Załącznik opublikowano: 2018-01-08
Sprawa znak: 141.2711.92.2017 Kraków, dnia 08.01.2018r.
Nr wew. pisma: 141.2711.92.2017/2
wg rozdzielnika
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn. zm.) na sukcesywne dostawy projektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w BZP nr 501122-N-2018 w dniu 04.01.2018r.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
PYTANIE NR 1 z dnia 08.01.2018r.:
W załączniku B opisującym parametry techniczne wymaganych projektorów w części dot. 2. Projektora P2 wymagany jest głośnik o mocy 10W. Czy dopuszczą Państwo model posiadający głośnik o mocy 2W i odpowiadający wszystkim pozostałym parametrom?
ODPOWIEDŹ NR 1:
Tak. Zamawiający dopuszcza model posiadający głośnik o mocy 2W i odpowiadający wszystkim pozostałym parametrom. Jednocześnie Zamawiający zmienia treść załącznika B do Formularza oferty – Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane w przedmiotowym zakresie.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje, iż zmianie uległa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
W załączniku B do Formularza oferty – Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, na następujące brzmienie:
(...) |
|
2. Projektor P2 - projektor multimedialny mobilny. |
|
(...) |
(...) |
|
|
(...) |
(...) |
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższa zmiana treści SIWZ wraz z załącznikiem, stanowi jej integralną część oraz nie powoduje zmiany ogłoszenia o zamówieniu, a przy tym z uwagi na jej zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.
Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:
- Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane (załącznik B do formularza oferty) po zmianach z dnia 08.01.2018r.