Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. Sprawa znak: 141.2711.81.2017

Załącznik opublikowano: 2017-12-12

Sprawa znak: 141.2711.81.2017                                                                                                                        Kraków, dn. 12.12.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.81.2017/7

 

Adresaci:

  1. VIBA-MED, ul. Kruczkowskiego 22, 20-468 Lublin, info@viba-med.pl

  1. TUTTOMED S.C. Dariusz Kaczmarek, Tomasz Migdał, os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, karolina.klapa@tuttomed.pl
     
 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, ogłoszonego w BZP pod numerem 614681-N-2017 z dnia 10.11.2017 r.

 

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 4 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: VIBA-MED, ul. Kruczkowskiego 22, 20-468 Lublin, cena brutto dla cz. 4: 3 245,88zł

 

Uzasadnienie:

Oferta Firmy VIBA-MED, ul. Kruczkowskiego 22, 20-468 Lublin, jest najkorzystniejsza w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia: 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40,00 pkt). Ponadto oferta ta jest jedyną ofertą w zakresie części 4, podlegającą ocenie.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż oferta Firmy TUTTOMED S.C. Dariusz Kaczmarek, Tomasz Migdał, os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający pismem z dnia 01.12.2017r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oświadczenia dotyczącego podanych informacji oraz wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty tj. do wyjaśnienia jakiego producenta zaoferował Wykonawca dla produktów wymienionych w załączniku – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny (Część 4) w zakresie pozycji od 1 do 7, gdyż dołączony do oferty załącznik Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny w zakresie części 4 był nieczytelny i Zamawiający nie miał możliwości odczytania producenta dla zaoferowanych produktów.

Wykonawca do wyznaczonego terminu tj. do dnia 06.12.2017 do godziny 12:00 nie przysłał oświadczenia ww. zakresie oraz nie złożył wyjaśnień dotyczących producenta zaoferowanych produktów, a tym samym Wykonawca nie potwierdził producenta zaoferowanych produktów w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia.

Ponadto w dniu 07.12.2017r.Wykonawca złożył oświadczenie o rezygnacji z udziału w postępowaniu nr 141.2711.81.2017 na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, które załączono do dokumentacji postępowania.

Mając na uwadze powyższe uzasadnienie faktyczne i prawne Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia oferty firmy TUTTOMED S.C. Dariusz Kaczmarek, Tomasz Migdał, os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia.

 

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego  i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

 

Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.




Powrót