS, lub PL; GB; D; RUS; F), imieniny i święta w języku polskim, druk 2-kolorowy, tasiemka, perforacja narożna, notes teleadresowy.
Wykonawca nie zaoferował żadnego produktu jedynie podał cenę brutto: 19,43zł, dodatkowo usunął opis przedmiotu zamówienia podany przez Zamawiającego.
W pozycji 143 – Zamawiający wymagał: Marker do arkuszy prezentacyjnych typu flipchart, ścięta końcówka, grubość linii pisania 1-5mm, tusz na bazie wody o neutralnym zapachu, nie przesiąkający na drugą stronę kartki. Może pozostawać bez zatyczki kilka dni bez wysychania. Kolor: czarny, czerwony ,zielony, niebieski.
Wykonawca zaoferował: Edding 380.
Zaoferowany produkt nie spełnia wymagań Zamawiającego. Marke Edding 380 posiada końcówkę okrągłą.
W pozycji 148 – Zamawiający wymagał: Markery do tablic suchościeralnych białych lub porcelanowych w komplecie z gąbką, markery z okrągłą końcówką, tusz nietoksyczny, na bazie alkoholu o neutralnym zapachu, grubość linii pisania: 2mm, długość lini pisania min. 800m, łatwe do starcia suchą szmatką lub gąbką, kolor: czarny, czerwony, zielony, niebieski.
Wykonawca zaoferował: Pentel MW50M-4N.
Zaoferowany produkt nie spełnia wymagań Zamawiającego. Pentel MW50M-4N jest to komplet markerów suchościeralnych bez gąbki.
Ponadto w części 1 zamówienia (materiały biurowe z wyłączeniem papieru) komisja przetargowa informuje, że w pozycjach:
2, 4, 6, 8, 10, 26, 27, 28, 29, 31, 32, 33, 53, 64, 73, 74, 75, 76, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 119, 120, 121, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 138, 139, 140, 141, 150, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 167, 169, 171, 177, 178, 179, 180,188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 200, 210, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 219, 222, 223, 228, 230, 231, 232, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 275, 276, 278, 299, 300, 301, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 312 oraz 313 – brak modeli, symboli oferowanych produktów. Zamawiający nie wzywał do ich uzupełnienia ponieważ oferta podlega odrzuceniu.
Tym samym bezsprzecznie należy uznać, iż treść oferty Wykonawcy PROOFFICE net., ul. Łagiewnicka 33a, 30-417 Kraków, w zakresie części 1 zamówienia (materiały biurowe z wyłączeniem papieru) nie odpowiada treści SIWZ.
Zamawiający zauważa, iż nie ma także możliwości ewentualnego wyjaśnienia lub poprawienia oferty Wykonawcy w opisach wyżej aspektach, na podstawie art. 87 ust. 1 lub art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy PZP. Zdaniem Zamawiającego ewentualne wyjaśnienia lub uzupełnienia czy też poprawienia oferty byłyby uznane za niedopuszczalne negocjacje dotyczące treści złożonej oferty lub jej istotne zmiany i doprowadziły de facto do zmiany treści oferty, co jest niedopuszczalne po upływie terminu składania i otwarcia ofert. Takie działanie doprowadziłoby również do naruszenia zasad wynikających między innymi z art. 7 ustawy Pzp, tj. złamania zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
Mając na uwadze powyższe uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu w oparciu o powołana podstawę prawną.
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA:
oferta nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński,
ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, cena brutto: 202 564,85 PLN.
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie części 2 zamówienia (papier do drukarek i kserokopiarek) i otrzymała 100 pkt (kryterium: cena – 60 % - 60 pkt, Czas przygotowania platformy internetowej – 20 % - 20 pkt, Termin płatności – 20 % - 20 pkt).
Jednocześnie informujemy:
Oferta nr 2 firmy Przedsiębiorstwo Handlowe ProOffice.net, ul. Łagiewnicka 33a, 30-417 Kraków, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie części 2 zamówienia (papier do drukarek i kserokopiarek) i otrzymała 99,9493 pkt (kryterium: cena – 60 % - 59,9493 pkt, Czas przygotowania platformy internetowej – 20 % - 20 pkt, Termin płatności – 20 % - 20 pkt).
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia.
Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 28.