II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw źródeł światła w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie wraz z odbiorem i utylizacją zużytych. Sprawa znak: 141.2711.67.2017.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.67.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw źródeł światła w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie wraz z odbiorem i utylizacją zużytych. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem dostaw przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty– załącznik A do formularza oferty) ilości zamawianych źródeł światła są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zapewnia zakup źródeł światła na poziomie do 70% wartości wynagrodzenia umownego, natomiast nie zrealizowanie pozostałej części wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje, zakup, dostawę do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego źródeł światła oraz odbiór i utylizację zużytych zlokalizowanego przy ul. Kopernika 19C w Krakowie. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalny standard jakościowy produktów i szacowane liczby zawiera kalkulacja cenowa stanowiąca załącznik A do Formularza oferty i będąca integralną częścią SIWZ. 1.4 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.6 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.6.1 Sukcesywną dostawę źródeł światła partiami, na podstawie składanych zamówień faksem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia Sekcji Zakupów UJ CM poprzedzonych pisemnym zapotrzebowaniem wystawionym przez pracownika Sekcji Eksploatacji Działu Inwestycji i Remontów i Eksploatacji UJ CM, w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:30 do 15:30, licząc od daty złożenia zamówienia. Dostawa każdego zamówienia powinna zostać zrealizowana jednorazowo. 1.6.2 Zamawiający przewiduje maksymalnie dwie dostawy oraz dwa odbiory źródeł światła w miesiącu. 1.6.3 Każdorazowo Wykonawca potwierdzi (faksem lub pocztą elektroniczną), termin dostawy towaru z wyprzedzeniem jednego dnia roboczego. 1.6.4 Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiany przedmiot zamówienia do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM przy ul. Kopernika 19C w Krakowie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00. Zamawiający za dni robocze uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 1.6.5 Rozładunek towaru oraz wniesienie w miejsce przeznaczenia nastąpi przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 1.6.6 Odbiory zużytych źródeł światła odbywać się będą na podstawie pisemnych zgłoszeń składanych (faksem lub drogą elektroniczną) przez upoważnionego pracownika Sekcji Eksploatacji UJ CM w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia. Miejscem odbioru będzie Magazyn Działu Zaopatrzenia, ul. Kopernika 19C w Krakowie. Zamawiający dopuszcza odbiór zużytych źródeł światła podczas dostawy. 1.6.7 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywozu i utylizacji zużytych źródeł światła w sposób gwarantujący przestrzeganie przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) . 1.6.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 1.6.9 Na zaoferowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli gwarancji równej gwarancji producenta danego produktu, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. 1.6.10 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych źródeł światła, pomimo podpisania potwierdzenia odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego, wolnego od wad asortymentu w terminie 3 dni roboczych od otrzymania reklamacji. Wadliwą ilość asortymentu Wykonawca wymieni i dostarczy, na własny koszt, do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM, ul. Kopernika 19C w Krakowie. Wymiana wadliwej ilości materiałów zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionego asortymentu będzie liczony od dnia odbioru wymienionego asortymentu 1.6.11 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. 1.6.12 W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę, w wyznaczonym terminie, partii asortymentu, Zamawiający, po upływie 7 dni kalendarzowych ma prawo zakupu tego asortymentu we własnym zakresie, na koszt Wykonawcy. 1.6.13 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik o takich samych lub lepszych parametrach jak towar wycofany (zawieszony) z produkcji, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 1.6.14 Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać oryginalne opakowanie producenta. Musi być oznakowany w sposób czytelny nazwą, warunkami przechowywania oraz terminem ważności na opakowaniu zamawianego przedmiotu zamówienia pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oświadczenie Wykonawcy, w przypadku braku na opakowaniach informacji o warunkach przechowywania, terminu ważności źródła światła. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (Załącznik A do Formularza oferty): nazwy producenta oraz okresu trwałości, z zastrzeżeniem pkt. 13) SIWZ. 3. Dla produktu, wskazanego w załączniku A do Formularza oferty – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty, w pozycji 21, Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych ze względu na posiadaną instalację oświetleniową kompatybilną z podanym produktem firmy Osram. 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, tj. od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A do Formularza oferty zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 31531100-8
Dodatkowe kody CPV: 31532000-4