Załącznik opublikowano: 2018-04-27
Polska-Kraków: Usługi biur podróży i podobne
2018/S 082-184942
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Sekcja II: Przedmiot
Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów UJ CM oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych.
2. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi sposób jego realizacji i wymagania z tym związane, zostały opisane w SIWZ w pkt. 3) oraz we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, 31-008 Kraków, ul. św. Anny 12.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych.
2. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi sposób jego realizacji i wymagania z tym związane, zostały opisane w SIWZ w pkt. 3) oraz we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
Termin wykonania zamówienia. 1. Termin wykonania zamówienia przez okres 24 miesięcy planowanych od 21 kwietnia 2018r. 20 kwietnia 2020r. (z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu realizacji na późniejszy) lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) w zakresie obsługi przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych, ogłoszonego w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej nr 2018/S 045-098444 z dnia 6.3.2018 r., zostało unieważnione na podstawie art. 91 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 7 wyżej wymienionej ustawy, gdyż zostały złożone oferty o takiej samej cenie oraz takich samych pozostałych kryteriach oceny ofert, co uniemożliwia dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej, a ponadto postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający ponadto zawiadamia, iż oferta nr 3 firmy Albatros Biuro Podróży s.c., Adam Ślęczek, Agnieszka Ślęczek, ul. Szpitalna 20-22, 31-024 Kraków, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy PZP, jako niezgodna z ustawą oraz jako nieodpowiadająca treści SIWZ.
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.
Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej.
W postepowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl