II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do książek w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.72.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do książek w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty zawiera załącznik A do Formularza oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części zamówienia: 3.1 Dostęp do 350 książek w wersji elektronicznej na platformie ibuk.pl lub równoważnej obsługiwanej przez Wykonawcę. Szczegółowy wykaz tytułów książek zawiera Załącznik A do Formularza oferty – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. 3.2 Dostęp do książek w wersji elektronicznej będzie przysługiwać maksymalnej liczbie jednoczesnych autoryzowanych użytkowników, wskazanej dla każdej części osobno w kolumnie nr 10 w Załączniku A do Formularza oferty, przy wykorzystaniu adresów IP wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu indywidualne kody PIN umożliwiające użytkownikom korzystanie z platformy poza siecią Uczelni. Na potrzeby niniejszego przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmuje, że Autoryzowanymi Użytkownikami są studenci Zamawiającego oraz osoby zatrudnione przez Zamawiającego (w tym stali, tymczasowi oraz uczestniczący w wymianie naukowej pracownicy naukowi Zamawiającego), przy czym uprawnionymi do korzystania z Bazy w czytelni Biblioteki Medycznej UJ CM są także inne osoby niż wyżej wymienione. 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowany dostęp do innej platformy musi posiadać, co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części zamówienia. 3.4 Zamawiający dopuszcza równoważność w zakresie platformy elektronicznej. Wymagania dotyczące platformy elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części zamówienia: 3.4.1 Wykonawca umożliwi autoryzowanym użytkownikom tworzenie na platformie spersonalizowanych kont, na których będą oni mogli tworzyć własne e-półki z książkami; 3.4.2 Autoryzowany użytkownik będzie miał prawo korzystania z zaawansowanych narzędzi pracy z tekstem m.in.: a) tworzenia notatek bezpośrednio w książkach, b) tagowania ważnych fragmentów w książkach i zaznaczania ich kolorami, c) wyszukiwania w podręcznikach słów i fraz, d) zaznaczania fragmentów i bezpośredniego powiązania zagadnień i treści książek ze słownikami i encyklopediami oraz z spersonalizowanej sfery publikacji w chmurze; 3.4.3 Zamawiający będzie miał stały dostęp do panelu służącego do generowania statystyk wykorzystania książek, w których rejestrowane będą: a) liczba otwarć danego tytułu, b) liczba przeczytanych stron danego tytułu, c) czas czytania danego tytułu, d) liczba nieudanych otwarć, e) wykaz tytułów proponowanych przez czytelników do zakupu przez bibliotekę, f) wykaz tytułów, w których przekroczono maksymalną liczbę jednoczesnych autoryzowanych użytkowników, wskazaną do każdej części osobno w kolumnie nr 10 w Załączniku A do Formularza oferty); 3.4.4 Zamawiający będzie miał możliwość generowania wybranych danych za dowolny okres statystyczny. 4. Wykonawca będzie miał prawo wycofać dowolny tytuł w dowolnym czasie w sytuacjach uzasadnionych prawem autorskim. Za każdy dzień braku dostępu do książki Zamawiającemu będzie przysługiwać kwota w wysokości 1/365 opłaty za daną książkę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku A, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - od 1 do 350 części zamówienia, czyli poszczególnych tytułów, przy czym każdy tytuł odpowiada jednej części zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 11.1 72320000-4 Usługi bazy danych – odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia 12. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. 13. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl. 14. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. Niezależnie od ilości części, na jakie Wykonawca złoży ofertę, dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba. 14.1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu zawarcia umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy 1 osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.), odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osobę będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 14.2 Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta pięćdziesiątej części przedmiotu zamówienia: 1) koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, 2) koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia, 3) zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia, 4) bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia. 14.3 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 14.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń), zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i wzorze umowy, 14.4 W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 14.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 14.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 72320000-4