II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakupu i dostawy drukarki dla Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.86.2017
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.86.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy drukarki dla Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację drukarki, tj. konfigurację, parametry i warunki wymagane oraz parametry punktowane przedmiotu zamówienia, zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę jednej sztuki drukarki dla Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie wraz z transportem. b) wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. c) podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 1 do wzoru umowy). d) dostarczenie wraz z drukarką kart gwarancyjnych w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej, a także oprogramowań instalacyjnych na nośnikach CD lub DVD. e) udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości. f) zapewnienie serwisu producenta lub przez autoryzowany serwis producenta. g) czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji, wynosi max. 48 godzin w dni robocze, od momentu zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail lub telefonicznie), w godzinach pracy Zamawiającego (przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do siedziby Użytkownika i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu na miejscu lub wysłanie przez gwaranta po reklamowany towar a następnie odesłanie (na swój koszt) do siedziby Użytkownika (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). h) czas usunięcia usterki/awarii, musi nastąpić w ciągu max. 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail, lub telefonicznie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 1.3 Dostawa wraz z fakturą musi być zrealizowana w terminie maksymalnie do dnia 29 grudnia 2017 r. Jednocześnie w związku z koniecznością wystąpienia do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zaświadczenie uprawniające do zakupu z 0% stawką VAT, Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie otrzymania zaświadczenia przed terminem dostawy, Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia i dostarczenia korekty faktury. Dostawa musi zostać zrealizowana, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem min. 2 dni roboczych. 1.5 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 1.6 Oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli w terminie maksymalnie do dnia 29 grudnia 2017 r., jednak nie później niż do 4 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy zaświadczenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z prawem do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 9. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 30232110-8